|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAG
|
Λεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.
|
|