Image search results - "S'LAR'S"
|
MAN A78 Lion's City LE EL293 # Georg Becker GmbH & Co. KG - RMV (Langen Hessen)Φωτογραφημένο στο Langen της νότιας Έσσης.TMantzas
|
|
|
|
BERLIN - Setra S517 HDH NYGAARDS TURIST & MINIBUSSERΚοντά στον σταθμό Zoologischer Garten, στις 14/5/2015dimangelid
|
|
BOVA FUTURA OLYMPOS EXPRESSΣτην Θηβών στο Ίλιον. 4/10/2018.Giannis
|
|
BOVA MAGIQ SUCCESS TRAVELΚατεβαίνοντας την Γούναρη στον Πειραιά. 18/9/2022.Giannis
|
|
BUSSING HELLAS SS50050 #96 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ...ΦΟΡΕΣΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 96... ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΤΟ 91 ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΜΑΝ BUSSING SS 500 50...
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία ποζάρει ένα Büssing Senator "εναμισηώροφο", αν μπορεί να θεωρηθεί δόκιμος ο μεταφρασμένος από τα γερμανικά όρος, κατασκευής του 1965. Ανήκει στο σύλλογο συγκοινωνιακής ιστορίας Heinrich Büssing, μέλη του οποίου το ανακατασκεύασαν μεταξύ 2007 και 2010. Από τότε έχει παραχωρηθεί προς χρήση στην συγκοινωνιακή επιχείρηση της πόλης του Braunschweig, όπου και ήταν και η έδρα της Büssing μέχρι το 1971, οπότε και εξαγοράστηκε από την ΜΑΝ. Το λεωφορείο εκτελεί πλέον κάθε Σάββατο ένα δρομολόγιο - ξενάγηση στο Braunschweig. Με τα 145 άλογα του κινητήρα του φροντίζει για ένα σχετικα χαλαρό τέμπο, όπως ταιριάζει σε ξεναγήσεις.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΕδώ η πίσω όψη του Büssing, όπου φαίνεται καθαρά και ο πρόσθετος μισός όροφος. To λεωφορείο έχει βαφτιστεί Heinrich προς τιμήν του ιδρυτή της Büssing.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΛεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣυνεχίζοντας τη βόλτα μας στο Büssing, εδώ βλέπουμε άποψη από την πλατφόρμα της τρίτης πόρτας. Διακρίνεται στα αριστερά η σκάλα για το άνω κατάστρωμα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία αυτή διακρίνονται το όνομα του λεωφορείου, το λιοντάρι της Büssing (ταυτόχρονα και έμβλημα της πόλης του Braunschweig), καθώς επίσης και, κάτω αριστερά από τη μεσαία πόρτα, το σήμα του αμαξοποιείου Ludewig από το Essen, που πρώτο δημιούργησε εναμισηώροφα λεωφορεία. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BVG 2622 DE 74Eνα όχημα με 6κύλινδρο κινητήρα 150 αλόγων της Bussing και σασμάν 2 ταχυτήτων.aquasonic
|
|
|
ENC AXESS #4051 - BROWARD COUNTY (KEOLIS TRANSIT AMERICA)Ένα από τα εσωτερικά λεωφορεία του αεροδρομίου του Fort Lauderdale, τα οποία μετακινούν τους επιβάτες από τα 4 Terminals προς του βοηθητικούς χώρους του αεροδρομίου και τούμπαλιν. Το συγκεκριμένο όχημα εκτελεί έργο για λογαριασμό της Κομητείας Broward (στην οποία ανήκει το αεροδρόμιο), ανήκει δε σε ιδιωτική εταιρεία (Keolis) ενώ έχει πόρτες και στις δύο πλευρές για την επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών. Φωτογραφημένο την 11η Μαρτίου του 2023 στο Διεθνές Αεροδρόμιο Fort Lauderdale-Hollywood, Florida.N1Ellinikou
|
|
EVOBUS CITARO O530G - #330329 - DE LIJN - ΒΡΥΞΕΛΛΕΣΤα Citaro αυξάνονται και στο στόλο της De Lijn, του φορέα συγκοινωνιών της Φλάνδρας. Η De Lijn εξυπηρετεί μεταξύ άλλων γραμμές που ενώνουν τις Βρυξέλλες με γειτονικές μικρότερες πόλεις. Το όχημα της φωτογραφίας έχει μόλις αφήσει το Gare du Nord με κατεύθυνση την πολή Leuven.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
EVOBUS CITARO O530G - #9009 - MIVB/STIB - ΒΡΥΞΕΛΛΕΣΦωτογραφημένο στις 13.10.2013 επί της Rue Royale σε παράκαμψη από την κανονική διαδρομή λόγω έργων. Παρεμπιπτόντως, να πούμε ότι το μερίδιο της Evobus στον στόλο της STIB θα μεγαλώσει περαιτέρω, καθώς η πρώτη κέρδισε το καλοκαίρι που μας πέρασε ένα διαγωνισμό για την προμήθεια 172 λεωφορείων (αρθρωτών και κανονικών) στον φορέα συγκοινωνιών της βελγικής πρωτεύουσας. Στο διαγωνισμό συμμετέσχε και η Van Hool, που όμως δεν προτιμήθηκε.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
HESS / KIEPE LIGHTRAM3 #782 TPGΣτο αεροδρόμιο της Γενεύης, φωτογραφημένο στις 18/1/2020.Giannis
|
|
HESS / KIEPE LIGHTRAM3 #790 TPGΈνα 24μετρο (!!!) τρόλλεϋ στην Γενεύη, φωτογραφημένο στην Rue du Rhône, στις 18/1/2020. Είναι κατασκευασμένο από την ελβετική Hess, με ηλεκτρονικά της Kiepe.Giannis
|
|
HESS / KIEPE SWISSTROLLEY3 #750 TPGΈνα από τα αρθρωτά τρόλλεϋ της Γενεύης. Πρόκειται για ένα αρθρωτό όχημα κατασκευής της ελβετικής Hess, με την παλιά μάσκα των Swisstrolley3. Το ακριβές όνομα του μοντέλου είναι BGT-N2C. Φωτογραφημένο στην Rue du Rhône, 18/1/2020.Giannis
|
|
HESS 18m #734 TPGΑρθρωτό τρόλλευ της HESS μήκους 18 μέτρων στην πόλη της Γενεύης. Τα ηλεκτρικά είναι της KIEPE ELEKTRIKTMantzas
|
|
HESS BGT-N2C # 835 TL (ΛΩΖΑΝΝΗ)Φωτογραφημένο στην Λωζάνη 15/12/2013
TMantzas
|
|
HESS BGT-N2D #1276 TPGΈνα από τα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία της Hess που κυκλοφορούν στην Γενεύη. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν τις μπαταρίες στην οροφή και ανά κάποιες στάσεις σηκώνουν παντογράφο και φορτίζουν όσο επιβιβάζουν και αποβιβάζουν επιβάτες. Στο αεροδρόμιο της Γενεύης, φωτογραφημένο στις 14/1/2020. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο και να δείτε σε αυτό το βίντεο.Giannis
|
|
HESS light Tram 19 DC18μετρο τρόλει του Ελβετικού οίκου HESS.
Το εν λόγω τρόλει με την ονομασία μοντέλου light Tram 19 DC σε περίπτωση μη ρευματοληψίας από τα καλώδια εχει αυτονομία 30χλμ με αποκλειστικη κίνηση από τις μπαταρίες του οχήματος.
Έχει τα διακριτικά της πόλης του Νιουσατέλ (Neuchatel) το οπόιο θα αντικαταστήσει τα παλαιότερα αδερφάκια του που έχουν κλείσει αισίως τα 30+ έτη αδιάλειπτης εργασίας.TMantzas
|
|
HESS light TRAM 19DC18μετρο τρόλει του Ελβετικού οίκου HESS.
Το εν λόγω τρόλει με την ονομασία μοντέλου light Tram 19 DC σε περίπτωση μη ρευματοληψίας από τα καλώδια εχει αυτονομία 30χλμ με αποκλειστικη κίνηση από τις μπαταρίες του οχήματος.
Έχει τα διακριτικά της πόλης του Νιουσατέλ (Neuchatel) το οπόιο θα αντικαταστήσει τα παλαιότερα αδερφάκια του που έχουν κλείσει αισίως τα 30+ έτη αδιάλειπτης εργασίας.
Link με στοιχεία του οχήματος: https://www.hess-ag.ch/fileadmin/user_upload/Hess/Bus/lighTram/lighTram19/Flyer_lighTram/WEB_Flyer_lighTram_19_DC_Neuenburg_EN.pdfTMantzas
|
|
HESS light TRAM 19DCΦωτογραφία με άποψη από τον χώρο εργασίας για τον οδηγό. Πλήρως ψηφιακό ταμπλό και κάμερες παντού μέσα έξω.
TMantzas
|
|
HESS light TRAM 19DCΆποψη του εσωτερικού του τρόλει. Φωτογραφία τραβηγμένη από την γαλαρία TMantzas
|
|
HESS LIGHTRAM HYBRID - #9202 - HOCHBAHN HAMBURGΤο ένα από τα δύο υβριδικά διπλά αρθρωτά της Hess, τα οποία έχουν χρονομισθωθεί από τη Hochbahn από το 2012, εδώ στο τέρμα της γραμμής Μ5 στο Burgwedel. Τα οχήματα αυτά δοκιμάζονται ως πιθανοί αντικαταστάτες των VanHool AGG 300, τα οποία προβλέπεται να αποσυρθούν μέχρι το τέλος του 2016. Σε αντίθεση με τα VanHool, στα οποία είναι κινητήριος μόνο ο δεύτερος άξονας, στα Hess μεταδίδεται η κίνηση στον δεύτερο και τρίτο άξονα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
|
355 files on 12 page(s) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|