Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis GNV
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
(29-01-2011, 01:59 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]οποτε ανεβενω μενιδι λεω"θα την βγαλει δεν θα την βγαλει??"

Εννοείς από τους δρόμους και την καταπόνηση του φορτίου ή τυχόν βανδαλισμούς από τους Ζεφυριώτες Ρομά;
Μάλλον εννοεί τους καρόδρομους του Καματερού για το 735. Όσο για το Γ9 μάλλον εννοεί το συνολικό βάρος που κουβαλάει από τον Κόκκινο Μύλο μέχρι το Δημαρχείο τουλάχιστον.
(30-01-2011, 06:24 PM)nikost Έγραψε: [ -> ]Μάλλον εννοεί τους καρόδρομους του Καματερού για το 735. Όσο για το Γ9 μάλλον εννοεί το συνολικό βάρος που κουβαλάει από τον Κόκκινο Μύλο μέχρι το Δημαρχείο τουλάχιστον.
ακριβως

(29-01-2011, 01:55 AM)nikost Έγραψε: [ -> ]Πες τα Βασίλη!! Και στο 735 το πρωί γιατί γίνεται το αδιαχώρητο!!

Οντως αυτη η γραμμη με αυτα τα λεωφορεια ειναι αγανακτηση.
(07-02-2011, 12:39 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: [ -> ]Οντως αυτη η γραμμη με αυτα τα λεωφορεια ειναι αγανακτηση.

Μια χαρά είναι Big GrinBig Grin Την έχω συνδυάσει παλιότερα, καλοκαιράκι με το 878 (πήγαινα Ασπρόπυργο). Μιλάμε πολύ κούνημα από τους άθλιους δρόμους, αν έχεις φάει πρίν μπείς μάλιστα...
Όλο και περισσότερα citelis στο δρόμο : το #9024 σήμερα το πρωί στο 730 Wink
Έχουν μπει σε κυκλοφορία άλλα 35 citelis Wink
Το ειδα κιεγω απο κοντα προχθες που δουλευα στο δασος. Ο συναδελφος μου ειπε δυο τρια πραγματακια για τον εξοπλισμο του οπως π.χ οτι εχει ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες στα παραθυρα που ανοιγοκλεινουν με το πατημα ενος κουμπιου απτην θεση του οδηγου, ηλεκτρονικο ταχογραφο κ.α. Παραπονα μου εκανε ωστοσο για την θεση οδηγησης, οτι ειναι πιο στριμωχτα σε σχεση με τις γκαζιερες πρωτης γενιας. Επισης μου ειπε οτι κοπανανε αρκετα κιαυτες και γενικα τριξιματα. Παντως στα αυτοκινητα, τα ακυρωτικα δουλευουν με μια περιεργη πατεντα.....δηλαδη τα ακυρωτικα παιρνουν εντολη αλλαγης γραμμης απο εναν ξεχωριστο καταχωρητη πινακιδας οπως ειναι στα irisbus diesel και μαλιστα επειδη ειναι κανονικα χωνευτος και δεν καθεται πανω στην βαση, τον εχουν στερεωσει με κλιπς πλαστικα Big Grin.
Σήμερα μπήκα κι εγώ πρώτη φορά σε Citelis (#9024 στο 024).

Εσωτερικά μου θυμίζουν τα Irisbus Agora. Μου έκαναν εντύπωση τα ακυρωτικά, τελείως διαφορετικά από των άλλων λεωφορείων. Ο συναγερμός όταν κλείνουν οι πόρτες μου φάνηκε διακριτικός, σίγουρα πιο σιγανός από των Solaris. Πάνω από τις πόρτες υπάρχουν δύο ενδείξεις, μία για την στάση και μία για την πόρτα όταν είναι ανοιχτή.

Δύο απορίες:

Πρέπει να πατήσεις συνεχόμενα το κουμπί για στάση;

Ο κλιματισμός λειτουργεί συνέχεια;
Αυτα εχουν προβλημα με το στοπ της πορτας γιατι το λεω γιατι χθες ημουν στο #9004 στην γραμμη Α15 στην σταση του Σαρακακη ο οδηγος ανοιξε κανονικα τις πορτες εγινε η αποβιβαση-επιβιβαση των επιβατων και οταν εκλεισε τις πορτες δεν εγινε απεμπλοκη του στοπ το και το λεωφορειο εμεινε ακινητοποιημενο το παλευε ο οδηγος ανοιξε-κλεισε χωρις αποτελεσμα στην τελικη κατεβηκαμε οταν τον ρωτησα για αυτη την βλαβη μου ειπε οτι εχει συμβει και σε αλλο Citelis.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23