Forum
Image search results - "AND"
eZy_watermark_13-06-2020_10-38-16.jpg
MAN A78 Lion's City LE EL293 # Georg Becker GmbH & Co. KG - RMV (Langen Hessen)Φωτογραφημένο στο Langen της νότιας Έσσης.TMantzas
020_OConnell_StrUp_AD_Enviro400_ER.jpg
ALEXANDER DENNIS ENVIRO400ER #PA167 DUBLIN BUSΣτην λεωφόρο O'Connell στο κέντρο του Δουβλίνου, φωτογραφημένο στις 4/6/2022. Το συγκεκριμένο όχημα είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου (πλαίσιο και αμάξωμα) από την Alexander Dennis.Giannis
027_bachelors_Walk_Alexander_Dennis_Enviro400_ER.jpg
ALEXANDER DENNIS ENVIRO400ER #PA270 DUBLIN BUSΣτην Bachelor's Walk στο Δουβλίνο, στις 4/6/2022. Τα οχήματα της σειράς αυτής είναι υβριδικής τεχνολογίας και είναι εξ' ολοκλήρου κατασκευασμένα από την Alexander Dennis.Giannis
4714.jpg
ALEXANDER DENNIS TRIDENT #12221 STAGECOACH MANCHESTERΜάντσεστερ, 19/3/2014OBELIX
1696937954348.jpg
ANADOLU ISUZU GRAND TOROΈνα midi λεωφορείο γνωστό για την ευελιξία του ανα τους επαγγελματίες.TMantzas
DSC02307.jpg
BERLIN - SOLARIS URBINO III 18 #4294 BVGSolaris Urbino 18 στην Γερμανική Πρωτεύουσα. Οι διαφορές που έχουν απο τα Αθηναϊκά είναι, η μια λιγότερη πόρτα, το διπλό παρμπρίζ και οι κινητήρες DAF και MAN.TMantzas
ize1531_Bova_Futura_118_sparti.jpg
BOVA FUTURA INTERLAND TRAVELΣτην Σπάρτη, φωτογραφημένο στις 2/10/2016. Giannis
DSCN0434.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία ποζάρει ένα Büssing Senator "εναμισηώροφο", αν μπορεί να θεωρηθεί δόκιμος ο μεταφρασμένος από τα γερμανικά όρος, κατασκευής του 1965. Ανήκει στο σύλλογο συγκοινωνιακής ιστορίας Heinrich Büssing, μέλη του οποίου το ανακατασκεύασαν μεταξύ 2007 και 2010. Από τότε έχει παραχωρηθεί προς χρήση στην συγκοινωνιακή επιχείρηση της πόλης του Braunschweig, όπου και ήταν και η έδρα της Büssing μέχρι το 1971, οπότε και εξαγοράστηκε από την ΜΑΝ. Το λεωφορείο εκτελεί πλέον κάθε Σάββατο ένα δρομολόγιο - ξενάγηση στο Braunschweig. Με τα 145 άλογα του κινητήρα του φροντίζει για ένα σχετικα χαλαρό τέμπο, όπως ταιριάζει σε ξεναγήσεις.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0445.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΕδώ η πίσω όψη του Büssing, όπου φαίνεται καθαρά και ο πρόσθετος μισός όροφος. To λεωφορείο έχει βαφτιστεί Heinrich προς τιμήν του ιδρυτή της Büssing.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0446.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΛεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0440.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣυνεχίζοντας τη βόλτα μας στο Büssing, εδώ βλέπουμε άποψη από την πλατφόρμα της τρίτης πόρτας. Διακρίνεται στα αριστερά η σκάλα για το άνω κατάστρωμα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0439.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΤο ρετρό σαλονάκι στο άνω κατάστρωμα420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0448.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία αυτή διακρίνονται το όνομα του λεωφορείου, το λιοντάρι της Büssing (ταυτόχρονα και έμβλημα της πόλης του Braunschweig), καθώς επίσης και, κάτω αριστερά από τη μεσαία πόρτα, το σήμα του αμαξοποιείου Ludewig από το Essen, που πρώτο δημιούργησε εναμισηώροφα λεωφορεία. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
P9292711.jpg
Den Oudsten B96 4001 - Diederich ReisenΣτην γραμμη 594 / Schwerte Στην γεφυρα διπλα στον κεντρικο σταθμο του Hagenaquasonic
697_GrandCentral.JPG
Grand Central TerminalΑυτή είναι μία εξωτερική φωτογραφία του Grand Central Terminal στο Manhattan στη Νέα Υόρκη. Εξυπηρετεί τις προαστιακές γραμμές της πολιτείας της Νέας Υόρκης και είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός σταθμός στον κόσμο! Άνοιξε το 1871 και ανακαινίστηκε το 1913, οπότε και πήρε την σημερινή του μορφή και το διάστημα 1994 - 2000.Giannis
mix3050_irisbus_domino_86_fthiotidas.jpg
IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #86 ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΑναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων για Λαμία. 4/2/2018.Giannis
tkt5391_domino_liosion_91_trikalon.jpg
IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #91 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 27/12/2018.Giannis
tkt4993_Iveco_Orlandi_Domino_2001_HD_liosion_93_trikalon.jpg
IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #93 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 22/12/2019.Giannis
174_Bd_de_Leeds__Pont_d-Erfurt.jpg
IRIZAR i6S #F05 FLIXBUS (DEMUYNCK VANSTEELANDT)Έξω από τον σταθμό Lille Europe, φωτογραφημένο στις 7/10/2022.Giannis
hzi3440_Isuzu_Grand_Toro_ir_150_irlas.jpg
ISUZU GRAND TORO #150 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥΦωτογραφημένο κοντά στο λιμάνι του Ηρακλείου. 7/10/2023.Giannis
169_isuzu_visigo_Bd_de_Leeds.jpg
ISUZU VISIGO MANDEL CARΣτην Boulevard de Leeds στην Lille. 7/10/2022.Giannis
kak9112_Iveco_Domino_liosion_12_karditsas.jpg
IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #12 ΚΤΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 31/3/2019. Δεν είμαι σίγουρος αν το αμάξωμα είναι κατασκευής Noge ή Orlandi.Giannis
tkt4494_Iveco_Domino_kifisos_6_lakonias.jpg
IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #6 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΟ αντικαταστάτης του Volvo, αναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 13/7/2019.Giannis
krh8998_Euroclass_kifisos_29_korinthias.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #29 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΣτον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 12/2/2019.Giannis
ame5300_Iveco_Euroclass_HD_nx_29_fokidas.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #29 ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣΚατεβαίνοντας την Αχαρνών, φωτογραφημένο στο ύψος του Σκλαβενίτη στην Νέα Χαλκηδόνα. 14/3/2020.Giannis
tkt3992_Euroclass_nx_92_trikalon.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD #63 ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΚατεβαίνοντας την Αχαρνών, φωτογραφημένο στο ύψος του Σκλαβενίτη στην Νέα Χαλκηδόνα. 27/10/2019. Ήταν το πρώην #92 του ΚΤΕΛ Τρικάλων και το 2018 πουλήθηκε στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας.

Ευχαριστώ Οβελίξ για τον αριθμό παρμπρίζ!
Giannis
ihh4623_Iveco_Euroclass_HD_tsaldari_tavros_nikou_Tours.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD NIKOU TOURSΦωτογραφημένο στον Ταύρο. 25/9/2022.Giannis
ibh3519_Iveco_Euroclass_118_sparti_lakonikoi_kipoi.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD ΛΑΚΩΝΙΚΟΙ ΚΗΠΟΙΛεωφορείο που χρησιμοποιείται για την μεταφορά εργατών των Λακωνικών Κήπων. Φωτογραφημένο στην Σπάρτη, στις 18/3/2017.Giannis
imr6242_Iveco_Euroclass.jpg
IVECO / ORLANDI EUROCLASS HD ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΦωτογραφημένο στο Καματερό, στις 15/2/2019.Giannis
ioy3740_Iveco_akti_kondili_Lamprakis_Travel.jpg
IVECO ANDECAR VIANA LAMPRAKIS TRAVELΈνα ασυνήθιστο όχημα στην Ελλάδα, φωτογραφημένο στην Ακτή Κονδύλη στο λιμάνι του Πειραιά, στις 10/2/2018. Πρόκειται για ένα Andecar Viana, χτισμένο σε πλαίσιο Iveco EuroRider 391E.12.35.Giannis
122 files on 5 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.