04-07-2020, 01:05 PM
Από τον πίνακα που δόθηκε στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΑ (ο οποίος έχει και λάθη) εγώ κατάλαβα ότι το 842 θα συνεχίζει μετά τον Κορυδαλλό στη Λαμπράκη μέχρι Θηβών και από εκεί Π. Ράλλη και άνοδο πάλι για Στ. Κορυδαλλού (λογικά από Αθηνάς). Επίσης, το 814 που διαβάζω παραπάνω δεν έχει γραφτεί πουθενά ότι καταργείται.
Κατά τα υπόλοιπα, η ενημέρωση που υπάρχει είναι αισχρή. Εφαρμόζονται ένα σωρό αλλαγές σε 3 μέρες και δεν υπάρχουν ξεκάθαρα πουθενά, πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία. Και άμα δυσκολευόμαστε εδώ με τόσες γνώσεις οι περισσότεροι να καταλάβουμε από που θα πηγαίνει το καθένα φανταστείτε ο απλός πολίτης που είναι βέβαιο ότι δεν θα ξέρει πώς να πάει στη δουλειά του το πρωί της Τρίτης...
Κατά τα υπόλοιπα, η ενημέρωση που υπάρχει είναι αισχρή. Εφαρμόζονται ένα σωρό αλλαγές σε 3 μέρες και δεν υπάρχουν ξεκάθαρα πουθενά, πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία. Και άμα δυσκολευόμαστε εδώ με τόσες γνώσεις οι περισσότεροι να καταλάβουμε από που θα πηγαίνει το καθένα φανταστείτε ο απλός πολίτης που είναι βέβαιο ότι δεν θα ξέρει πώς να πάει στη δουλειά του το πρωί της Τρίτης...