Forum

P9080009.jpg
aquasonic
P9080017.jpg
aquasonic
P9080048_28229.jpg
aquasonic
P9080060_28229.jpg
aquasonic
P9080067_28229.jpg
aquasonic
P9080073.jpg
aquasonic
P9080106_28229.jpg
aquasonic
P9080115.jpg
aquasonic
P9080117.jpg
aquasonic
P9080122.jpg
aquasonic
P9080312.jpg
Bergmann BEL 500aquasonic
P9080152_28229.jpg
Berliner S-Bahn ET 125Οι συρμοί αυτοί, παρότι 3γραμμου συστήματος (όπως ο ΗΣΑΠ), ανέπτυσαν ταχύτητες έως 120 χιλιομέτρων την ώρα, χάρη στους 4x GBM710 κινητήρες 560kw συνολικής ισχύος. Τα συγκεκριμένα οχήματα δούλεψαν στο Ανατολικό Βερολίνο, και αποσύρθηκαν το 2003.aquasonic
P9080154_28229.jpg
Berliner S-Bahn ET 125Το εσωτερικό του βαγονιού.aquasonic
P9080195_28229.jpg
Berliner U-Bahn BI T4H πρώτη παραλαβή των τμημάτων μεγάλου προφίλ του Μετρό του Βερολίνου. Κατασκευασμένα απο την ΜΑΝ, τα ΒΙ πήραν το παρατσούκλι Tunneleule λόγω των οβάλ παραθύρων τους. το όχημα 35 έκανε το τελευταίο του δρομολόγιο στις 2.6.1969 στην γραμμή 6.aquasonic
P9080150_28229.jpg
Berliner U-Bahn BIΙ T4Η δεύτερη παραλαβή των οχημάτων του μετρό του βερολίνου. Με συνολική ισχύ 400kw (ανα κινητήριο βαγόνι), τα ΒΙΙ ήταν 100kw ισχυρότερα απο τα ΒΙ, με 100kw ισχύ ανα κινητήρα. Αποσύρθηκαν το 1969.aquasonic
P9080192_28229.jpg
Berliner U-Bahn BIΙ T4Η δεύτερη παραλαβή των οχημάτων του μετρό του βερολίνου. Με συνολική ισχύ 400kw (ανα κινητήριο βαγόνι), τα ΒΙΙ ήταν 100kw ισχυρότερα απο τα ΒΙ, με 100kw ισχύ ανα κινητήρα. Αποσύρθηκαν το 1969.aquasonic
P9080161_28229.jpg
Berliner U-Bahn CΙΙ T2το συγκεκριμένο βαγόνι είναι ένα απο τα 114 της δεύτερης παραλαβής του τύπου C του Βερολινέζικου μετρό. με ισχύ μόνο 200kw, τα CII δεν μπορούσαν να τραβήξουν ιθυντήριο βαγόνι, με αποτέλεσμα οι συρμοί τους να αποτελούνται μόνο απο κινητήρια βαγόνια. Αποσύρθηκαν το 1975, με ορισμένα απο αυτά να έχουν μεταφερθεί στην Μόσχα μετά τον πόλεμο. aquasonic
P9080183_28229.jpg
BPfE aquasonic
P9080322.jpg
BSR Daimler - Benz Gaggenau Schmidt St. Blaisen Unimog 401Το όνομα unimog είναι η συντομογραφία του universalmotorgeräte, που σημαίνει μηχάνημα πολλαπλών χρήσεων. το unimog φοράει 2 4κύλινδρους κινητήρες, έναν 25 ίππων για κίνηση και έναν 64 ίππων για την λειτουργία του εκχιονιστικού. Στα χρόνια 1956-1975, έγραψε 189 ώρες λειτουργίας και ανακατασκευάστηκε το 1991/92.aquasonic
P9080197_28229.jpg
BST NAG U3Laquasonic
P9080193_28229.jpg
BSt T24 5725Ενα όχημα του 1924 του Βερολινέζικου Τράμ. Ο συγκεκριμένος τύπος αποτελείτο απο 500 κινητήρια και 800 ιθυντήρια οχήματα, που κατασκεύαστηκαν στην περίοδο 1924-1926, με μέγιστη ταχύτητα 30χμ/ω και απόδοση κινητήρα 120kw. Η πρώτη παραλαβή είχε αρίθμηση 5701–6000. aquasonic
P9166510.jpg
BSt T24 5725Ενα όχημα του 1924 του Βερολινέζικου Τράμ. Ο συγκεκριμένος τύπος αποτελείτο απο 500 κινητήρια και 800 ιθυντήρια οχήματα, που κατασκεύαστηκαν στην περίοδο 1924-1926, με μέγιστη ταχύτητα 30χμ/ω και απόδοση κινητήρα 120kw. Η πρώτη παραλαβή είχε αρίθμηση 5701–6000. aquasonic
P9080318.jpg
Büsing NAG 500 DL 36aquasonic
P9080020.jpg
BVG 2622 DE 74Eνα όχημα με 6κύλινδρο κινητήρα 150 αλόγων της Bussing και σασμάν 2 ταχυτήτων.aquasonic
P9080030_28229.jpg
BVG Bü E2U 63Saquasonic
P9080097.jpg
BVG Büssing D38 307'Eνα πραγματικά εντυπωσιακό λεωφορείο, με το σασί και τον κινητήρα να εξέχουν υπερβολικά απο το υπόλοιπο 3αξονικό όχημα του 1939. Mε τον εξακύλινδρο DMD6 145 αλόγων και το 4τάχυτο σασμάν ZF 4KG75, το D38 κυκλοφόρησε για πολλά χρόνια στο Βερολίνο.aquasonic
P9080022_28229.jpg
BVG Bussing E2H 71aquasonic
P9080096_28229.jpg
BVG D38 και D211 χρόνια διαφοράς ανάμεσα στο 3αξονικό D38 (αριστερά) και το διαξονικό D2aquasonic
P9080038.jpg
BVG E2U 60aquasonic
P9080093.jpg
BVG NAG D2/ MaybachTo διαξονικό D2 είναι κατασκευής 1928, με κινητήρα τον OS 5 της Maybach ισχύος 70 αλόγων. Το σασμάν είναι 3τάχυτο, με την 3η να έχει αναλογία 1:1aquasonic
43 files on 2 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.