Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#66
(10-04-2021, 07:29 PM)garvanitis Έγραψε: Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβεις τι είναι αυτό που βλέπεις και εσκεμμένα δεν το έγραψα... Και ναι μεν προφανώς δεν είναι γυαλί αλλά ούτε φυσικά και plexiglass γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι παράθυρο αλλά ταπωμένη πόρτα (αυτό που αναρωτιόσουν με τα Solaris του αεροδρομίου του Όσλο και πώς θα γίνει να κυκλοφορήσουν είναι και είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει σε τέτοια λεωφορεία όταν αλλάζουν χέρια και βγαίνουν στη συγκοινωνία εδώ και δεκαετίες). Γι' αυτό άλλωστε και είναι αδιαφανές, βαμμένο μαύρο είναι για λόγους ομοιομορφίας...

Από εκεί και πέρα τώρα, την δρομολόγηση την μετράς στις βάρδιες, δεν την μετράς με τις εξόδους από τα αμαξοστάσια... Πέρα από το ότι τα νούμερα σου δεν βγαίνουν γιατί τα λειτουργικά (με πινακίδες) λεωφορεία της ΟΣΥ είναι 1294 συν τα 231 τρόλεϊ που είναι ασφαλισμένα στον Σιδέρη (1525) και μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται όλα όσα έχουν μικροβλάβες. Μικροελλείψεις έχουν και τα παρτάλια που παριστάνουν τα λεωφορεία που βρίσκονται σε καθημερινή βάση στην κίνηση τα στοιχειώδη για την σχετικά ασφαλή κίνηση τους έχουν, αμάξωμα και σαλόνι είναι σε ελεείνη κατάσταση ακόμα και τα σχετικά νέα οχήματα, τις πλέον πρόσφατες παραλαβές... Ο λόγος δεν είναι φυσικά γιατί δεν είναι κομμένη η επιδότητηση (δεν είναι και συνεχίζει να πέφτει κανονικά) αλλά το ότι οι προμηθευτές αν δεν πληρωθούν τα φέσια που έχουν μαζεμένα δεν δίνουν ούτε βίδα στην ΟΣΥ. Την ίδια στιγμή αν κάνουμε μια σύγκριση με το τι κυκλοφορεί σε αστικά, υπεραστικά και εργολαβικά ΚΤΕΛ ανά την Ελλάδα τα οχήματα τους ακόμα και όταν προσεγγίζουν την ηλικία των Ν1 είναι σε κατάσταση βιτρίνας μέσα, έξω και μηχανικά και με μηδενική επιδότηση και ελάχιστες υποχρεώσεις προς τρίτους... Μάντεψε ποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του τώρα ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα...

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:
Έχουμε μια εταιρία της οποίας ο στόλος οχημάτων της και η μισθοδοσία του προσωπικού είναι ευγενική χορηγία του Δημοσίου (και κατ' επέκταση του Έλληνα φορολογούμενου)
Της οποίας τα χρέη έχουν διαγραφεί ήδη μέχρι στιγμής τρεις φορές (και ξεκίνησε τη λειτουργία της "παρθένα" μόλις το 1994)
Η οποία με την γενναία επιδότηση που εισπράττει πέρα από τα παραπάνω ποσά το μόνο που έχει να κάνει είναι να συντηρήσει σωστά και να εκτελέσει το πρόγραμμα δρομολογίων που της έχει ανατεθεί
Και η οποία δεν είναι σε θέση να επιτύχει τα ανωτέρω έστω σε ένα επαρκές ποσοστό
Στην οποία το Δημόσιο αντί να της βάλει λουκέτο ΧΘΕΣ ως οφείλει για το δημόσιο συμφέρον της "χαρίζει" άλλα 300 αυτοκίνητα και αναλαμβάνει το ίδιο το κόστος και την συντήρηση τους
Καθόμαστε και συζητάμε όχι για ποιο λόγο σκανδαλωδώς συνεχίζει να λειτουργεί αλλά γιατί τα λεωφορεία είναι μεταχειρισμένα με leasing και όχι καινούργια και γιατί δεν της δίνει το Δημόσιο περισσότερα λεφτά για να συμμαζέψει τα οχήματα που παρέλαβε σε άριστη κατάσταση και διέλυσε... Πού στην μακράν από την αμέσως επόμενη πιο αποτυχημένη συγκοινωνιακή εταιρία στην Ευρώπη!
Εντάξει, έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...

Μόνο που στο εν λόγω βιντεο αυτό που απεικονίζεται δεν είναι Solaris.. Θα σε αφήσω να μαντέψεις τι όχημα είναι γιατί από ότι φαίνεται σου διαφεύγει.. Και μιας και το έφερε η συζήτηση υπάρχει Solaris αεροδρομιακό του Όσλο που έγινε μετατροπή και μπήκε λαμαρίνα καθ όλο το μήκος της πόρτας; Αν είναι όντως έτσι ποιος έκανε τη μετατροπή, που πιστοποιήθηκε στην Ελλάδα ότι έγινε όντως σωστά και είναι απόλυτα ασφαλές σε ενδεχόμενο ατύχημα; Επίσης, πώς πέρασε τον έλεγχο από την ΟΣΥ και το Ε.Σ. όταν ο διαγωνισμός ζήταγε πλευρικά παράθυρα με υαλοπίνακες και όχι πατέντες με λαμαρίνες;

Στα ασφαλιζόμενα οχήματα με πινακίδες συμφωνούμε, είναι και ένας μικρός επιπλέον αριθμός οχημάτων που κάθε περίοδο είναι εκτός με μικροβλάβες. Αν δινόταν όμως κάποια παραπάνω χρήματα για συντήρηση θα μπορούσαν να γίνουν πιο αξιόπιστα και ειδικά στα νεότερα (Solaris/Citelis/Agora) να αγοράζονται καινούρια ανταλλακτικά και όχι ότι υπάρχει από τα διαλυμένα. Η χρηματοδότηση των Α/Σ που πλέον σχεδόν μόνο από εκεί αγοράζονται ανταλλακτικά/αναλώσιμα από πέρσι τον Απρίλη έχει μειωθεί κατά 1.000 ευρώ την εβδομάδα, εκτός από το Μπραχάμι που μείωθηκε κατά 500€. Προς το τέλος του έτους αναγκάστηκαν να δίνουν και έκτακτες επιχορηγήσεις στα Α/Σ που και πάλι άλλοτε δίνονται άλλοτε όχι και δεν φτάνουν τα ποσά πριν τις περικοπές. Σε κάθε περίπτωση στόλος 1525 οχημάτων με 20% εφεδρεία σημαίνει δυνατότητα δρομολόγησης 1220 οχημάτων, με 15% εφεδρεία δυνατότητα 1295 οχημάτων. Τα ΚΤΕΛ και τα leasing στην τελική δουλεύουν με 10% εφεδρεία. Δυνατότητες υπάρχουν, το θέμα είναι αν ενδιαφέρονται οι αρμόδιοι να κάνουν σοβαρή δουλειά..

Οι συγκρίσεις με ΚΤΕΛ ως προς τον τρόπο λειτουργίας είναι εντελώς ουτοπικές αφού καμία σχέση δεν έχει το συνολικό παραγόμενο έργο, οι τιμές των εισιτήριων/καρτών είναι πολύ υψηλότερες αναλογικά, προσλήψεις δεν γίνονται όποτε θέλει/έχει ανάγκη ο φορέας, οι μισθοί των εργαζομένων είναι κατά πολύ μικρότεροι, με απλήρωτες υπερωρίες, καθυστερήσεις καταβολών και πάλι υπάρχουν ΚΤΕΛ με οικονομικά προβλήματα (βλ. Αττικής). Η μόνη σύγκριση σε Ελληνικό επίπεδο που έχει νόημα είναι με τον ΟΑΣΘ και μάλιστα πριν την ιδιωτικοποίηση που αρκετά πράγματα δούλευαν σωστότερα αλλά με μεγαλύτερο ποσό επιδότησης σε μια πόλη με 622 λεωφορεία σε σχέση με μια άλλη πόλη με τότε ένα στόλο 2139 λεωφορείων, 366 τρόλεϊ, 35 συρμών τραμ, 44 συρμών ΗΣΑΠ και 66 συρμών πρώην ΑΜΕΛ. Δίκαιη η σύγκριση..

Κοιτά να δείς που θα συμφωνήσουμε στην τελευτάια πρόταση. Έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...

(10-04-2021, 09:58 PM)Giannis Έγραψε: Να πέσουν οι τόνοι και να σταματήσουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί παρακαλώ!

Θα συμφωνήσω αλλά νομίζω δεν ήμουν εγώ αυτός που ξεκίνησα τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, γράφονται πολλά πράγματα μονόπλευρα και λέγονται μισές αλήθειες και δημιουργούνται εντυπώσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από mercedes elbo - 10-04-2021, 11:01 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)