HEULIEZ GX 117 # transN (Neuchâtel Switzerland)Αστικό λεωφορείο της εταιρείας συγκοινωνιών του Νιουσατέλ transN μάρκας Heuliez γαλλικής κατασκευής.TMantzas
HEULIEZ GX 117 L- #791 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΗ midi έκδοση του οχήματος με μήκος 10,5 μ.420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ GX 127 #624 STASΗ πίσω αριστερή πλευρά ενός Heuliez GX 127. 16/1/2020.Giannis
HEULIEZ GX 137 #3403 TCLΈνα από τα midi λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στην Λυών κατασκευής Heuliez Bus, φωτογραφημένο στην πλατεία Bellecour στις 15/1/2020.Giannis
HEULIEZ GX 327 #685 STASΣτην Avenue de la Libération στο Saint Étienne. 16/1/2020.Giannis
HEULIEZ GX 327 #689 STASΣτην Rue des Alliés στο Saint Étienne. 16/1/2020.Giannis
HEULIEZ GX 337 #3150 TRANSDEV RHÔNE-ALPES INTERURBAINΚάποιες περιφερειακές γραμμές της Λυών δεν τις διαχειρίζεται η TCL αλλά άλλες εταιρείες. Εδώ βλέπουμε ένα Heuliez GX 337 της Transdev Rhône-Alpes Interurbain, αραγμένο στον σταθμό του μετρό Gorge de Loup, στις 15/1/2020.Giannis
HEULIEZ GX317 2θ ΠΑΡΙΣΙ RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού (RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος (όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
HEULIEZ GX317 ΠΑΡΙΣΙ RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
IVECO/HEULIEZ EWAY H2Φωτογραφία με το εσωτερικό του ολοκαίνουργιου αστικού λεωφορείου που φέρει το όνομα EWAY Η2 και κινείται με υδρογόνο.TMantzas
IVECO/HEULIEZ EWAY H2 Στην φωτογραφία βλέπουμε τον ηλεκτροκινητήρα της γραμμής μετάδοσης υδρογονοκίνησης δια χειρός HyundaiTMantzas
IVECO/HEULIEZ EWAY H2Φωτογραφία με το ταμπλό και τον χώρο οδήγησης.TMantzas
PARIS - RATP - MONTMARTROBUS - HEULIEZ GX 117Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi