Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.23 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6
#11
(25-02-2010, 04:59 PM)Giannis Έγραψε: Citaro ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου, ειδικά η 636. Με ποιό σκεπτικό όμως έκανες τις άλλες δύο γραμμές να έχουν σχήμα U, κυρίως στην 613 αναφέρομαι. Δεν θα ήταν προτιμότερες δύο ξεχωριστές γραμμές με αφετηρία στην Πανόρμου; Εκτός αν δεν υπάρχει χώρος.

1) Για να έχει η σύνδεση Γηροκομείο (Ν. Φιλοθέη) - Πανόρμου τη συχνότητα που χρειάζεται (καθώς θα διέρχονται όλες οι γραμμές)
2) Γιατί, όπως πολύ σωστά λές, δεν έχει χώρο η Πανόρμου ούτε για αφετηρία, αλλά ούτε καν αναστροφές της προκοπής δεν γίνονται :
Πχ και σήμερα το 653 που είναι Πανόρμου - Ψυχικό, κάνει αναστροφή στην . . . Αλεξάνδρας! Η άλλη αναστροφή που κάνει το 602 (Πανόρμου αρ. Λαρίσης αρ. Κηφισίας) είναι χρονοβόρα και δύσκολη, ειδικά γύρω απο την πλατεία που διπλοπαρκάρουν παντού! Για την "πατέντα" του 651 δεν συζητάω καν : Χαλάει την ενότητα της διαδρομής Τριφυλλίας - Λαρίσης.

Γι' αυτό και έκανα όλες τις γραμμές διερχόμενες από Πανόρμου και μάλιστα από τα ίδια σημεία, για να έχει ο επιβάτης επιλογές.
Απάντηση
#12
(24-02-2010, 01:10 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Εχω μια μικρη ενσταση, για το 613.

Δίκιο έχεις. Ισως θα ήταν τελικά καλύτερο να μην προτείνω κυκλική 613, που να θέλει 2 ώρες και 15' κύκλο, αλλά να γινόταν το εξής :

613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 601/651 και 603/653, στην ουσία.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 105' (7 λ/φ. x 15')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Με αφετηρία και τέρμα, ώστε να "σπάσει" το μακαρόνι που είχα προτείνει με τα προηγούμενα πόστ μου. Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 80' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 80' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 160' (8 λ/φ. x 20')

636 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
Όπως αναλύεται πιο πάνω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 76' ΟΑΚΑ-ΚΑΤ + 68' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ = 143' (12 λ/φ. x 12')

Μας βγήκαν και τα οχήματα Big Grin και οι διελεύσεις στα κοινά σημεία θα είναι οι εξής σε ώρα αιχμής:
ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Ν. ΦΙΛΟΘΕΗ(Λαρίσης/Τριφυλλίας) : 12/ώρα από 7 σήμερα.
ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΔΑΚΗ : 8/ώρα από 4 σήμερα.
Απάντηση
#13
Καλή ιδέα το 636. Ειδικά εάν δημιουργηθούν σωστές συνδέσεις από το Ο.Α.Κ.Α. στα πρότυπα του 410, προς περιοχές όπως η Λυκόβρυση, τα Βριλήσσια, το Χαλάνδρι κ.ά., θα μπορούσε να αποφορτίσει κάπως και τις γραμμές της Λεωφ. Κηφισίας.
Απάντηση
#14
Θα μπορούσαν να κατέβουν στο ΟΑΚΑ τα τοπικά Αμαρουσίου (501/527, 541). Το Χαλάνδρι το συνδέω με το Γαλάτσι με το 421 + 608/636. Ήδη σήμερα, οι περισσότεροι αντί να περιμένουν το "φάντασμα" 444, μπαίνουν στο 421, κατεβαίνουν κάτω από τον κόμβο της Κύμης και μπαίνουν στο 608. Γι' αυτό και "κόβω" εντελώς το 444, μοιράζοντας τα λεωφορεία του στις προτεινόμενες γραμμές.
Απάντηση
#15
Το 444 εχει πολυ μικρη χρησιμοτητα οντως. Αλλα ειναι κοσμος που το χρησιμοποιει απο το Στ.Α.Πατησιων για να πανε στη Βεικου ή απο κοσμο που θελει να βγει στη Γαλατσιου. Απο φαντασμα φιλε Citaro δεν λες τπτ, το πρωι που το χρειαζομαι για να παω στο σταθμο (οχι τοσο πια Cool) ειτε θα περασει στις 6:55, 7:05 ή 7:10! Δεν μπορω να συγχρονιστω μαζι τουAngry Το καλο ειναι οτι οταν σχολανε τα σχολεια της Γκραβας και τυχει να περασει το 444 ξαλαφρωνει ελαφρως το 608. Γενικα το 444 ειναι της πολυ υπομονηςConfused
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#16
(01-03-2010, 08:30 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Το 444 εχει πολυ μικρη χρησιμοτητα οντως. Αλλα ειναι κοσμος που το χρησιμοποιει απο το Στ.Α.Πατησιων για να πανε στη Βεικου ή απο κοσμο που θελει να βγει στη Γαλατσιου.

Αν είναι να το περιμένεις 15-20 λεπτά, καλύτερα να μπείς στο 608 και να κάνεις λίγο ποδαρόδρομο προς Αγ. Ελευθέριο ή να πάς κόντρα την Πατησίων με ανερχόμενο τρόλευ, παρά να περιμένεις το 444.
Με τις τροποποιήσεις που προτείνω ανοίγεται νέα δίοδος και μεταφέρονται ρεύματα επιβατών προς τον ΗΣΑΠ "Ειρηνη", αρα προσεγγίζεται ο ΗΣΑΠ πολύ πιο άμεσα για όσους πάνε Βόρεια Προάστια. Επίσης προσφέρεται ουσιαστική πρόσβαση του Γαλατσίου στο Στ. Πανόρμου (μέχρι σήμερα το 036 αφήνει εκτός τη Βείκου), με συνέπεια να δίνεται επιπλέον λύση για όσους μετακινούνται προς Ζωγράφου (φοιτητές), και γενικά για προορισμούς του άξονα Αμπελόκηποι - Βασ. Σοφίας.
Και μια που οι βάρδιες είναι μετρημένες, και ο στόχος μας είναι να προβάλουμε εφικτές Idea και οικονομικά υλοποιήσιμες λύσεις, θυσιάζω το 444 Big Grin
Απάντηση
#17
Ο Citaro ζήτησε τις προτάσεις μας οπότε ξεκινώ με την περιοχή που μένω (Νέα Φιλαδέλφεια).

Για τις προτάσεις μου πήρα πληροφορίες από το ποστ του aliance και την μελέτη του Ο405Ν πριν 2,5 χρόνια, την οποία μπορείτε να την κατεβάσετε κάνοντας κλικ στο παλιό λεωφορείο αυτής της σελίδας. Τα πιο πολλά τα έχουμε ξαναπεί απλώς καλό θα ήταν να τα έχουμε κάπου μαζεμένα.

Ξεκινάμε λοιπόν.

Η κατάσταση σήμερα.

Σήμερα από την Νέα Φιλαδέλφεια περνούν οι εξής γραμμές: 024, 421, Β8, Α9, Β9, Γ9 και τα τρόλλεϋ 3 και 6. Εδώ θα ασχοληθούμε με τα Β8, Α9, Β9, Γ9. Το Β8 περνά κάθε 20'-25', το Γ9 κάθε 10'-15' και τα Α9, Β9 θεωρητικά είναι συντονισμένα για να περνούν ανά 10'-15'. Με άλλα λόγια το Β8 είναι αρκετά αραιό, το Γ9 έρχεται πάντα πηγμένο και τα Α9, Β9 περνούν μαζί Big Grin ειδικά στο ρεύμα προς Αθήνα.

Σήμερα το Β8 χρησιμοποιεί 8 λεωφορεία, το Γ9 13 οχήματα ενώ δεν έχω ακριβή στοιχεία για τα Α9, Β9, υπολογίζω όμως, με βάση τους χρόνους κύκλου τους, ότι μαζί έχουν γύρω στα 14 λεωφορεία. Οι χρόνοι που προτείνω είναι υπολογισμένοι σε ώρες αιχμής και είναι στρογγυλεμένοι προς τα πάνω για να είμαστε σίγουροι ότι αρκούν.

Τι προτείνω λοιπόν.

Ξεκινάμε από το Β8. Είναι μία καθαρά τοπική γραμμή που μελλοντικά θα εξυπηρετεί και τον σταθμό του προαστιακού στην Μεταμόρφωση. Έχουμε ξαναπεί στο φόρουμ ότι πρέπει να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει. Αυτή ακριβώς είναι η πρόταση μου. Έχω υπολογίσει ότι κάνει 80' κύκλο οπότε αν της κόψουμε ένα λεωφορείο βγαίνουν δρομολόγια ανά 12', το οποίο είναι ΟΚ. Επίσης, επειδή ώρες-ώρες κολλάει απελπιστικά στην Αναγεννήσεως (σύνορα Φιλαδέλφειας-Μεταμόρφωσης), προτείνω να μην συνεχίζει ευθεία σε αυτην αλλά από Μεταμόρφωση προς Φιλαδέλφεια να ακολουθεί την διαδρομή [...]-Φωκίδος-Αναγεννήσεως-Άρτης-Ν. Πλαστήρα-[...]. Η Άρτης είναι μεν ένα στενό δρομάκι διπλής κατέυθυνσης αλλά με αυτή την τροποποίηση θα μπορούσαν να κερδιθούν γύρω στα 5' ή και παραπάνω. Το νέο Β8 θα μπορούσε να πάρει και Midi.

Πάμε στο Γ9. Αυτή η γραμμή εξυπηρετεί την σύνδεση Μενιδίου-Φιλαδέλφειας ενώ στην Φιλαδελφείας στο ύψος της Αττικής Οδού υπάρχει σταθμός του προαστιακού επί της μονής γραμμής Λιοσίων-Αεροδρομίου, ο οποίος θα ανοίξει αν κατάλαβα καλά τέλη Μάρτη. Στην Νέα Φιλαδέλφεια, στο ύψος του παλιού γηπέδου της ΑΕΚ στρίβει και μπαίνει στα στενά της Φιλαδέλφειας και Χαλκηδόνας και βγαίνει στην Αχαρνών στον Σκλαβενίτη.

Η κατάσταση στο Γ9 της ώρες αιχμής είναι απερίγραπτη, συνήθως έρχεται σαρδελοποιημένο από το Μενίδι. Και της ώρες μη αιχμής όμως δεν πάει πίσω. Επίσης παρατηρούνται φαινόμενα Χίου (τα λεωφορεία περνούν δυο-δυοTongue). Για να σταματήσει αυτό και να είναι πιο άνετα τα δρομολόγιο, από πλευράς επιβατών, έχουμε ξαναπεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια. Έτσι θα μπορέσει να αυξηθεί και η συχνότητα του. Σε ώρες αιχμής ο κύκλος είναι 90' οπότε με 12 οχήματα δίνει δρομολόγια ανά 8'. Μπορεί να φαίνεται υπερβολική αυτή η συχνότητα αλλά πραγματικά χρειάζεται περισσότερα δρομολόγια αυτή η γραμμή. Η συγκεκριμένη γραμμή είναι επισής ανάγκη να αυξήσει τα δρομολόγια της και εκτός αιχμής αλλά και τα ΣΚ, γιατί και τότε έχει πολύ κόσμο.

Ακόμη προτείνω να καταργηθεί η διαδρομή του Γ9 στα στενά της Χαλκηδόνας και να επιστρέψει στην Δεκελείας και στα δύο ρεύματα. Στην διαδρομή αυτή παίρνει/κατεβάζει ελάχιστο κόσμο και οι περισσότεροι πάνε εν τέλει είτε στον Σκλαβενίτη είτε στην πλατεία της Φιλαδέλφειας. Κανείς δεν πρόκειται να περιμένει μόνο 1 γραμμή στα στενά όταν από την Δεκελείας περνούν όλες οι υπόλοιπες με καλύτερη συνολικά συχνότητα.

Πάμε τώρα στα Α9/Β9. Συνδέουν Μεταμόρφωση και Φιλαδέλφεια, ενώ πολλοί από Μεταμόρφωση τα χρησιμοποιούν για να κατέβουν στα Κάτω Πατήσια, εφόσον δεν υπάρχει άλλη αξιόπιστη σύνδεση της περιοχής τους με τον ΗΣΑΠ. Μελλοντικά θα υπάρχει και ο σταθμός της Μεταμόρφωσης. Σήμερα περνούν πολύ συχνά δυο-δυο. Προτείνω λοιπόν τα εξής:

Είχα προτείνει να μείνει το Β9 ως κορμός και ο Citaro είπε ότι δεν πρόκειται να κατεβαίνει κανείς από την Λυκόβρυση στην Αχαρνών. Και έτσι είναι. Προτείνω λοιπόν αν μείνει το Α9 κορμός με κύκλο 130' και συχνότητα ανά 8' στην αιχμή με αρθρωτά οχήματα. Γι' αυτό θα απαιτηθούν 17 λεωφορεία. Το Β9 από την άλλη θα γίνει τοπικό Νέας Ιωνίας. Πιστεύω ότι 120' είναι αρκετά για κύκλος και με 8 λεωφορεία μπορεί να δίνει δρομολόγια ανά 120/8=15'. Έτσι θα συνδέει την Μεταμόρφωση με τον ΗΣΑΠ της Νέας Ιωνίας, κάτι που τώρα που υπάρχει μόνο το 724 δεν γίνεται (τα 20'-25' είναι λίγα).

Συνοπτικά λοιπόν θα χρειαστούμε συνολικά 7+12+17+8=44 λεωφορεία ενώ σήμερα χρειαζόμαστε 8+13+14(?)=35. Δεν βγαίνουν τα λεωφορεία αλλά αν τραβήξουμε από άλλες γραμμές, πχ 024 που έχει 16, κάτι γίνεται. Επίσης, όπως είπα και παραπάνω οι χρόνοι είναι φουσκωμένοι γαι να βγαίνουν, πιθανόν να αρκούν μικρότεροι.

Τα τρόλλεϋ απ' την μεριά τους πρέπει να πυκνώσουν το 6 κυρίως εκτός αιχμής (δηλαδή από τις 10πμ και πριν τις 1μμ) γιατί τότε καθυστερεί. Με συχνότητα ανά 8' τις περισσότερες ώρες της ημέρας, ως το απόγευμα, νομίζω είναι ΟΚ. Το 3 είναι μία χαρά.

Με τις αλλαγές που προτείνω έχουμε διελεύσεις από τους εξής άξονες τις ώρες αιχμής, σε παρένθεση είναι οι προηγούμενοι χρόνοι:
  • Δεκελείας, στάση Άλσος: 7,5+5= 12,5/ώρα (3+3+3=9/ώρα)
  • Δεκελείας, Πλατεία Φιλαδέλφειας: 7,5+5+7,5+7+7,5=34,5/ώρα (9+7+7+6=29/ώρα)
  • Πίνδου: 7,5+7,5=15/ώρα (13/ώρα)
  • Χαλκίδος, Άνω Πατήσια: 7,5+5+7=19,5/ώρα (3+6+7=16/ώρα)
  • Αχαρνών, Κάτω Πατήσια: 7,5+7,5=15/ώρα (3+3+7+6=19/ώρα)

Οι διελεύσεις αναλυτικά είναι:
  • B8: 5/ώρα, (3/ώρα)
  • Α9+Β9: 7,5/ώρα (3+3/ώρα)
  • Γ9: 7,5/ώρα (6/ώρα)
  • 6: 7,5/ώρα (7/ώρα)
  • 3: 7/ώρα αμετάβλητο

Παρατηρούμε ότι μόνο η Αχαρνών έχει λιγότερες διελεύσεις από πριν. Στην άνοδο όμως είναι αρκετά εύκολο να το ρυθμίσουμε αυτό, στην κάθοδο υπάρχει πρόβλημα, αλλά και πάλι είναι αρκετά συχνά τα δρομολόγια. Τα λεωφορεία στην Αχαρνών, από την άλλη, θα έχουν λιγότερους επιβάτες αφού πολλοί θα έχουν πάρει τα πυκνά τοπικά για Άνω Πατήσια, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

Αυτά από εμένα, περιμένω τα σχόλια σας Smile.

Έντιτ: Μείωσα τον χρόνο του Γ9 γιατί τον ξαναϋπολόγισα και μου φάνηκε υπερβολικός.
Απάντηση
#18
Να ρωτησω το 651 τι το θελουν? Μονο του παει, μονο του ερχεται χωρις κανεναν μεσα. Γιατι δεν του δινουν ποδι? Εξοικονομηση 1 οχηματος και 2 οδηγων.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#19
Επανέρχομαι στην πρόταση που είχα κάνει για τα Τουρκοβούνια, σε αντικατάσταση των 601/3, 651/3, 036, 444 (Γαλάτσι, Ψυχικό, Φιλοθέη)

(26-02-2010, 06:48 PM)Citaro Έγραψε: 613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 601/651 και 603/653, στην ουσία.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 105' (7 λ/φ. x 15')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Με αφετηρία και τέρμα, ώστε να "σπάσει" το μακαρόνι που είχα προτείνει με τα προηγούμενα πόστ μου. Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 80' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 80' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 160' (8 λ/φ. x 20')

636 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
Όπως αναλύεται πιο πάνω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 76' ΟΑΚΑ-ΚΑΤ + 68' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ = 143' (12 λ/φ. x 12')

Τα δεδομένα έκτοτε άλλαξαν : Το 601/3 κόπηκε, τα 651/3 αρχικά ενισχύθηκαν, γρήγορα όμως ξανα-αραίωσαν και γενικά κόβονται βάρδιες από παντού ελλείψει οδηγών.
Βελτιώνω λοιπόν την πρότασή μου, με βάση και αυτα που σχολιάσατε, και την επεκτείνω και σε δυο - τρεις γραμμές ακόμη.

Έτσι, οι νέες γραμμές που προτείνω για τις περιοχές αυτές ειναι οι εξής:

613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 651 και 653.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 80' (6 λ/φ. x 13,5')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 72' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 72' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 144' (8 λ/φ. x 18')

636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΟΑΚΑ
Εξυπηρετεί τον κλάδο Κατεχάκη - Ν. Ψυχικό - Πανόρμου του σημερινού 036. Συνεξυπηρετεί τη Ν. Φιλοθέη και την Πρωτοπαππαδάκη μαζί με τα 651/610, συνεχίζει Βείκου, μπαίνει στο τέρμα Περισσού σαν το 444 και μετά από Κύμης προς Ειρήνη και Α.Σ. ΟΑΚΑ.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 70' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ και 74' ΟΑΚΑ - ΚΑΤ = 144' (8 λ/φ x 18')

644 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ (ΚΥΚΛ)
Ο κλάδος του σημερινού 444 από Άνω Πατήσια μέχρι Καποδιστρίου. Συνέχεια προς ΟΑΚΑ οπως το 636 που προτείνω. Ο κλάδος του σημερινού 444 από Καποδιστρίου μέχρι Χαλάνδρι καταργείται λόγω επικάλυψής του από το 421.
Χρόνος διαδρομής κυκλική σε αιχή : 90' (5 λ/φ x 18')

605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Συνένωση του σημερινού Β8 και του σημερινού 605, από τα οποία κόβεται ο κλάδος Άνω Πατήσια - Στουρνάρη, καθώς επικαλύπτεται από τα τρόλλευ και τον ΗΣΑΠ. Τα 7 οχήματα που περισσεύουν δίνονται στις νέες γραμμές που περιγράφω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή : 45' ΠΕΡ - ΜΕΤ και 45' ΜΕΤ - ΠΕΡ = 90' (6 λ/φ x 15')

Τέλος, σε σχέση με γενικότερη αναθεώρηση των διακεντρικών γραμμών που δημιουγήθηκαν το 2005 (που θα αναφερθώ στο αντίστοιχο τόπικ "κορμών"), προτείνω :

"Σπάσιμο" του σημερινού 054 όσον αφορά τον κλάδο προς Περισσό.
Ο κλάδος Περισσού να γίνει κεντρική γραμμή όπως ήταν παλιότερα, καθώς είναι δύσκολη οποιαδήποτε άλλη σύντμησή του (πρώτη επαφή με την Πατησίων έχει στην Πλ. Κολιάτσου, επίσης δεν συναντάει μέσο σταθερής πριν τη Βικτώρια).
Επίσης, προτείνω ο κλάδος του 622 προς Άνω Γαλάτσι, να δοθεί στο σημερινό 054, ώστε να αποκτήσει το Άνω Γαλάτσι ομαλότερη συχνότητα (σήμερα εξυπηρετείται με "κουτσά" δρομολόγια 10/20, 15/25, λόγω συγκροτήματος γραμμής 622/815).
Άρα, οι γραμμές που δημιουργούνται με τα παραπάνω, είναι :

606 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Ό,τι ήταν το 054 πριν την ένωσή του με το 211. Αλλάζω αρίθμηση για να ταιριάζει με αυτή του τομέα "6" που εξυπηρετεί, καθώς το 054 ήταν κατάλοιπο της παλιάς γραμμής Αθήνα-Λαμπρινή, που όντως τερμάτιζε στον τομέα "0".
Χρόνος διαδρομής ΠΟΛ - ΠΕΡ 45' και ΠΕΡ - ΠΟΛ 45' = 90' (6 λ/φ χ 15')

621 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ
Συνένωση του σημερινού κλάδου του 054 από Μεταμόρφωση Βύρωνα μέχρι Ρηγίλλης, και του κλάδου 622 από Ρηγίλλης μέχρι Άνω Γαλάτσι.
Αλλάζω αριθμό γραμμής για να μην υπάρχει καμία σύγχυση με το παλιό 622, επίσης αλλάζω ονομασία γιατί οι "Μεταμορφώσεις" είναι δύο και συγχέονται . . .
Χρόνος διαδρομής αιχμής 1:05' ΒΥΡ - ΓΑΛ και 1:10' ΓΑΛ - ΒΥΡ = 2:15 (9 λ/φ x 15')

Υ.Γ. Για τον κλάδο του 622 Γουδιού, που "περίσσεψε", έχω άλλες σκέψεις, που θα τις γράψω στο σχετικό τόπικ "κορμών" .
Απάντηση
#20
(12-09-2013, 04:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Πάμε να το λύσουμε. Έχουμε στο σύμπλεγμα 622-815 με 130' χρόνο διαδρομής έκαστο (και το 815 μη με κοιτάτε περίεργα, συμπεριλαμβάνεται ο καφές στο Α/Σ Ράλλη). Το Γουδή θέλει λεωφορείο ανά 10' άνετα, το Γαλάτσι όχι, ο Ταύρος δεν το συζητάμε καν.
O Ταύρος πάει στο 838, καθώς οι επιβάτες του 815 από εκεί είναι μόνο όσοι βαριούνται να πάνε στον ΗΣΑΠ που είναι δίπλα ή στην Ιερά Οδό. Τις 4-5 φορές που κατέβηκα μέχρι το τέρμα του 815 ήμουν είτε ο μόνος επιβάτης, είτε είχα άλλους 2-3. Η Πειραιώς έχει τόσα λεωφορεία, δεν χρειάζεται το 815.
Το 622 μπορεί να κοπεί κυκλικά στο Πολυτεχνείο, για να έχει ανταπόκριση με ΗΣΑΠ Βικτώριας, 608, 3, 13 προς Ακαδημία - Eυαγγελισμό, 14 προς Αλεξάνδρας - Αμπελόκηπους και 2,4,11 προς Σταδίου - Σύνταγμα.
Δίνωντας χρόνο 90' συνολικά και 5 οχήματα έχουμε αιχμή 18' (20-20-15-20-15), δηλαδή λίγο καλύτερη από σήμερα.
Το 213 αναλαμβάνει το Γουδή - Ακαδημία (Κυκλική) Με χρόνο διαδρομή max 50' κυκλικό παίρνει 5 οχήματα και έχει συχνότητα αιχμής στα 10', όσο θα έπρεπε να έχει σήμερα αν συντονίζονταν τα 622-815 στην επιστροφή. Σύνολο 10 οχήματα αντί για 13 που πρέπει να έχει σήμερα (βάσει στοιχείων ΟΑΣΑ, γιατί όλο και κάποια θα λείπουν)

Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.

Toπικό 622 δεν χρειάζεται καν. Ενίσχυση το 036 ώστε να έχει στην αιχμή ανά 10' δηλαδή επιπλέον 3 οχήματα αντί για 5. Το 036 έχει σύνδεση με μετρό στην Πανόρμου/Κατεχάκη και για Πατησίων και γενικότερα κέντρο οδικώς έχει ότι θες από Πλ. Κυψέλης: 2/4 ανά 5'-6' στην αιχμή, 035 ανά 10'-15' και 022 ανά 10'-15'.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 167 217.127 2 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 405.719 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.178 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.564 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 686.149 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.459 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 391.504 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.012 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.383 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 187.428 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)