Forum
Image search results - "GX"
IMG_1474.JPG
HEULIEZ GX 117 L- #791 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΗ midi έκδοση του οχήματος με μήκος 10,5 μ.420 Peiraias - Agia Paraskevi
624_Espl_de_France_gx127_stas.jpg
HEULIEZ GX 127 #624 STASΗ πίσω αριστερή πλευρά ενός Heuliez GX 127. 16/1/2020.Giannis
035_Place_Bellecour.jpg
HEULIEZ GX 137 #3403 TCLΈνα από τα midi λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στην Λυών κατασκευής Heuliez Bus, φωτογραφημένο στην πλατεία Bellecour στις 15/1/2020.Giannis
IMG_1473.JPG
HEULIEZ GX 317 - #304 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΤο λεωφορείο κινείται με φυσικό αέριο.420 Peiraias - Agia Paraskevi
686_Avenue_de_la_Liberation_stas.jpg
HEULIEZ GX 327 #685 STASΣτην Avenue de la Libération στο Saint Étienne. 16/1/2020.Giannis
209_gx327_stas.jpg
HEULIEZ GX 327 #689 STASΣτην Rue des Alliés στο Saint Étienne. 16/1/2020.Giannis
141_Gorge_de_Loup_gx337.jpg
HEULIEZ GX 337 #3150 TRANSDEV RHÔNE-ALPES INTERURBAINΚάποιες περιφερειακές γραμμές της Λυών δεν τις διαχειρίζεται η TCL αλλά άλλες εταιρείες. Εδώ βλέπουμε ένα Heuliez GX 337 της Transdev Rhône-Alpes Interurbain, αραγμένο στον σταθμό του μετρό Gorge de Loup, στις 15/1/2020.Giannis
8688.jpg
HEULIEZ GX127 #032 BUS AZURΚάννες 23/4/2013OBELIX
HEULIEZ_GX317_PICT2891.JPG
HEULIEZ GX317 2θ ΠΑΡΙΣΙ RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού (RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος (όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
HEULIEZ_GX317_PICT3013.JPG
HEULIEZ GX317 ΠΑΡΙΣΙ RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
gx127_khh3979_leof_sofokli_venizelou_lykovrisi_ds.jpg
IRISBUS GX127 ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣΈνα Irisbus GX127 του δήμου Λυκόβρυσης (νυν Λυκόβρυσης-Πεύκης). Ο χρωματισμός του, τού πάει πάρα πολύ και το συγκεκριμένο είναι ένα από τα ομορφότερα λεωφορεία που έχω δει σε συγκοινωνία. Το όχημα φωτογραφήθηκε στην λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου.Giannis
ebk9752_man_a23_leof_dimokratias_17_alpolis.jpg
MAN NGxx3 #17 ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣΈνα από τα δύο αρθρωτά λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης που είδα, φωτογραφημένο στην λεωφόρο Δημοκρατίας. 30/9/2020.Giannis
P5244322.JPG
PARIS - RATP - MONTMARTROBUS - HEULIEZ GX 117Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P1012808.JPG
ΠΑΡΙΣΙ - HEULIEZ GX 317420 Peiraias - Agia Paraskevi
 
14 files on 1 page(s)


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.