Forum

BKK_1542_2.jpg
DUEWAG TW 6000 #1542 - BKK (BKV)Οι συγκεκριμένοι συρμοί του τραμ της Βουδαπέστης είναι μεταχειρισμένοι και αγοράστηκαν από την Hanover Stadtbahn. Είναι εντυπωσιακός ο μηχανισμός της πόρτας επιβίβασης, μιας και κατά το άνοιγμα αυτής εμφανίζονται "δια μαγείας" τα σκαλιά από κάτω. Μπορώ να πω πως οι συγκεκριμένοι συρμοί είναι αρκετά υψηλοδάπεδοι σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους. Φωτογραφημένος τον Φεβρουάριο του 2020 στη Βουδαπέστη.N1Ellinikou
BKK_1347_2.jpg
GANZ KCSV-7 #1347 - BKK (BKV)Εδώ βλέπουμε έναν ούγγρικο συρμό Ganz, ο οποίος κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1970. Κανονικά το μοντέλο του συρμού είναι "CSMG", ωστόσο τράπηκε σε "KCSV-7" μετά από την πλήρη ανακατασκευή και εκμοντερνισμό του το 1996. Η γραμμή 2 είναι η πιο τουριστική της πόλης, μιας και διατρέχει παράλληλα τον Δανούβη από την πλευρά της Πέστης και έχει αφετηρία πίσω από το ούγγρικο κοινοβούλιο και φυσικά βγαίνει μόνο με Ganz! Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_IKR2601.jpg
IKARUS 260 - BKK (BKV)Εδώ ένα Ikarus 260 αραγμένο στο Πάρκο Λαού (Népliget) της Βουδαπέστης. Το όχημα φέρει ακόμη τον παλιό χρωματισμό της BKV (όταν ακόμη η BKV ήταν και operator και authority-σήμερα είναι μόνο operator) και όχι το γαλάζιο της BKK. Επίσης η προμετωπίδα είναι μια χάρτινη καρτέλα, ενώ σε αντίθεση με τα δικά μας Ikarus, αυτά έχουν αυτόματο κιβώτιο, καμπίνα οδηγού, δίφυλλες πόρτες, διαφορετικές ζάντες κ.ά. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_IKR2801.jpg
IKARUS 280 - BKK (BKV)Και εδώ ένα αγαπημένο λεωφορείο, το οποίο θα το χαρακτήριζα ως "σκυλί του πολέμου": Ikarus 280! Απίστευτος ήχος κινητήρα που σου θυμίζει λίγο και τα μικρά αδερφάκια που είχαμε στην Αθήνα. Στο συγκεκριμένο όχημα έχει εγκατασταθεί και ηλεκτρονική προμετωπίδα, πράγμα σπάνιο, καθώς τα περισσότερα Ikarus της Βουδαπέστης έχουν χάρτινες καρτέλες για προμετωπίδες! Επίσης, αξιζει να σημειωθεί ότι το όχημα φέρει τον παλιό σκούρο μπλε χρωματισμό της BKV, αντί του νέου γαλάζιου της ΒΚΚ. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020, έξωθεν του σιδηροδρομικού σταθμού Keleti (Keleti Pályaudvar), στο κέντρο της Βουδαπέστης.N1Ellinikou
BUD_IKR412.jpg
IKARUS 412 - BKK (BKV)Μία μόνο λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει το Ikarus 412: χάρχαλο. Άθλιος ήχος μοτέρ, φρένα που τζιρίζουν σαν βιολιά, κοπάνημα και τρίξιμο. Επίσης, το πίσω μέρος του θυμίζει Cityclass. Το μόνο θετικό του είναι ότι είναι χαμηλοδάπεδο σε όλο το μήκος του, ενώ αν δεν κάνω λάθος είναι το δεύτερο full low floor λεωφορείο μετά τα Vanhool A300. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020 στο Πάρκο Λαού (Népliget) της Βουδαπέστης.N1Ellinikou
BUD_IKRV187.jpg
IKARUS V187 - BKK (BKV)Ένα από τα "σπάνια πουλιά" της Βουδαπέστης: το Ikarus V187! Το συγκεκριμένο όχημα μόνο το brandname της Ikarus έχει πάνω του και τίποτε άλλο, καθώς αναπτύχθηκε ως πρότζεκτ από την ούγγρικη ARC. Διάδοχος αυτού του μοντέλου είναι το Modulo M168D. Απ' ότι έχω καταλάβει, η BKV έχει μόνο ένα Ikarus V187, και συγκεκριμένα το εικονιζόμενο. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020 στο τέρμα της γραμμής 7 στην λεωφόρο Nyírpalota, λίγο έξω από το κέντρο της Βουδαπέστης.N1Ellinikou
BUD_IKR435TKIEPE.jpg
IKARUS-KIEPE-OBUS 435T #305 - BKK (BKV)Εδώ ο συρμός υπ'αριθ. 305, έξωθεν του σιδηροδρομικού σταθμού Keleti (Keleti Pályaudvar), με τον παλιό κοκκινο-κρεμ χρωματισμό. Τα 435Τ μαζί με τα 280Τ είναι τα παλαιότερα (και υψηλοδάπεδα) τρόλλεϊ του στόλου της ΒΚV. Το συγκεκριμένο όχημα έφτασε στην αφετηρία με την προμετωπίδα γυρισμένη ήδη σε "εκτός υπηρεσίας" μετά του τεθλιμμένου εμότζι. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_KRSATK1.jpg
KARSAN ATAK - BKK (BKV)Ένα τούρκικο κουβαδάκι της BKV στις αφετηρίες της Πλατείας Széll Kálmán, πλησίον του ομώνυμου σταθμού μετρό (γραμμή 2). Τα συγκεκριμένα λεωφορειάκια δρομολογούνται στην γραμμή 16 και 16Α (κοντή παραλλαγή της γραμμής 16), τα οποία περνούν από το κάστρο της Βουδαπέστης. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020. N1Ellinikou
BUD_MDL1.jpg
MABI MODULO M108D - BKK (BKV)Εδώ ένα ουγγρικής κατασκευής λεωφορείο, έξωθεν του σιδηροδρομικού σταθμού Nyugati (Nyugati Pályaudvar), δρομολογημένο στη γραμμή 91. Μπορώ να πω πως τα Modulo σαν οχήματα είναι εξαιρετικά, καθώς δεν κοπανάνε και έχουν ωραία κύληση. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_MANLC.jpg
MAN LION'S CITY - BKK (VT-ARRIVA)Ένα αγαπημένο MAN Lion's City στο Πάρκο Λαού (Népliget) της Βουδαπέστης. Το όχημα αυτό ανήκει στην VT-ARRIVA, η οποία είναι μια από τις τρεις operator της ΒΚΚ (οι άλλες δύο είναι η BKV και η Volánbusz). Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_MBCON1.jpg
MERCEDES-BENZ CONECTO G - BKK (BKV)Ένα από τα ολοκαίνουργια Conecto G της BKV, η οποία είναι ο κρατικός operator της Βουδαπέστης (σαν την δική μας ΟΣΥ), και επιχειρεί στο δίκτυο της ΒΚΚ (σαν τον δικό μας ΟΑΣΑ). Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020 στο Πάρκο Λαού (Népliget) της Βουδαπέστης.N1Ellinikou
BUD_MBCNT_AIR.jpg
MERCEDES-BENZ CONECTO G - BKK (BKV)Ένα από τα εκατοντάδες Conecto που κυκλοφορούν στη Βουδαπέστη. Το συγκεκριμένο φέρει τον ειδικό χρωματισμό της γραμμής αεροδρομίου 100Ε που συνδέει το κέντρο τη Βουδαπέστης με το αεροδρόμιο Ferenc Liszt. Ωστόσο, τα συγκεκριμένα Conecto δεύτερης γενιάς του αεροδρομίου πλέον δρομολογούνται σε όλες τις γραμμές, μιας και η BKV αγόρασε νέα Conecto τρίτης γενιάς, τα οποία και δρομολογεί αποκλειστικά στην γραμμή 100Ε. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020. N1Ellinikou
BUD_MBCTR1.jpg
MERCEDES-BENZ O530 CITARO - BKK (BKV)Ένα Citaro πρώτης γενιάς έξωθεν του σιδηροδρομικού σταθμού Nyugati (Nyugati Pályaudvar). Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
BUD_SLRTRLGANZ.jpg
SOLARIS-GANZ TROLLINO 12 #604 - BKK (BKV)Ένα βαγόνι Trollino 12 πρώτης γενιάς αραγμένο έξωθεν του σιδηροδρομικού σταθμού Keleti (Keleti Pályaudvar). Το όχημα φέρει τον νέο κόκκινο χρωματισμό της ΒΚΚ, καθώς τα Trollino πρώτης γενιάς είχαν παραληφθεί με τον προηγούμενο χρωματισμό επί εποχής BKV (ανοιχτό κόκκινο-κρεμ). Τέλος, τα τρόλλεϊ της Βουδαπέστης δεν φέρουν πινακίδες μηχανοκίνητου οχήματος, αλλά αριθμό "βαγονιού", όπως και στην Αθήνα. N1Ellinikou
BKK_4326_2.jpg
TATRA T5C5 #4326 - BKK (BKV)Ένα από τα λατρεμένα Tatra της Βουδαπέστης, τρίδυμης σύνθεσης, δρομολογημένο στη γραμμή 1. Φωτογραφημένο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Kelenföld (Kelenföld vasútállomás) της Βουδαπέστης τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
IMG_0049.jpg
Van Hool new AG300 - #884 - BKV (ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ)Ένα από τα 25 new AG 300 που αγοράσε η BKV το 2015 μεταχειρισμένα από το συγκοινωνιακό φορέα της Ουτρέχτης. Φωτογραφημένο τον Οκτώβριο του 2017 στην πλατεία Fovam.420 Peiraias - Agia Paraskevi
BUD_VLV7700.jpg
VOLVO 7700A - BKK (BKV)Ένα καθαρόαιμο Volvo 7700A στο τέρμα της γραμμής 7 στην λεωφόρο Nyírpalota, λίγο έξω από το κέντρο της Βουδαπέστης, και συγκεκριμένα από την πλευρά της Πέστης. Η γραμμή 7 έχει και μια παραλλαγή, την 7Ε, η οποία κάνει λίγες στάσεις και φτάνει μόνο μέχρι την Πλατεία Blaha Lujza δίχως να διασχίζει τον Δούναβη και να εισέρχεται στην Βούδα. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
IKARUS_260_0460.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 260 Το εσωτερικό ενός IKARUS 260 του BKVantonis
IKARUS_260_0178.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 260 #350Ένα IKARUS 260 στην Βουδαπέστη. Τα εναπομείναντα 260 είναι κατασκευής περίπου 1989-1992.antonis
IKARUS_260_0464.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 260 #360Ένα IKARUS 260 στην αφετηρία Batyanyter στην Βουδαπέστη. Τα 260 υπάρχουν ακόμη σε ικανούς αριθμούς στην πόλη, αν και όχι τόσο πολύ στο κέντρο (Αύγουστος 2010antonis
IKARUS_280_0401.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 280 #420IKARUS 280 στην Βουδαπέστη (Αύγουστος 2010)antonis
IKARUS_280_0457.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 280 #432΄Ενα Ikarus 280 των αστικών συγκοινωνιών Βουδαπέστης (ΒΚV). Στην Βουδαπέστη υπάρχουν ακόμη αρκετά Ikarus 280 παρά την αγορά των Volvo 7700antonis
IKARUS_280T_0364.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 280Τ #257Τα IKARUS 280Τ αποτελούν μαζί με τα 435Τ τους μοναδικούς τύπους αρθρωτών της Βουδαπέστης και υπάρχουν αρκετά απο αυτά. Κατασκευής 1989, αντικατέστησε τα παλαιότερα 280Τ της δεκαετίας του '70, τα οποία διέθεταν κινητήρες απο μεταχειρισμένα ZIU-5.antonis
IKARUS_405_0244.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 405 #1399ΙKARUS 405 του BKV. Τα IKARUS 405 δεν βρίσκονται σε καλή κατάσταση, ούτε, άλλωστε, ήταν εξ αρχής ιδιαίτερα επιτυμένα οχήματα (Αύγουστος 2010)antonis
IKARUS_405_0273.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 405 #196Ένα IKARUS 405 στην Βουδαπέστη (BKV) Aύγουστος 2010antonis
IKARUS_412_0516.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 412 #238Τα IKARUS 412 είναι από τα χειρότερα λεωφορεία που έβγαλε το εργοστάσιο με άπειρα προβλήματα, η κατάσταση της προμετωπίδας είναι ενδεικτική για όλο το όχημα. Λογικό είναι να μην κυκλοφορούν και πολλά από αυτά στην πόλη (Αύγουστος 2010)antonis
IKARUS_412T_0480.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 412Τ #704Τα IKARUS 412Τ δεν έκαναν καλό όνομα, όπως και τα ντιζελοκίνητα αδέλφια τους, δεν υπάρχουν πολλά οχήματα του τύπου εξαιτίας της οικονομικής κατάρρευσης της IKARUS.antonis
IKARUS_415_0126.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 415 #1515Ένα IKARUS 415 στην Βουδαπέστη. Προσέξτε την διαφορετική μάσκα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα 415 αλλά και τα άλλα οχήματα της οικογένειας του (405 και 435) καθώς και τη μεγαλύτερη πίσω πόρτα.antonis
IKARUS_415_0089.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 415 #752Ένα τυπικό IKARUS 415 της BKV. Τα εν λόγω οχήματα υπήρξαν οι διάδοχοι των 260 και αποτελούν την ραχοκοκαλιά του στόλου της πόλης.antonis
IKARUS_435_0177.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 435 #0567Τα IKARUS 435 είναι η αρθρωτή εκδοχή του 415 και υπάρχουν σε μεγάλους αριθμούς, όπως και τα 280 στο στόλο.antonis
34 files on 2 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.