MB O404-15RH #90 ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ757 viewsΈξι και μισό τα προβόλια γύρω από το αστέρι...OBELIX
SETRA S415GT-HD #58 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ756 viewsΕμπρός και αριστερή πλευρά...OBELIX
MB O303-15RHD #132 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ755 viewsη αριστερή πλευρά με το λογότυπο της Minoan στη γνωστή θέση του...OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ751 viewsο Σταύρος διαθέτει και χιούμορ!OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ750 viewsΜια πιο κοντινή ματιά στην κουκέτα..σοβαρό παιδί ο Σταύρος, σοβαρά κανάλια βλέπει!OBELIX
MB O404-15RH #90 ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ750 viewsΤο πίσω παρμπρίζ...και εδώ υπάρχουν δυο προβολάκια στην οροφή...OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ749 viewsΟι θέσεις οδηγού και συνοδηγού...OBELIX
BOVA FUTURA V #86 ΚΤΕΛ ΚΟΖΑΝΗΣ748 views'Αλλη μία άποψη της θέσης του οδηγού και μέρους της εισόδου. Το μπλέ κυριαρχεί...OBELIX
MB TRAVEGO II #43 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ747 viewsΛεπτομέρεια από την κάμερα οπισθοπορείας...OBELIX
MB TOURISMO I #30 ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ746 viewsΚι εκεί που καθόμασταν με τον Ηρακλή και τον Γιώργο στη ρεμίζα της Μεσσηνίας την Μεγάλη Πέμπτη, σκάει μύτη ο Δημητράκης και προτείνει να ρίξουμε δυο τρεις γρήγορες φωτό στη Χανούμισσα που σε 10' έφευγε για Κεφαλλονιά...OBELIX
MB TOURISMO I #30 ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ746 viewsΝέες προσθήκες στο πίσω παρμπρίζ! οι αριστερές άνευ σχολίου...η δεξιά μπήκε έπειτα από ένα ατύχημα το οποίο ευτυχώς δεν είχε σοβαρές συνέπειες...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ746 views...και πάνω από την πίσω πόρτα...OBELIX
SETRA S415HD AMPHITRION HOLIDAYS746 viewsάλλο ένα πλάνο από την εντυπωσιακή οροφή...να θυμήσω ότι κάποιο παλληκάρι από κάποιο ΚΤΕΛ όταν πήγε στο Ulm για να παραγγείλει το νέο του ΜΒ είχε ζητήσει, εκτός από τα υπόλοιπα καλούδια, να μπει τέτοια οροφή...η απάντηση που πήρε ήταν ότι αυτή η οροφή μπαίνει μόνο σε Setra...OBELIX
MB TRAVEGO I #80 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ745 viewsΠλήρης άποψη της εμπρός πλευράς...OBELIX
MB O303-15RHS #147 ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ745 viewsΤο αστέρι με τα νέα χρώματά του πλέον ποζάρει μαζί με τον Θανάση...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ745 viewsΗ λιτή πίσω πλευρά...γιατί το αστέρι είναι βαμμένο κίτρινο? δεν πιστεύω να είναι ΑΕΚτζής ο Θανάσης...OBELIX
VAN HOOL T915 ACRON #39 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣ745 viewsΚλασσικά και τα χρώματα στο εσωτερικό...OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ744 viewsΓενική άποψη της κουκέτας...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ743 viewsΕμπρός και αριστερή πλευρά...OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ743 views...αριστερά...OBELIX
MB O404-15RHD #96 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ742 viewsΛεπτομέρεια από το τιμόνι...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ742 viewsΜετά το τέλος της φωτογράφησης το όχημα μπήκε στο σπίτι του προκειμένου να διατηρηθεί φρέσκο και καθαρό μέχρι το επόμενο δρομολόγιο! Θερμές ευχαριστίες στον Θανάση Μαρούση για τις φωτογραφίες! Να χαίρεσαι τα εργαλεία σου και να έχεις καλούς δρόμους!OBELIX