Image search results - "AND"
|

MAN A78 Lion's City LE EL293 # Georg Becker GmbH & Co. KG - RMV (Langen Hessen)Φωτογραφημένο στο Langen της νότιας Έσσης.TMantzas
|
|

ALEXANDER DENNIS ENVIRO400ER #PA167 DUBLIN BUSΣτην λεωφόρο O'Connell στο κέντρο του Δουβλίνου, φωτογραφημένο στις 4/6/2022. Το συγκεκριμένο όχημα είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου (πλαίσιο και αμάξωμα) από την Alexander Dennis.Giannis
|
|

ALEXANDER DENNIS ENVIRO400ER #PA270 DUBLIN BUSΣτην Bachelor's Walk στο Δουβλίνο, στις 4/6/2022. Τα οχήματα της σειράς αυτής είναι υβριδικής τεχνολογίας και είναι εξ' ολοκλήρου κατασκευασμένα από την Alexander Dennis.Giannis
|
|

ALEXANDER DENNIS TRIDENT #12221 STAGECOACH MANCHESTERΜάντσεστερ, 19/3/2014OBELIX
|
|

ANADOLU ISUZU GRAND TOROΈνα midi λεωφορείο γνωστό για την ευελιξία του ανα τους επαγγελματίες.TMantzas
|
|

BERLIN - SOLARIS URBINO III 18 #4294 BVGSolaris Urbino 18 στην Γερμανική Πρωτεύουσα. Οι διαφορές που έχουν απο τα Αθηναϊκά είναι, η μια λιγότερη πόρτα, το διπλό παρμπρίζ και οι κινητήρες DAF και MAN.TMantzas
|
|

BOVA FUTURA INTERLAND TRAVELΣτην Σπάρτη, φωτογραφημένο στις 2/10/2016. Giannis
|
|

BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία ποζάρει ένα Büssing Senator "εναμισηώροφο", αν μπορεί να θεωρηθεί δόκιμος ο μεταφρασμένος από τα γερμανικά όρος, κατασκευής του 1965. Ανήκει στο σύλλογο συγκοινωνιακής ιστορίας Heinrich Büssing, μέλη του οποίου το ανακατασκεύασαν μεταξύ 2007 και 2010. Από τότε έχει παραχωρηθεί προς χρήση στην συγκοινωνιακή επιχείρηση της πόλης του Braunschweig, όπου και ήταν και η έδρα της Büssing μέχρι το 1971, οπότε και εξαγοράστηκε από την ΜΑΝ. Το λεωφορείο εκτελεί πλέον κάθε Σάββατο ένα δρομολόγιο - ξενάγηση στο Braunschweig. Με τα 145 άλογα του κινητήρα του φροντίζει για ένα σχετικα χαλαρό τέμπο, όπως ταιριάζει σε ξεναγήσεις.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|

BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΕδώ η πίσω όψη του Büssing, όπου φαίνεται καθαρά και ο πρόσθετος μισός όροφος. To λεωφορείο έχει βαφτιστεί Heinrich προς τιμήν του ιδρυτή της Büssing.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|

BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΛεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|

BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣυνεχίζοντας τη βόλτα μας στο Büssing, εδώ βλέπουμε άποψη από την πλατφόρμα της τρίτης πόρτας. Διακρίνεται στα αριστερά η σκάλα για το άνω κατάστρωμα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
|

BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία αυτή διακρίνονται το όνομα του λεωφορείου, το λιοντάρι της Büssing (ταυτόχρονα και έμβλημα της πόλης του Braunschweig), καθώς επίσης και, κάτω αριστερά από τη μεσαία πόρτα, το σήμα του αμαξοποιείου Ludewig από το Essen, που πρώτο δημιούργησε εναμισηώροφα λεωφορεία. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|

Den Oudsten B96 4001 - Diederich ReisenΣτην γραμμη 594 / Schwerte Στην γεφυρα διπλα στον κεντρικο σταθμο του Hagenaquasonic
|
|

Grand Central TerminalΑυτή είναι μία εξωτερική φωτογραφία του Grand Central Terminal στο Manhattan στη Νέα Υόρκη. Εξυπηρετεί τις προαστιακές γραμμές της πολιτείας της Νέας Υόρκης και είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός σταθμός στον κόσμο! Άνοιξε το 1871 και ανακαινίστηκε το 1913, οπότε και πήρε την σημερινή του μορφή και το διάστημα 1994 - 2000.Giannis
|
|

IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #86 ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΑναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων για Λαμία. 4/2/2018.Giannis
|
|

IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #91 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 27/12/2018.Giannis
|
|

IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #93 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 22/12/2019.Giannis
|
|

IRIZAR i6S #F05 FLIXBUS (DEMUYNCK VANSTEELANDT)Έξω από τον σταθμό Lille Europe, φωτογραφημένο στις 7/10/2022.Giannis
|
|

ISUZU GRAND TORO #150 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥΦωτογραφημένο κοντά στο λιμάνι του Ηρακλείου. 7/10/2023.Giannis
|
|

ISUZU VISIGO MANDEL CARΣτην Boulevard de Leeds στην Lille. 7/10/2022.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #12 ΚΤΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 31/3/2019. Δεν είμαι σίγουρος αν το αμάξωμα είναι κατασκευής Noge ή Orlandi.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #6 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΟ αντικαταστάτης του Volvo, αναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 13/7/2019.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #29 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΣτον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 12/2/2019.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #29 ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣΚατεβαίνοντας την Αχαρνών, φωτογραφημένο στο ύψος του Σκλαβενίτη στην Νέα Χαλκηδόνα. 14/3/2020.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #63 ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΚατεβαίνοντας την Αχαρνών, φωτογραφημένο στο ύψος του Σκλαβενίτη στην Νέα Χαλκηδόνα. 27/10/2019. Ήταν το πρώην #92 του ΚΤΕΛ Τρικάλων και το 2018 πουλήθηκε στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας.
Ευχαριστώ Οβελίξ για τον αριθμό παρμπρίζ!Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD NIKOU TOURSΦωτογραφημένο στον Ταύρο. 25/9/2022.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD ΛΑΚΩΝΙΚΟΙ ΚΗΠΟΙΛεωφορείο που χρησιμοποιείται για την μεταφορά εργατών των Λακωνικών Κήπων. Φωτογραφημένο στην Σπάρτη, στις 18/3/2017.Giannis
|
|

IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΦωτογραφημένο στο Καματερό, στις 15/2/2019.Giannis
|
|

IVECO ANDECAR VIANA LAMPRAKIS TRAVELΈνα ασυνήθιστο όχημα στην Ελλάδα, φωτογραφημένο στην Ακτή Κονδύλη στο λιμάνι του Πειραιά, στις 10/2/2018. Πρόκειται για ένα Andecar Viana, χτισμένο σε πλαίσιο Iveco EuroRider 391E.12.35.Giannis
|
|
122 files on 5 page(s) |
1 |
 |
 |
|