Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#61
(09-04-2021, 03:49 PM)Citaro Έγραψε: Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Οχήματα του 2010 κάθονται μέσα στα αμαξοστάσια και δεν επισκευάζονται. Οχήματα του 2000/2005 ομοίως, γεμιζουν τις ρεμίζες, ενώ θα μπορούσαν στο ενάμιση χρόνο που πέρασε από την αλλαγή κυβέρνησης, να επανέλθουν σε λειτουργία. Οχήματα τρόλλεϋ, που δεν είναι ρυπογόνα και δεν καταλαμβάνονται από ηλικίες και παλαιότητες, σε άριστη κατάσταση τα περισσότερα, δεν μπορούν να δρομολογηθούν ελλείψει (; ) οδηγών.

Για όλα αυτά δεν βρέθηκε λύση. Βρέθηκαν όμως 300 οχήματα leasing με 2.800€ το μήνα, δηλαδή με κόστος 10 εκ. ευρώ σε δύο έτη. Με 10 εκ. ευρώ, μπορούσαν να επανέλθουν σε κίνηση 300 τρόλλεϋ (αντί των 80 που βγήκαν σήμερα) και άλλα 200 θερμικά οχήματα ΕΘΕΛ.  Σήμερα, εξ' άλλου, το μεγαλύτερο πρόβλημα συνωστισμού το έχουν οι διαδρομές όπου το lockdown δεν εφαρμόζεται (συνοικίες με πρόσφυγες που δεν υπάγονται σε έλεγχο). Πατησίων, Αχαρνών, Λένορμαν. Εκεί δεν εχουν καμια δουλειά τα λεωφορεία, αφού υπάρχει δίκτυο εναέριο για τα τρόλλεϋ (που κάθονται και σκουριάζουν).
Τα οχήματα που "κάθονται και δεν επισκευάζονται" έχουν βλάβες που χρειάζονται πενταψήφιο ποσό για να αποκατασταθούν και συχνά ξεπερνάνε κατά πολύ τις 50.000€ (συν το κόστος αποκατάστασης των ελλείψεων που έχουν προκληθεί από τον κανιβαλισμό τους) και είναι ασύμφορα προς επισκευή. Μιλάμε για σκάρτα 200 αυτοκίνητα (κατασκευής από το 2004 και μετά) με ορισμένα από αυτά μετά βίας να έχουν γράψει δύο χρόνια στο δρόμο (υπάρχει Urbino 18 στη Ράλλη που ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη σε ηλικία 18 μηνών και έκτοτε με τον κανιβαλισμό που υπέστη έχει μείνει μόνο ο σκελετός του - αλλά θεωρείται ενεργό!). Στα 135 τρόλεϊ που ακινητούν μακροχρόνια οι βλάβες είναι κατά πολύ ακριβότερες και ήδη ορισμένα εξαχίλιαρα έχουν διαγραφεί οριστικά. Αλλά όλα αυτά θα τα φτιάξουμε με το budget των 300 leasing οχημάτων (στο οποίο η μόνη έξτρα δαπάνη είναι το diesel και η μισθοδοσία) και όχι μόνο άπαξ αλλά θα διασφαλίσουμε και τις μελλοντικές ανάγκες τους σε ανταλλακτικά... Κάπου δεν βγαίνουν τα νούμερα, δεν νομίζεις;

Από εκεί και πέρα για τις ελλείψεις προσωπικού στα τρόλεϊ... Ας τις καλύψουν με την δρομολόγηση θερμικών αν δεν μπορούν να εκπαιδεύσουν οδηγούς γι' αυτά... Που πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί δεν εκπαιδεύονται οδηγοί θερμικών σε οδήγηση τρόλεϊ (που δεν θέλει δα και τίποτα το ιδιαίτερο επιπλέον). Αλλά αν είναι τόσο ανίκανοι να τα λειτουργήσουν ας κλείσουν το δίκτυο να τελειώνουμε, ούτε το πρώτο θα είναι ούτε το τελευταίο. Που έτσι κι αλλιώς θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου, στην εποχή των battery electric λεωφορείων το τρόλεϊ είναι πλέον αναχρονιστικό όχημα ενώ ειδικά στην Ελλάδα που ακόμα καίμε κάρβουνο για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος δεν είναι καν "μη ρυπογόνο". Προς το παρόν το σώζει στην Αθήνα το αρκετά εκτεταμένο δίκτυο και ο σχετικά νέος στόλος των οχημάτων - για όσο τουλάχιστον θα είναι συμφέρουσα οικονομικά η λειτουργία του.
Απάντηση
#62
(09-04-2021, 04:30 PM)garvanitis Έγραψε: Τα οχήματα που "κάθονται και δεν επισκευάζονται" έχουν βλάβες που χρειάζονται πενταψήφιο ποσό για να αποκατασταθούν και συχνά ξεπερνάνε κατά πολύ τις 50.000€ (συν το κόστος αποκατάστασης των ελλείψεων που έχουν προκληθεί από τον κανιβαλισμό τους) και είναι ασύμφορα προς επισκευή. Μιλάμε για σκάρτα 200 αυτοκίνητα (κατασκευής από το 2004 και μετά) με ορισμένα από αυτά μετά βίας να έχουν γράψει δύο χρόνια στο δρόμο (υπάρχει Urbino 18 στη Ράλλη που ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη σε ηλικία 18 μηνών και έκτοτε με τον κανιβαλισμό που υπέστη έχει μείνει μόνο ο σκελετός του - αλλά θεωρείται ενεργό!). Στα 135 τρόλεϊ που ακινητούν μακροχρόνια οι βλάβες είναι κατά πολύ ακριβότερες και ήδη ορισμένα εξαχίλιαρα έχουν διαγραφεί οριστικά. Αλλά όλα αυτά θα τα φτιάξουμε με το budget των 300 leasing οχημάτων (στο οποίο η μόνη έξτρα δαπάνη είναι το diesel και η μισθοδοσία) και όχι μόνο άπαξ αλλά θα διασφαλίσουμε και τις μελλοντικές ανάγκες τους σε ανταλλακτικά... Κάπου δεν βγαίνουν τα νούμερα, δεν νομίζεις;

Από εκεί και πέρα για τις ελλείψεις προσωπικού στα τρόλεϊ... Ας τις καλύψουν με την δρομολόγηση θερμικών αν δεν μπορούν να εκπαιδεύσουν οδηγούς γι' αυτά... Που πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί δεν εκπαιδεύονται οδηγοί θερμικών σε οδήγηση τρόλεϊ (που δεν θέλει δα και τίποτα το ιδιαίτερο επιπλέον). Αλλά αν είναι τόσο ανίκανοι να τα λειτουργήσουν ας κλείσουν το δίκτυο να τελειώνουμε, ούτε το πρώτο θα είναι ούτε το τελευταίο. Που έτσι κι αλλιώς θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου, στην εποχή των battery electric λεωφορείων το τρόλεϊ είναι πλέον αναχρονιστικό όχημα ενώ ειδικά στην Ελλάδα που ακόμα καίμε κάρβουνο για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος δεν είναι καν "μη ρυπογόνο". Προς το παρόν το σώζει στην Αθήνα το αρκετά εκτεταμένο δίκτυο και ο σχετικά νέος στόλος των οχημάτων - για όσο τουλάχιστον θα είναι συμφέρουσα οικονομικά η λειτουργία του.
Αυτό που διαφεύγει από όλους είναι ότι το μίσθωμα, που δεν είναι 2.800 αλλά λιγότερο, θα καταβάλλεται μόνον όταν το όχημα κυκλοφορεί όλο τον μήνα, διαφορετικά καταβάλλεται κλάσμα του, γεγονός που εξασφαλίζει ότι θα πληρώνεται όσο δουλεύει και μόνον τόσο. Εξάλλου, ακόμη και αν βρίσκονταν 300 οχήματα για επισκευή (κάποια από αυτά πολύ παλιότερα από αυτά που ήρθαν) θα χρειάζονταν χρόνια για να φτιαχτούν. Διαφορετικά θα έπρεπε να προσλάβουν και μερικές εκατοντάδες τεχνίτες με το ανάλογο κόστος βεβαίως. 
Απάντηση
#63
(09-04-2021, 03:48 PM)garvanitis Έγραψε: Η συζήτηση αυτή δεν έχει κανένα νόημα από την αρχή της... Επιχειρηματολογία που αγγίζει τα όρια του αστείου που καταδεικνύει με απόλυτη σαφήνεια την παντελή άγνοια του αντικειμένου στην οποία επιχειρούμε να απαντήσουμε με σοβαρό αντίλογο και πολλή προσπάθεια να αποφύγουμε το αρμόζον ύφος και να διατηρήσουμε μια κοσμιότητα...

Πάμε λοιπόν, παράγραφο-παράγραφο...

Ντροπή στην πραγματικότητα λοιπόν... Η δημόσια υγεία είναι πάνω απ' όλα! Ειδικά σε περιόδους πανδημίας... Η συγκοινωνία (που είναι παρεχόμενη υπηρεσία και όχι δημόσιο αγαθό) είναι δευτερεύουσα σε σχέση με την υγεία, αν λοιπόν χρειαστεί να διακοπεί η λειτουργία της οφείλει να γίνει άμεσα. Ο μόνος λόγος που δεν έχει συμβεί αυτό είναι η (κατά πολύ) περιορισμένη ζήτηση (λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων και της τηλεργασίας  στην συντριπτική πλειοψηφία των δρομολογίων.

Η υπουργική απόφαση που καθορίζει τις προδιαγραφές των λεωφορείων υπάρχει, οι τροποποιήσεις και οι επτά (7) ερμηνευτικές εγκύκλιοι που έχουν πάει στα μηχανολογικά από τότε (και μέχρι στιγμής) μπορείς να μου πεις που βρίσκονται στο διαδίκτυο; Ξέρεις για παράδειγμα (έτσι, για να μάθεις και κάτι ακόμα) ότι όλα τα ανοιγόμενα παράθυρα πλην του οδηγού πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να είναι ανακλινόμενα και όχι συρόμενα; Ξέρεις τι προσμετράται στον υπολογισμό του 17% και τι εξαιρείται; Πώς να τα ξέρεις, έχεις ταξινομήσει ποτέ σου λεωφορείο; Προφανώς όχι... Έχεις έστω συζητήσει με κάποιον που να το έχει κάνει; Επίσης προφανώς όχι...

Πάμε και στις συνδικαλιστικές φωτογραφίες τώρα... Κακοτεχνία προσωπικά δεν βλέπω, αν βλέπεις εσύ θα σε παρακαλούσα να μου την εξηγήσεις (και να την τεκμηριώσεις τεχνικά). Από την άλλη δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ένα τζάμι από μία λαμαρίνα βέβαια, τι τεκμηριωμένη εξήγηση να δώσεις...
Η ποιότητα των έργων για λογαριασμό του Δημοσίου είναι αυτή ακριβώς που ορίζεται στις προδιαγραφές... Αν τώρα το Δημόσιο είναι ανίκανο να τις θέσει σωστά καθώς και να συντηρήσει τις υποδομές του είναι άλλη ιστορία. Μην το πάμε μακριά, μια βόλτα στην Εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης... Το μόνο τμήμα του δρόμου το οποίο είναι σαν βομβαρδισμένο είναι το Κλειδί-Θεσσαλονίκη - το μόνο το οποίο δεν το διαχειρίζεται ιδιώτης δηλαδή...

Πάμε και στις αντιπροτάσεις τώρα... Την εξής μία δηλαδή... Την αγορά (ξανά) ανταλλακτικών για να συμμαζευτούν τα ρημάδια (τα οποία ήρθαν ολοκαίνουργια αλλά κατάντησαν έτσι). Τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ έχουν πληρωθεί άλλες τρεις φορές το κόστος τους σε ανταλλακτικά για να καταλήξουν ρημάδια. Είναι λοιπόν ήδη ασύμφορα προς επισκευή. Οι βλάβες των οχημάτων σε μακροχρόνια ακινησία είναι σοβαρές και ακριβές ενώ και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν δεκάδες αυτοκίνητα που έχουν περάσει μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στα αμαξοστάσια παρά στο δρόμο λέει τα πάντα για την ικανότητας της ΟΣΥ να τα συντηρήσει... Με το leasing λοιπόν το μόνο που έχεις είναι καύσιμα και μισθοδοσία. Άλλος φροντίζει για το αξιόμαχο του στόλου, αυτός που έχει την ικανότητα να το διασφαλίσει. Και φυσικά αυτό που χρειάζεσαι για να έχεις καλό επίπεδο συγκοινωνίας δεν είναι λεωφορεία με δέκα πόρτες και σαράντα ανοιγόμενα παράθυρα αλλά συνέπεια και αξιοπιστία. Ούτε για τις φιέστες γίνονται λοιπόν όλα αυτά ούτε τίποτα ανάλογο... Και στην τελική ανάλυση αν το ζητούμενο ήταν το να βάλουν χέρι στο δημόσιο χρήμα τι καλύτερο από το να κάνουν διαρκείς διαγωνισμούς για αγορά ανταλλακτικών για τα ερείπια που δεν συμμαζεύονται με τίποτα...

Στην ημερήσια δρομολόγηση βγαίνουν σκάρτα 900 οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) από την ΟΣΥ συν αυτά των ΚΤΕΛ. Τα μπες-βγες στα αμαξοστάσια για βλάβες (ή "βλάβες" δεν υπολογίζονται στην δρομολόγηση ανεξάρτητα αν τα προσθέτουν για να δείχνουν μεγαλύτερο έργο). Όσο για το 10 ας βάλουν θερμικά, δεν βλέπω τι έχουν να κάνουν σχετικά τα leasing οχήματα εκτός από το ότι προσωπικά εκεί ακριβώς θα έβαζα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν σήμερα... Μήπως αν κάπου πρέπει να αναζητήσεις την ευθύνη είναι στο γεγονός ότι η ΟΣΥ ανήκει στο Δημόσιο (ένα ΚΤΕΛ για παράδειγμα ακόμα και αν είχε για κάποιο λόγο έλλειψη οχημάτων θα είχε φέρει από όπου μπορούσε να βρει - όπως και έγινε τον Οκτώβριο άλλωστε), ή για να σου το πάω ένα βήμα παραπέρα το ότι ο ΗΛΠΑΠ συνεχίζει να παριστάνει το γαλατικό χωριό μέσα στην ΟΣΥ;
Επίσης να σε ενημερώσω ότι διαγωνισμός για λεωφορεία έγινε, προσέφυγαν έναντι αυτού οι προσωρινοί ανάδοχοι και τον ακύρωσε η (διορισμένη από την ίδια κυβέρνηση που τον προκήρυξε) ΑΕΠΠ.

Σαφώς και έχουν βγει τα όποια συμπεράσματα. Όσοι έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα συγκοινωνιακά δρώμενα δεν έχουν παρά να είναι ευχαριστημένοι με αύξηση κατά 20% του στόλου της ΟΣΥ και τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή στο παραγόμενο έργο... Κάποιοι άλλοι πάλι θα κάθονται να μετράνε πόρτες, παράθυρα, παντζούρια ενίοτε χαρίζοντας μας άφθονο γέλιο με την ημιμάθεια τους. Άλλωστε το περιμέναμε από την αρχή αυτό...

Τελικά έχεις πολύ γέλιο.. Σχεδόν σε όλη σου την απάντηση γράφεις μισές αλήθειες και ανακρίβειες. Δεν θα κάτσω να τα σχολιάσω ένα - ένα αλλά θα μείνω στο plexiglass που μπήκε στη μετασκευή του νέου παραθύρου που το πέρασες για ... λαμαρίνα. ROFL ROFL   Και ναι το plexiglass τζάμι είναι και αυτό, το θέμα είναι τι δουλειά έχει γυάλινο τζάμι να αντικατασταθεί με plexiglass σε εξωτερικό τζάμι λεωφορείου... Αν ποτέ σπάσει το μπροστινό παρμπρίζ να βάλουμε και εκεί plexiglass.. ROFL ROFL

Τέλος, ποτέ σε δρομολόγηση καθημερινής Χειμερινού λεωφορεία και τρόλεϊ μαζί δεν ήταν 900 οχήματα έξω και προφανώς ούτε και σήμερα, χωρίς φυσικά να προσμετράμε τα μπες-βγες από βλάβες, ενώ επίσης πουθένα δεν έγραψα για "ανάσταση" στα κουφάρια που εννοείται είναι για σκραπ χθες. Θα έπρεπε όμως να ήξερες ότι ο στόλος της ΟΣΥ που δρομολογείται ακόμα και σήμερα με κομμένες επιχορηγήσεις στα Α/Σ, σε βάθος 2 ημερών είναι περί τα 1250 διαφορετικά οχήματα, σε βάθος μήνα ξεπερνούν τα 1400, και ότι αυτό που τα κρατάει μέσα είναι ανταλλακτικά της πλάκας που από την "καλή" διαχείριση που γίνεται διαχρονικά ψάχνουμε μικροαναλώσιμα σε οχήματα με άλλη βλάβη. Leasing χρειαζόταν ίσως μόνο στα αρθρωτά που όντως υπάρχει έλλειψη.
Απάντηση
#64
(10-04-2021, 05:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τελικά έχεις πολύ γέλιο.. Σχεδόν σε όλη σου την απάντηση γράφεις μισές αλήθειες και ανακρίβειες. Δεν θα κάτσω να τα σχολιάσω ένα - ένα αλλά θα μείνω στο plexiglass που μπήκε στη μετασκευή του νέου παραθύρου που το πέρασες για ... λαμαρίνα. ROFL ROFL   Και ναι το plexiglass τζάμι είναι και αυτό, το θέμα είναι τι δουλειά έχει γυάλινο τζάμι να αντικατασταθεί με plexiglass σε εξωτερικό τζάμι λεωφορείου... Αν ποτέ σπάσει το μπροστινό παρμπρίζ να βάλουμε και εκεί plexiglass.. ROFL ROFL

Τέλος, ποτέ σε δρομολόγηση καθημερινής Χειμερινού λεωφορεία και τρόλεϊ μαζί δεν ήταν 900 οχήματα έξω και προφανώς ούτε και σήμερα, χωρίς φυσικά να προσμετράμε τα μπες-βγες από βλάβες, ενώ επίσης πουθένα δεν έγραψα για "ανάσταση" στα κουφάρια που εννοείται είναι για σκραπ χθες. Θα έπρεπε όμως να ήξερες ότι ο στόλος της ΟΣΥ που δρομολογείται ακόμα και σήμερα με κομμένες επιχορηγήσεις στα Α/Σ, σε βάθος 2 ημερών είναι περί τα 1250 διαφορετικά οχήματα, σε βάθος μήνα ξεπερνούν τα 1400, και ότι αυτό που τα κρατάει μέσα είναι ανταλλακτικά της πλάκας που από την "καλή" διαχείριση που γίνεται διαχρονικά ψάχνουμε μικροαναλώσιμα σε οχήματα με άλλη βλάβη. Leasing χρειαζόταν ίσως μόνο στα αρθρωτά που όντως υπάρχει έλλειψη.
Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβεις τι είναι αυτό που βλέπεις και εσκεμμένα δεν το έγραψα... Και ναι μεν προφανώς δεν είναι γυαλί αλλά ούτε φυσικά και plexiglass γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι παράθυρο αλλά ταπωμένη πόρτα (αυτό που αναρωτιόσουν με τα Solaris του αεροδρομίου του Όσλο και πώς θα γίνει να κυκλοφορήσουν είναι και είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει σε τέτοια λεωφορεία όταν αλλάζουν χέρια και βγαίνουν στη συγκοινωνία εδώ και δεκαετίες). Γι' αυτό άλλωστε και είναι αδιαφανές, βαμμένο μαύρο είναι για λόγους ομοιομορφίας...

Από εκεί και πέρα τώρα, την δρομολόγηση την μετράς στις βάρδιες, δεν την μετράς με τις εξόδους από τα αμαξοστάσια... Πέρα από το ότι τα νούμερα σου δεν βγαίνουν γιατί τα λειτουργικά (με πινακίδες) λεωφορεία της ΟΣΥ είναι 1294 συν τα 231 τρόλεϊ που είναι ασφαλισμένα στον Σιδέρη (1525) και μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται όλα όσα έχουν μικροβλάβες. Μικροελλείψεις έχουν και τα παρτάλια που παριστάνουν τα λεωφορεία που βρίσκονται σε καθημερινή βάση στην κίνηση τα στοιχειώδη για την σχετικά ασφαλή κίνηση τους έχουν, αμάξωμα και σαλόνι είναι σε ελεείνη κατάσταση ακόμα και τα σχετικά νέα οχήματα, τις πλέον πρόσφατες παραλαβές... Ο λόγος δεν είναι φυσικά γιατί δεν είναι κομμένη η επιδότητηση (δεν είναι και συνεχίζει να πέφτει κανονικά) αλλά το ότι οι προμηθευτές αν δεν πληρωθούν τα φέσια που έχουν μαζεμένα δεν δίνουν ούτε βίδα στην ΟΣΥ. Την ίδια στιγμή αν κάνουμε μια σύγκριση με το τι κυκλοφορεί σε αστικά, υπεραστικά και εργολαβικά ΚΤΕΛ ανά την Ελλάδα τα οχήματα τους ακόμα και όταν προσεγγίζουν την ηλικία των Ν1 είναι σε κατάσταση βιτρίνας μέσα, έξω και μηχανικά και με μηδενική επιδότηση και ελάχιστες υποχρεώσεις προς τρίτους... Μάντεψε ποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του τώρα ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα...

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:
Έχουμε μια εταιρία της οποίας ο στόλος οχημάτων της και η μισθοδοσία του προσωπικού είναι ευγενική χορηγία του Δημοσίου (και κατ' επέκταση του Έλληνα φορολογούμενου)
Της οποίας τα χρέη έχουν διαγραφεί ήδη μέχρι στιγμής τρεις φορές (και ξεκίνησε τη λειτουργία της "παρθένα" μόλις το 1994)
Η οποία με την γενναία επιδότηση που εισπράττει πέρα από τα παραπάνω ποσά το μόνο που έχει να κάνει είναι να συντηρήσει σωστά και να εκτελέσει το πρόγραμμα δρομολογίων που της έχει ανατεθεί
Και η οποία δεν είναι σε θέση να επιτύχει τα ανωτέρω έστω σε ένα επαρκές ποσοστό
Στην οποία το Δημόσιο αντί να της βάλει λουκέτο ΧΘΕΣ ως οφείλει για το δημόσιο συμφέρον της "χαρίζει" άλλα 300 αυτοκίνητα και αναλαμβάνει το ίδιο το κόστος και την συντήρηση τους
Καθόμαστε και συζητάμε όχι για ποιο λόγο σκανδαλωδώς συνεχίζει να λειτουργεί αλλά γιατί τα λεωφορεία είναι μεταχειρισμένα με leasing και όχι καινούργια και γιατί δεν της δίνει το Δημόσιο περισσότερα λεφτά για να συμμαζέψει τα οχήματα που παρέλαβε σε άριστη κατάσταση και διέλυσε... Πού στην μακράν από την αμέσως επόμενη πιο αποτυχημένη συγκοινωνιακή εταιρία στην Ευρώπη!
Εντάξει, έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...
Απάντηση
#65
Να πέσουν οι τόνοι και να σταματήσουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί παρακαλώ!
Απάντηση
#66
(10-04-2021, 07:29 PM)garvanitis Έγραψε: Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβεις τι είναι αυτό που βλέπεις και εσκεμμένα δεν το έγραψα... Και ναι μεν προφανώς δεν είναι γυαλί αλλά ούτε φυσικά και plexiglass γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι παράθυρο αλλά ταπωμένη πόρτα (αυτό που αναρωτιόσουν με τα Solaris του αεροδρομίου του Όσλο και πώς θα γίνει να κυκλοφορήσουν είναι και είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει σε τέτοια λεωφορεία όταν αλλάζουν χέρια και βγαίνουν στη συγκοινωνία εδώ και δεκαετίες). Γι' αυτό άλλωστε και είναι αδιαφανές, βαμμένο μαύρο είναι για λόγους ομοιομορφίας...

Από εκεί και πέρα τώρα, την δρομολόγηση την μετράς στις βάρδιες, δεν την μετράς με τις εξόδους από τα αμαξοστάσια... Πέρα από το ότι τα νούμερα σου δεν βγαίνουν γιατί τα λειτουργικά (με πινακίδες) λεωφορεία της ΟΣΥ είναι 1294 συν τα 231 τρόλεϊ που είναι ασφαλισμένα στον Σιδέρη (1525) και μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται όλα όσα έχουν μικροβλάβες. Μικροελλείψεις έχουν και τα παρτάλια που παριστάνουν τα λεωφορεία που βρίσκονται σε καθημερινή βάση στην κίνηση τα στοιχειώδη για την σχετικά ασφαλή κίνηση τους έχουν, αμάξωμα και σαλόνι είναι σε ελεείνη κατάσταση ακόμα και τα σχετικά νέα οχήματα, τις πλέον πρόσφατες παραλαβές... Ο λόγος δεν είναι φυσικά γιατί δεν είναι κομμένη η επιδότητηση (δεν είναι και συνεχίζει να πέφτει κανονικά) αλλά το ότι οι προμηθευτές αν δεν πληρωθούν τα φέσια που έχουν μαζεμένα δεν δίνουν ούτε βίδα στην ΟΣΥ. Την ίδια στιγμή αν κάνουμε μια σύγκριση με το τι κυκλοφορεί σε αστικά, υπεραστικά και εργολαβικά ΚΤΕΛ ανά την Ελλάδα τα οχήματα τους ακόμα και όταν προσεγγίζουν την ηλικία των Ν1 είναι σε κατάσταση βιτρίνας μέσα, έξω και μηχανικά και με μηδενική επιδότηση και ελάχιστες υποχρεώσεις προς τρίτους... Μάντεψε ποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του τώρα ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα...

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:
Έχουμε μια εταιρία της οποίας ο στόλος οχημάτων της και η μισθοδοσία του προσωπικού είναι ευγενική χορηγία του Δημοσίου (και κατ' επέκταση του Έλληνα φορολογούμενου)
Της οποίας τα χρέη έχουν διαγραφεί ήδη μέχρι στιγμής τρεις φορές (και ξεκίνησε τη λειτουργία της "παρθένα" μόλις το 1994)
Η οποία με την γενναία επιδότηση που εισπράττει πέρα από τα παραπάνω ποσά το μόνο που έχει να κάνει είναι να συντηρήσει σωστά και να εκτελέσει το πρόγραμμα δρομολογίων που της έχει ανατεθεί
Και η οποία δεν είναι σε θέση να επιτύχει τα ανωτέρω έστω σε ένα επαρκές ποσοστό
Στην οποία το Δημόσιο αντί να της βάλει λουκέτο ΧΘΕΣ ως οφείλει για το δημόσιο συμφέρον της "χαρίζει" άλλα 300 αυτοκίνητα και αναλαμβάνει το ίδιο το κόστος και την συντήρηση τους
Καθόμαστε και συζητάμε όχι για ποιο λόγο σκανδαλωδώς συνεχίζει να λειτουργεί αλλά γιατί τα λεωφορεία είναι μεταχειρισμένα με leasing και όχι καινούργια και γιατί δεν της δίνει το Δημόσιο περισσότερα λεφτά για να συμμαζέψει τα οχήματα που παρέλαβε σε άριστη κατάσταση και διέλυσε... Πού στην μακράν από την αμέσως επόμενη πιο αποτυχημένη συγκοινωνιακή εταιρία στην Ευρώπη!
Εντάξει, έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...

Μόνο που στο εν λόγω βιντεο αυτό που απεικονίζεται δεν είναι Solaris.. Θα σε αφήσω να μαντέψεις τι όχημα είναι γιατί από ότι φαίνεται σου διαφεύγει.. Και μιας και το έφερε η συζήτηση υπάρχει Solaris αεροδρομιακό του Όσλο που έγινε μετατροπή και μπήκε λαμαρίνα καθ όλο το μήκος της πόρτας; Αν είναι όντως έτσι ποιος έκανε τη μετατροπή, που πιστοποιήθηκε στην Ελλάδα ότι έγινε όντως σωστά και είναι απόλυτα ασφαλές σε ενδεχόμενο ατύχημα; Επίσης, πώς πέρασε τον έλεγχο από την ΟΣΥ και το Ε.Σ. όταν ο διαγωνισμός ζήταγε πλευρικά παράθυρα με υαλοπίνακες και όχι πατέντες με λαμαρίνες;

Στα ασφαλιζόμενα οχήματα με πινακίδες συμφωνούμε, είναι και ένας μικρός επιπλέον αριθμός οχημάτων που κάθε περίοδο είναι εκτός με μικροβλάβες. Αν δινόταν όμως κάποια παραπάνω χρήματα για συντήρηση θα μπορούσαν να γίνουν πιο αξιόπιστα και ειδικά στα νεότερα (Solaris/Citelis/Agora) να αγοράζονται καινούρια ανταλλακτικά και όχι ότι υπάρχει από τα διαλυμένα. Η χρηματοδότηση των Α/Σ που πλέον σχεδόν μόνο από εκεί αγοράζονται ανταλλακτικά/αναλώσιμα από πέρσι τον Απρίλη έχει μειωθεί κατά 1.000 ευρώ την εβδομάδα, εκτός από το Μπραχάμι που μείωθηκε κατά 500€. Προς το τέλος του έτους αναγκάστηκαν να δίνουν και έκτακτες επιχορηγήσεις στα Α/Σ που και πάλι άλλοτε δίνονται άλλοτε όχι και δεν φτάνουν τα ποσά πριν τις περικοπές. Σε κάθε περίπτωση στόλος 1525 οχημάτων με 20% εφεδρεία σημαίνει δυνατότητα δρομολόγησης 1220 οχημάτων, με 15% εφεδρεία δυνατότητα 1295 οχημάτων. Τα ΚΤΕΛ και τα leasing στην τελική δουλεύουν με 10% εφεδρεία. Δυνατότητες υπάρχουν, το θέμα είναι αν ενδιαφέρονται οι αρμόδιοι να κάνουν σοβαρή δουλειά..

Οι συγκρίσεις με ΚΤΕΛ ως προς τον τρόπο λειτουργίας είναι εντελώς ουτοπικές αφού καμία σχέση δεν έχει το συνολικό παραγόμενο έργο, οι τιμές των εισιτήριων/καρτών είναι πολύ υψηλότερες αναλογικά, προσλήψεις δεν γίνονται όποτε θέλει/έχει ανάγκη ο φορέας, οι μισθοί των εργαζομένων είναι κατά πολύ μικρότεροι, με απλήρωτες υπερωρίες, καθυστερήσεις καταβολών και πάλι υπάρχουν ΚΤΕΛ με οικονομικά προβλήματα (βλ. Αττικής). Η μόνη σύγκριση σε Ελληνικό επίπεδο που έχει νόημα είναι με τον ΟΑΣΘ και μάλιστα πριν την ιδιωτικοποίηση που αρκετά πράγματα δούλευαν σωστότερα αλλά με μεγαλύτερο ποσό επιδότησης σε μια πόλη με 622 λεωφορεία σε σχέση με μια άλλη πόλη με τότε ένα στόλο 2139 λεωφορείων, 366 τρόλεϊ, 35 συρμών τραμ, 44 συρμών ΗΣΑΠ και 66 συρμών πρώην ΑΜΕΛ. Δίκαιη η σύγκριση..

Κοιτά να δείς που θα συμφωνήσουμε στην τελευτάια πρόταση. Έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...

(10-04-2021, 09:58 PM)Giannis Έγραψε: Να πέσουν οι τόνοι και να σταματήσουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί παρακαλώ!

Θα συμφωνήσω αλλά νομίζω δεν ήμουν εγώ αυτός που ξεκίνησα τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, γράφονται πολλά πράγματα μονόπλευρα και λέγονται μισές αλήθειες και δημιουργούνται εντυπώσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Απάντηση
#67
(10-04-2021, 11:01 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μόνο που στο εν λόγω βιντεο αυτό που απεικονίζεται δεν είναι Solaris.. Θα σε αφήσω να μαντέψεις τι όχημα είναι γιατί από ότι φαίνεται σου διαφεύγει.. Και μιας και το έφερε η συζήτηση υπάρχει Solaris αεροδρομιακό του Όσλο που έγινε μετατροπή και μπήκε λαμαρίνα καθ όλο το μήκος της πόρτας; Αν είναι όντως έτσι ποιος έκανε τη μετατροπή, που πιστοποιήθηκε στην Ελλάδα ότι έγινε όντως σωστά και είναι απόλυτα ασφαλές σε ενδεχόμενο ατύχημα; Επίσης, πώς πέρασε τον έλεγχο από την ΟΣΥ και το Ε.Σ. όταν ο διαγωνισμός ζήταγε πλευρικά παράθυρα με υαλοπίνακες και όχι πατέντες με λαμαρίνες;

Στα ασφαλιζόμενα οχήματα με πινακίδες συμφωνούμε, είναι και ένας μικρός επιπλέον αριθμός οχημάτων που κάθε περίοδο είναι εκτός με μικροβλάβες. Αν δινόταν όμως κάποια παραπάνω χρήματα για συντήρηση θα μπορούσαν να γίνουν πιο αξιόπιστα και ειδικά στα νεότερα (Solaris/Citelis/Agora) να αγοράζονται καινούρια ανταλλακτικά και όχι ότι υπάρχει από τα διαλυμένα. Η χρηματοδότηση των Α/Σ που πλέον σχεδόν μόνο από εκεί αγοράζονται ανταλλακτικά/αναλώσιμα από πέρσι τον Απρίλη έχει μειωθεί κατά 1.000 ευρώ την εβδομάδα, εκτός από το Μπραχάμι που μείωθηκε κατά 500€. Προς το τέλος του έτους αναγκάστηκαν να δίνουν και έκτακτες επιχορηγήσεις στα Α/Σ που και πάλι άλλοτε δίνονται άλλοτε όχι και δεν φτάνουν τα ποσά πριν τις περικοπές. Σε κάθε περίπτωση στόλος 1525 οχημάτων με 20% εφεδρεία σημαίνει δυνατότητα δρομολόγησης 1220 οχημάτων, με 15% εφεδρεία δυνατότητα 1295 οχημάτων. Τα ΚΤΕΛ και τα leasing στην τελική δουλεύουν με 10% εφεδρεία. Δυνατότητες υπάρχουν, το θέμα είναι αν ενδιαφέρονται οι αρμόδιοι να κάνουν σοβαρή δουλειά..

Οι συγκρίσεις με ΚΤΕΛ ως προς τον τρόπο λειτουργίας είναι εντελώς ουτοπικές αφού καμία σχέση δεν έχει το συνολικό παραγόμενο έργο, οι τιμές των εισιτήριων/καρτών είναι πολύ υψηλότερες αναλογικά, προσλήψεις δεν γίνονται όποτε θέλει/έχει ανάγκη ο φορέας, οι μισθοί των εργαζομένων είναι κατά πολύ μικρότεροι, με απλήρωτες υπερωρίες, καθυστερήσεις καταβολών και πάλι υπάρχουν ΚΤΕΛ με οικονομικά προβλήματα (βλ. Αττικής). Η μόνη σύγκριση σε Ελληνικό επίπεδο που έχει νόημα είναι με τον ΟΑΣΘ και μάλιστα πριν την ιδιωτικοποίηση που αρκετά πράγματα δούλευαν σωστότερα αλλά με μεγαλύτερο ποσό επιδότησης σε μια πόλη με 622 λεωφορεία σε σχέση με μια άλλη πόλη με τότε ένα στόλο 2139 λεωφορείων, 366 τρόλεϊ, 35 συρμών τραμ, 44 συρμών ΗΣΑΠ και 66 συρμών πρώην ΑΜΕΛ. Δίκαιη η σύγκριση..

Κοιτά να δείς που θα συμφωνήσουμε στην τελευτάια πρόταση. Έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...


Θα συμφωνήσω αλλά νομίζω δεν ήμουν εγώ αυτός που ξεκίνησα τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, γράφονται πολλά πράγματα μονόπλευρα και λέγονται μισές αλήθειες και δημιουργούνται εντυπώσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Ναι, έχεις δίκιο Α21 είναι τώρα που το προσέχω καλύτερα... Δεν σημαίνει τίποτα βέβαια (τα μίνομουμ στάνταρ τα καλύπτει αλλά δεν εξασφαλίζει την πρέπουσα θερμομόνωση) αλλά λάθος - τουλάχιστον επικοινωνιακά μιας και δίνει λαβές για σχόλια - του Παπαδάκη να το παραδώσει έτσι, μπορούσε να το κρατήσει στην άκρη και να το παραδώσει σωστό...

Ασφαλώς και ήταν αναμενόμενο ότι θα γίνει η συγκεκριμένη μετατροπή όπως έχει γίνει σε εκατοντάδες λεωφορεία... Η εργασία γίνεται σε οποιοδήποτε λαμαρινά έχει τις στοιχειώδεις υποδομές για να την εκτελέσει, η πιστοποίηση της γίνεται από έναν οποιονδήποτε μηχανικό και ως διαδικασία είναι αστεία, σε χιλιάδες αυτοκίνητα γίνονται πολύ σοβαρότερες ανάλογες εργασίες με κόψιμο αμαξώματος, επιμήκυνση σασί και όχι μόνο (νεκροφόρες, ασθενοφόρα, τροχόσπιτα κλπ.). Και φυσικά είναι σύμφωνο με τις ζητούμενες προδιαγραφές από την ΟΣΥ (το Ε.Σ. δεν βάζει θέτει προδιαγραφές, ελέγχει τις συμβάσεις).

Το ότι είναι σε επιχειρησιακή διαθεσιμότητα τα οχήματα αυτά δεν σημαίνει ούτε ότι είναι σε κατάσταση κυκλοφορίας (καλά καλά αυτά που βγαίνουν στο δρόμο δεν είναι) περιλαμβάνουν και αυτά με μικροβλάβες... Και φυσικά για να βγουν στο δρόμο πρέπει να έχεις και οδηγούς, που ακόμα και τώρα μέχρι τη στιγμή που μιλάμε δεν υπάρχουν επαρκείς - κάτι που είναι πιο έντονο στα τρόλεϊ όπου τα "μάχιμα" οχήματα κυκλοφορούν εκ περιτροπής. Σχετικά με τη συντήρηση τώρα, στα αμαξοστάσια γίνεται μέχρι ένα βασικό επίπεδο και τα ανταλλακτικά αφορούν αναλώσιμα και τα πολύ βασικά, για τα οποία και πάλι το χιλιάρικο της μείωσης της εβδομαδιαίας δαπάνης είναι αστείο ποσό... Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι να βρεις προμηθευτές με διάθεση να πληρώνονται όταν ευαρεστηθεί η εταιρία παρά το αν θα πάρεις ένα βαρέλι λιγότερο λάδι - γιατί για τέτοια διαφορά μιλάμε... Αυτά που ΔΕΝ έχουν πινακίδες και που είναι η πλειοψηφία των οχημάτων που δεν κυκλοφορούν θέλουν εργασίες που ούτε η τεχνογνωσία υπάρχει στα αμαξοστάσια ούτε οι υποδομές και γίνονται είτε στην Ε.Β. είτε σε εξωτερικά συνεργεία - στην πλειονότητα τους δε ξεπερνάνε τις 30.000€ ανά όχημα - συν το κόστος αποκατάστασης των ελλείψεων λόγω του κανιβαλισμού τους. Αυτά γράφονται μεν ως ενεργά στα πάγια της ΟΣΥ αλλά μόνο για τους τύπους για να την βοηθούν να έχει μια κάπως καλύτερη καθαρή θέση στους ισολογισμούς και - κυρίως - γιατί κανένας δεν τολμάει να τα διαγράψει (εκτός από τα καμένα που διαγράφονται αφού αποζημιωθούν από την ασφαλιστική). Και δεν μιλάμε για δυο τρία αυτοκίνητα αλλά για 65 Agora S, 47 Agora S GNV, 29 Citelis, 12 Urbino 8,6 και 24 Urbino 18 (το σύνολο 177 - έξω αυτά που έχουν βγει ολική καταστροφή και τα προγενέστερα - που υπάρχουν και καμιά 40αρια GN και Ν2 που "σώζονται" αλλά δεν έχει νόημα). Όσο για την οικονομική διαχείριση στην συντήρηση ένα θα σου πω μόνο... Έχουν αγοραστεί μεταχειρισμένοι refurbished κινητήρες D7C και OM447hLA από το εμπόριο οι οποίοι προέρχονται από λεωφορεία της ΟΣΥ που εκποιήθηκαν για σκραπ! Αντί να κατεβάσουν μηχανή και να τη στείλουν σε εξωτερικό συνεργείο για ανακατασκευή πληρώνοντας την εργασία έκοψαν το αμάξι το έστειλαν για σκραπ και αγόρασαν πίσω (με την εργασία και το εμπορικό κέρδος) τα εξαρτήματα του "άχρηστου" αυτοκινήτου! Για τόσο καλή διαχείριση μιλάμε λοιπόν...

Θέμα σύγκρισης ΚΤΕΛ (και οποιουδήποτε άλλου συγκοινωνιακού φορέα διεθνώς) με την ΟΣΥ πράγματι δεν υπάρχει... Όλοι οι άλλοι παράγουν έργο την στιγμή που παρόλο που χαρτζιλικώνεται χοντρά η τελευταία αδυνατεί να εκτελέσει... Τα ΚΤΕΛ δεν στοιχίζουν ούτε ένα ευρώ στο Δημόσιο (αντίθετα το "αιμοδοτούν" μέσω της άμεσης και έμμεσης φορολογίας τους) και εκτελούν το έργο που έχουν αναλάβει στο 100% των υποχρεώσεων τους. Οι τιμές εισιτηρίων τους είναι κατά πολύ μικρότερες (αν προστεθεί η επιδότηση) από αυτές της ΟΣΥ, οι μισθοί ορίζονται από την αγορά και δεν είναι σκανδαλωδώς υψηλοί (που ήταν ακόμα περισσότερο με επιπλέον ένα κάρο εξωφρενικά επιδόματα μέχρι πρόσφατα) και φυσικά ναι μεν υπάρχουν περιπτώσεις κακοδιαχείρισης από τις διοικήσεις συγκεκριμένων ΚΤΕΛ και καθυστερήσεις πληρωμών (οι οποίες αφορούν τους πιστωτές τους και κανέναν άλλον) αλλά ποτέ τους δεν ζήτησαν επιδότηση, ποτέ δεν ζητιάνεψαν για να πάρουν ανταλλακτικά για να κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία τους παρά με ίδιους πόρους και επενδύσεις διατηρούν τόσο τις υπηρεσίες που παρέχουν όσο και τον στόλο τους σε άριστα επίπεδα - ακόμα και σε περιόδους κρίσης ή/και πανδημίας. Και όταν τους ζητήθηκε να συνδράμουν στις συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (αφού κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος μόλις τις ανέλαβε το Δημόσιο) ανταποκρίθηκαν άμεσα δημιουργώντας με ίδια μέσα και πόρους τις απαιτούμενες υποδομές ως εργολάβοι έργου με κόστος (μαζί με το κέρδος τους) λιγότερο του μισού απ' ότι αυτό της εταιρίας του Δημοσίου! Πώς το κατάφεραν, μα είναι προφανές! Ξέρουν τη δουλειά και την κάνουν σωστά αντί να ψάχνουν να βρουν μια δικαιολογία για την κάθε ανεπάρκεια τους!
Όσο για τον ΟΑΣΘ πέρα από το ότι δεν έπαιρνε σε καμία περίπτωση μεγαλύτερη επιδότηση από την ΟΣΥ (πλήρωνε ο ίδιος ο Οργανισμός τόσο την μισθοδοσία όσο και την ανανέωση του στόλου) είχε κατά πολύ χαμηλότερο εισιτήριο απ' ότι στην Αθήνα και εξαιρετικά πυκνή δρομολόγηση σε βαθμό υπερβολής ακόμα, η οποία άγγιζε χρονοαποστάσεις που ούτε το μετρό της Αθήνας δεν έχει, 3λεπτα στις κεντρικές γραμμές. Και φυσικά μόλις τον ανέλαβε το Δημόσιο (κάνοντας τα πάντα για να τον στραγγαλίσει οικονομικά και χρωστώντας του περισσότερα από 145.000.000€) κατάφερε να τον κάνει χειρότερο ακόμα και από την ΟΣΥ μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, μικρότερο των 24 μηνών αχρηστεύοντας το 60% του στόλου του (μέρος του οποίου το έστειλε και στην ΕΛΒΟ πληρώνοντας 15.000€/όχημα για "ανακατασκευή")

Για το τέλος υπάρχει κάτι ακόμα στο οποίο θα συμφωνήσουμε... Για διαφορετικούς όμως λόγους... Η μίσθωση των 300 αυτών λεωφορείων είναι ένα τεράστιο σκάνδαλο! Έχουμε για τις συγκοινωνίες της Αθήνας μια εταιρία τρύπιο κουμπαρά η οποία σε δύο διαφορετικές περιόδους από το 1978 μέχρι το 1992 και από το 1994 μέχρι σήμερα (με διάφορα μάλιστα ονόματα και ΑΦΜ σαν κοινός απατεώνας) κατασπαταλά χρήμα και πόρους χωρίς να προσφέρει έστω και στοιχειωδώς το έργο που της έχει ανατεθεί και αντί να κλείσει ΧΘΕΣ της κάνουμε δώρο άλλα 300 οχήματα. Πες μου μία εταιρία οπουδήποτε στον κόσμο, ακόμα και στην υποσαχάρια Αφρική η οποία επιδοτείται γενναία χωρίς η επιδότηση αυτή να είναι συνδεδεμένη με το παραγόμενο έργο της, δεν εκτελεί ούτε το 40% του έργου που της έχει ανατεθεί, οι υποδομές της έχουν ρημάξει και αντί να κλείσει (ή έστω να μπει σε ένα πλάνο σοβαρής αναδιοργάνωσης) με θράσος να βγαίνει να ζητάει ακόμα περισσότερα... Μία θέλω μόνο να ακούσω, είτε ανήκει στο Δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα...
Απάντηση
#68
(09-04-2021, 03:48 PM)garvanitis Έγραψε: Η υπουργική απόφαση που καθορίζει τις προδιαγραφές των λεωφορείων υπάρχει, οι τροποποιήσεις και οι επτά (7) ερμηνευτικές εγκύκλιοι που έχουν πάει στα μηχανολογικά από τότε (και μέχρι στιγμής) μπορείς να μου πεις που βρίσκονται στο διαδίκτυο; Ξέρεις για παράδειγμα (έτσι, για να μάθεις και κάτι ακόμα) ότι όλα τα ανοιγόμενα παράθυρα πλην του οδηγού πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να είναι ανακλινόμενα και όχι συρόμενα; Ξέρεις τι προσμετράται στον υπολογισμό του 17% και τι εξαιρείται; Πώς να τα ξέρεις, έχεις ταξινομήσει ποτέ σου λεωφορείο; Προφανώς όχι... Έχεις έστω συζητήσει με κάποιον που να το έχει κάνει; Επίσης προφανώς όχι...

2.17.2. Ανοιγόμενη επιφάνεια
.Η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων είναι, κατ' ελάχιστο, το 17% της συνολικής υαλόφρακτης επιφάνειας των πλευρικών παραθύρων, μη συνυπολογιζομένων των επιφανειών των φεγγιτών επάνω από τις θύρες επιβατών και οδηγού καθώς και της επιφανείας του παραθύρου του οδηγού.
2.17.3. Τρόπος ανοίγματος πλευρικών παραθύρων
2.17.3.1.  Τα παράθυρα κάθε πλευράς μπορεί να είναι ανοιγόμενα καθ' οιονδήποτε τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι στα παράθυρα που το ανοιγόμενο τμήμα δεν καλύπτει όλο το ύψος του φατνώματος του παραθύρου, ανοιγόμενο τμήμα θα είναι το επάνω.

https://www.e-nomothesia.gr/sygkoinonies...-2003.html

Επειδη δεν εχω προσβαση στις 7 ερμηνευτικες εγκυκλιους σε παρακαλω να παραθεσεις, θα μας βοηθησει ολους να καταλαβουμε! . Διαφορετικα νομιζω οτι οι προδιαγραφες ειναι αυτες και τωρα ο συμφορουμιτης μας γνωριζει τι και πως. Δεν χρειαζεται να μιλαμε επιθετικα, δεν γνωριζουμε ολοι τα παντα, την γνωμη μας εκφραζουμε και παρακαλω πολυ και οι 2 να ηρεμησετε. Smile Παντως με τοσα σκανδαλα που εχω διαβασε εδω μεσα κανονικα επρεπε οι διοικησεις να πεφτουν φυλλα το φθινοπωρο...

και θα βγω και οφτοπικ: προτιμω ο οδηγος που κουβαλαει την οικογενεια μου και τους γνωστους μου να λαμβανει εναν καλο μισθο, να δουλευει 8ωρο μαξιμουμ και οχι να τον ξεσκιζουν απο καθε αποψη και ας δινω παραπανω φορολογια. Ετσι και αλλιως τα εξοδα της ΟΣΥ δεν θα φτασουν ποτε τα αχρηστα εξοδα αλλων δημοσιων υπηρεσιων... Εχουμε φτασει στα 800 ευρω ενοικια για ενα σπιτι 90τμ, αν πρεπει να σκεφτεται ο οδηγος ενω οδηγαει πως θα πληρωσει την ΔΕΗ και το σουπερμαρκετ δεν θα ειναι συγκεντρωμενος.
Απάντηση
#69
(11-04-2021, 01:50 PM)aquasonic Έγραψε: 2.17.2. Ανοιγόμενη επιφάνεια
.Η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων είναι, κατ' ελάχιστο, το 17% της συνολικής υαλόφρακτης επιφάνειας των πλευρικών παραθύρων, μη συνυπολογιζομένων των επιφανειών των φεγγιτών επάνω από τις θύρες επιβατών και οδηγού καθώς και της επιφανείας του παραθύρου του οδηγού.
2.17.3. Τρόπος ανοίγματος πλευρικών παραθύρων
2.17.3.1.  Τα παράθυρα κάθε πλευράς μπορεί να είναι ανοιγόμενα καθ' οιονδήποτε τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι στα παράθυρα που το ανοιγόμενο τμήμα δεν καλύπτει όλο το ύψος του φατνώματος του παραθύρου, ανοιγόμενο τμήμα θα είναι το επάνω.

https://www.e-nomothesia.gr/sygkoinonies...-2003.html

Επειδη δεν εχω προσβαση στις 7 ερμηνευτικες εγκυκλιους σε παρακαλω να παραθεσεις, θα μας βοηθησει ολους να καταλαβουμε! . Διαφορετικα νομιζω οτι οι προδιαγραφες ειναι αυτες και τωρα ο συμφορουμιτης μας γνωριζει τι και πως. Δεν χρειαζεται να μιλαμε επιθετικα, δεν γνωριζουμε ολοι τα παντα, την γνωμη μας εκφραζουμε και παρακαλω πολυ και οι 2 να ηρεμησετε. Smile Παντως με τοσα σκανδαλα που εχω διαβασε εδω μεσα κανονικα επρεπε οι διοικησεις να πεφτουν φυλλα το φθινοπωρο...

και θα βγω και οφτοπικ: προτιμω ο οδηγος που κουβαλαει την οικογενεια μου και τους γνωστους μου να λαμβανει εναν καλο μισθο, να δουλευει 8ωρο μαξιμουμ και οχι να τον ξεσκιζουν απο καθε αποψη και ας δινω παραπανω φορολογια. Ετσι και αλλιως τα εξοδα της ΟΣΥ δεν θα φτασουν ποτε τα αχρηστα εξοδα αλλων δημοσιων υπηρεσιων... Εχουμε φτασει στα 800 ευρω ενοικια για ενα σπιτι 90τμ, αν πρεπει να σκεφτεται ο οδηγος ενω οδηγαει πως θα πληρωσει την ΔΕΗ και το σουπερμαρκετ δεν θα ειναι συγκεντρωμενος.
Αν και δυσκολεύομαι να καταλάβω με ποιον ακριβώς τρόπο το γεγονός ότι ΔΕΝ μπορείς να βρεις κάτι σημαίνει ότι δεν ισχύει ας ξεκινήσουμε με αυτά που ΜΠΟΡΕΙΣ να βρεις Νίκο...

Έχουμε λοιπόν...

2.17. Ανοίγματα πλευρικών παραθύρων αστικών λεωφορείων.
2.17.1. Τα πλευρικά παράθυρα των οχημάτων επιτρέπεται να είναι σταθερά (μη ανοιγόμενα), εκτός από τουλάχιστον δύο παράθυρα σε κάθε πλευρά στα μη αρθρωτά λεωφορεία και τρία παράθυρα σε κάθε πλευρά στα αρθρωτά λεωφορεία που πρέπει να είναι ανοιγόμενα.
2.17.2. Η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων είναι, κατ' ελάχιστο, το 12% της συνολικής υαλόφρακτης επιφάνειας των πλευρικών παραθύρων, μη συνυπολογιζομένων των επιφανειών των φεγγιτών επάνω από τις θύρες επιβατών και οδηγού καθώς και της επιφανείας του παραθύρου του οδηγού.
Οι περιπτώσεις 2.17.1 και 2.17.2 της παραγράφου 2 του άρθρου 2 τίθενται ως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 4 της Υ.Α. αριθ. 57865/2848/03 (Β 607/04).

(από εδώ: http://www.poas.gr/files/n041_YA%2037492.pdf)

Επίσης ψάχνεις εκτός της 57865 τις εξής:
Β31078/2787/09/2009
83836/4593/16/2017

Αυτά για αρχή... Πιστεύω ότι αν απευθυνθείς στο μηχανολογικό της περιοχής σου θα σου δώσουν ότι πληροφορία χρειάζεσαι σχετικά με την ταξινόμηση των λεωφορείων και θα σου λυθούν όλες οι απορίες...

Πάμε και στο off topic τώρα... Σαφώς και το Δημόσιο κατασπαταλά χρήμα σε πλήθος άλλων φορέων του... Επειδή όμως η θεματολογία του φόρουμ δεν αφορά στον Οργανισμό Αποξήρανσης Κωπαΐδας αλλά στα συγκοινωνιακά θέματα περιορίζομαι σ' αυτά. Σχετικά με τις αμοιβές των εργαζομένων κι εγώ θα ήθελα να είναι ο βασικός μισθός 3.000€ αλλά αυτός που τον ορίζει είναι η αγορά και όχι το θέλω μου. Και γνωρίζω και τα εξωφρενικά ενοίκια που έχουν συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας (σου θυμίζω που έχω σπίτι κάτω, έχει έρθει, και πόσο έχουν ξεφύγει εκεί). Από εκεί και πέρα δεν εκτίει ποινή ως οδηγός λεωφορείου κανένας εργαζόμενος (στα ΚΤΕΛ ή οπουδήποτε αλλού), επιλογή του είναι τόσο ο εργοδότης του όσο και το σπίτι στο οποίο θα μείνει καθώς και το κόστος ζωής του. Και δεν βλέπω κανέναν λόγο να πληρώνω εγώ το ρεύμα ή το νοίκι μιας μερίδας εργαζόμενων για να μου κουνάνε το δάχτυλο και να κάνουν "επαναστατική γυμναστική" εκ τους ασφαλούς, ή να έχουν άποψη στο κάθε τι που δεν τους αφορά - πόσο μάλλον όταν αυτοί είναι μια μικρή μειοψηφία στο σύνολο που απλά έχουν μεγάλη γλώσσα... Αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους στην εταιρία του Δημοσίου δεν τους κρατάει κανένας με το ζόρι, ας παραιτηθούν και ας αναζητήσουν την τύχη τους στην αγορά...
Απάντηση
#70
Συμφωνα με δημοσιευματα 23/40 λεωφορεια απο αυτα που μπηκαν την Παρασκευη, ειναι ηδη εκτος με βλαβες.

Ξερουμε αμα ισχυει αυτο;
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) patrinos 3 637 21-06-2024, 06:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 163.990 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)