30-11-2022, 01:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-11-2022, 01:59 PM από Giannis. Edited 2 times in total.)
(30-11-2022, 01:11 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Η κατάσταση στα τρόλεϊ πλέον είναι τραγική, σε σημείο που δεν υπάρχουν λόγια. Αρχικά οι περισσότερες γραμμές (2/4, 3, 5, 6, 11, 12, 14, 21) θα έπρεπε να έχουν κάθε 7-10 λεπτά. Ο κόσμος που τα χρησιμοποιεί είναι αντίστοιχος των 608 224 κλπ. Αλλά έχουν ανά 15 λεπτά σε ώρες αιχμής, 25 τις Κυριακές, με αποτέλεσμα να γεμίζουν οι λεωφορειακές γραμμές που περνάνε από το ίδιο σημείο (12/Α13, 6/Β9, 3/Α8, 10/550). Όμως το απίστευτο είναι ότι ούτε αυτά τα δρομολόγια τηρούνται.
Η λογική που υπάρχει στην δρομολόγηση είναι να λείπουν βάρδιες μεσημέρι-απογευμα και πρωί να είναι κομπλέ. Έχεις για παράδειγμα το 6 με 10/10 το πρωί, και από μεσημέρι και μετά με 7/10, και πολλές φορές να είναι συνεχόμενα τα δρομολόγια που λείπουν. Αυτό συμβαίνει σε κάθε γραμμή. Στην Πατησίων το απόγευμα πολλές φορές θέλει το πρώτο τρόλεϊ 22 λεπτά, το επόμενο 24. Και έτσι δεν χωράς να μπεις ούτε στα 5 επόμενα. Μέχρι λοιπόν να προσληφθούν οδηγοί, ότι και να σχολιάσουμε για τις υπηρεσίες που παρέχουν δεν έχει νόημα.
Θεωρώ κι εγώ ότι αν δεν προσληφθούν οδηγοί, δεν γίνεται τίποτα με την συχνότητα των τρόλλεϋ, θα συνεχίσει να είναι κακή. Θυμάμαι ότι πρόσφατα τα Σαββατοκύριακα σε κάποιες γραμμές τρόλλεϋ εμφανίστηκαν κενά μιας ώρας. Και είναι κρίμα γιατί και τα οχήματα είναι ακριβότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και η υποδομή είναι ακριβότερη και υποχρησιμοποιείται.
Όσον αφορά την έλλειψη αρθρωτών τρόλλεϋ, μήπως λόγω της γενικής έλλειψης προσωπικού έχουν μείνει ελάχιστοι οδηγοί με Ε δίπλωμα;