|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΑπό την πεζογέφυρα της οδού Κωνσταντά. Εδώ βλέπετε ένα όχημα που τοποθετεί τις ράγες πάνω στους στρωτήρες, μάλλον.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΙΑΚΩΒΑΤΩΝΤα ψαλίδια βόρεια από το σταθμό στα Κάτω Πατήσια.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΙΑΚΩΒΑΤΩΝΑπό την πεζογέφυρα της οδού Ιακωβάτων, βόρεια του σταθμού των Κάτω Πατησίων. Φαίνεται η αλλαγή από σκύρα σε τσιμέντο και το ψαλίδι που δεν έχει στρωθεί με σκύρο ακόμα.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΧΑΝΣΕΝΑπό την πεζογέφυρα της οδού Χάνσεν προς τα νότια.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΧΑΝΣΕΝΑπό την πεζογέφυρα της οδού Χάνσεν προς τα βόρεια.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΑΓ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΈνας συρμός 11ης παραλαβής περνά από τον σταθμό του Αγ. Ελευθέριου.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΑΓ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΆποψη από την πεζογέφυρα του σταθμού προς τα Άνω Πατήσια.GiannisDec 04, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗΑπό την πεζογέφυρα της οδού Παπαδακη, στο Ηράκλειο, προς τα δυτικά.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗΑπό την πεζογέφυρα της οδού Παπαδακη προς τα ανατολικά.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΟΔΟΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣκυροβάγονα στην οδό Τζαβέλλα στην Νέα Ιωνία.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΟΔΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥΗ φωτογραφία "κοιτάει" προς την λεωφόρο Κύμης και έχει τραβηχτεί από το ύψος της οδού Παπαϊωάννου στο Ηράκλειο.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΦωτογραφία από το ύψος της πλατείας Καραϊσκάκη στο Ηράκλειο προς νότο. Διακρίνονται ντάνες με στρωτήρες και σιδηροτροχιές.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΑπό την πλατεία Καραϊσκάκη προς τα βόρεια. Εδώ βλέπουμε στρωμένα τους στρωτήρες.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΠΙΣΙΔΙΑΣΗ γραμμή του ΗΣΑΠ πριν την ανακαίνηση λίγο βορειότερα του σταθμού της Νέας Ιωνίας.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΚΟΥΣΟΥΛΑΑπό την πεζογέφυρα της οδού Κούσουλα, προς τα δυτικά. Η μία γραμμή είναι καλυμμένη με μουσαμά.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΚΟΥΣΟΥΛΑΑπό την πεζογέφυρα της οδού Κούσουλα, προς την Κύμης.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΦωτογραφία από τον υποσταθμό της ΔΕΗ δίπλα στις γραμμές.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΑΓΑΠΗΣΑπό την πεζογέφυρα της οδού Αγάπης προς τα δυτικά.GiannisDec 03, 2010
|
|

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ - ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΑΓΑΠΗΣΑπό την πεζογέφυρα της οδού Αγάπης προς τα ανατολικά.GiannisDec 03, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΤέλος φωτογράφησης! Θερμές ευχαριστίες στον Μιχάλη που σε τέτοιους καιρούς επενδύει στο όχημα! Και όπως είπε έπεται και συνέχεια...Μέχρι τότε, καλούς δρόμους φίλε!OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΤο μπλέ κυριαρχεί και εδώ...OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΑνοίγουμε την πόρτα του οδηγού για να δούμε λίγο και εκεί τι έχουμε...OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΑφού τελειώσε και το εσωτερικό, πάμε πάλι έξω! OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΛύκος? συγγενής με αυτόν της αερογραφίας?OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ...και δεξιά!OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΔίδυμα κουρτινάκια, αριστερά...OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ...και από χαμηλά!OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΤο πιλοτήριο από ψηλά...OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΜπλέ και η επένδυση των καθισμάτων...OBELIXNov 30, 2010
|
|

VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΛιτός ο χώρος πάνω από την θέση οδήγησης...OBELIXNov 30, 2010
|
|
| 16517 files on 551 page(s) |
 |
 |
 |
 |
 |
482 |  |
 |
 |
 |
|