(19-09-2017, 03:56 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Το CITELIS #9090 μόλις έφυγε από την αφετηρία της Μενανδου ως 051!! Μάλλον απόσπαση από αλλού γιατί η γραμμή είχε μείνει μόνο με το Ν2 #698!
Ε, εντάξει, το τερματίσανε. Η υπόθεση με το Α/Σ Πέτρου Ράλλη "βρωμάει" απ' όπου κι αν την πιάσεις. Λεωφορεία που δεν βγαίνουν για δρομολόγια με αστείες δικαιολογίες (κλιματισμός) και που δεν επιδιορθώνονται ποτέ, οδηγοί που δεν είναι διατεθειμένοι να πάνε να πάρουν όχημα από αλλού, αμαξοστάσια που δεν δανείζουν οχήματα στη Ράλλη.
Δηλαδή, τα άλλα αμαξοστάσια ΠΩΣ δουλεύουν;; Πώς οι νταλίκες του Ελληνικού είναι ετοιμοπόλεμες και αυτές της Ράλλη όχι; Πώς ο Βοτανικός βγάζει οχήματα για όλους και η Ράλλη δεν μπορεί να δρομολογήσει τον ίδιο τύπο οχημάτων (Ν2; )
Είναι δυνατόν να έχει διαλυθεί ο προγραμματισμός δρομολογίων και στην ουσία να ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ συγκοινωνία σε όσες γραμμές έχουν την ατυχία να ανήκουν στη Ράλλη;
Βγάλαμε όλο το καλοκαίρι στου Ζωγράφου με 6-7 από τα 14 οχήματα στο 608. Μόλις μπήκε το Ελληνικό, έχει σχεδόν πλήρη επάνδρωση, τη στιγμή που το ίδιο αμαξοστάσιο αναγκάζεται να στείλει νταλίκες στη Λούτσα, στη Μεταμόρφωση, στο Πέραμα, στη Σαρωνίδα και δεν ξέρω πού ακόμη.
Και επειδή δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ απάντηση για το χάλι της Ράλλη και πώς γίνεται ΜΟΝΟ αυτό το Α/Σ να έχει πρόβλημα, πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για συνδικαλιστικά τερτίπια της πιό δυσώδους έκδοσης.