Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#17
(21-02-2021, 10:00 PM)garvanitis Έγραψε: Για αρχή ας αρχίσουμε να απαριθμούμε "γελοίες" πόλεις με low entry λεωφορεία με καθίσματα πούλμαν... Άμστερνταμ, Αμβούργο, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μιλάνο, Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη και μπορώ να σου γράφω μέχρι αύριο... Μόλις μου εξηγήσεις γιατί εκεί δεν είναι "γελοίο" αλλά είναι στην Αθήνα θα συνεχίσουμε στα επόμενα... 26 οχήματα στην αιχμή συν τις αλλαγές συν τις εφεδρείες είναι σκάρτα 40 οχήματα... Πόσα νομίζεις παραπάνω ότι θα είναι σε καθημερινή επιχειρησιακή ετοιμότητα; Ποιος σου λέει ότι δεν παίρνουν αποσκευές και ποιος σου λέει ότι θα δουλέψουν τα υπάρχοντα προγράμματα και ότι δεν θα αναπροσαρμοστούν κατά τις ανάγκες; Από πού προκύπτει ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλες γραμμές όπως τις Ε για παράδειγμα; (άσχετα αν δεν πρόκειται να συμβεί)

Γραφικότητα είναι να υπερασπίζεσαι μετά μανίας ένα χρεωκοπημένο συγκοινωνιακό μοντέλο που δεν λειτουργεί όπως αποδεικνύεται άλλωστε καθημερινά επί δεκαετίες (παρά τα σκανδαλώδη χαϊδέματα κατά καιρούς). Επίσης γραφικότητα είναι την αντιγραφή (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται, δεν βλέπουμε κάτι καινούργιο να συμβαίνει στην Αθήνα) πετυχημένων συγκοινωνιακών μοντέλων του εξωτερικού (leasing οχημάτων, εκχώρηση περιφερειακών γραμμών σε υπεργολάβους, χρήση διαφόρων τύπων λεωφορείων ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε γραμμής) που έχουν αποδείξει στην πράξη τα οφέλη τους να τα χαρακτηρίζεις "αλλοπρόσαλλες επιλογές".

Πόσες από αυτές τις πόλεις έχουν τα LE με καθίσματα υπεραστικού στο κέντρο τους ή στα κεντρικά προάστια; Επίσης, πας να συγκρίνεις πόλεις με εκτεταμένο δίκτυο ΜΣΤ με μια Αθήνα των 5 εκατομμυρίων πληθυσμό που έχει όλες και όλες 3 γραμμές μετρό και ένα τραμ της πλάκας, και η οποία λόγω ρυμοτομίας έχει μεγάλο ποσοστό γραμμών υψηλής επιβατικής κίνησης που δεν μπορούν να πάρουν κάτι μεγαλύτερο από 12μετρο.. Επίσης, για να μαθαίνουμε και κάτι για τις γραμμές του Αεροδρομίου τα 26 οχήματα είναι τις ώρες που έχουμε τις αλλαγές, οι υπόλοιπες αλλαγές είναι είτε νωρίς το πρωί είτε το βράδυ οπότε και ο στόλος εκέινες τις ώρες υποχρησιμοποιείται και οι εφεδρείες με ένα λογικό ποσοστό της τάξης του 10-15% μας κάνουν 3-4 οχήματα.. Το να αυξήσεις τα δρομολόγια αποτελεί τη σπάταλη "λύση", η οποία είναι αστεία όταν υπάρχει γενικότερη έλλειψη οδηγών. Οι γραμμές Ε που αναφέρεις είναι όλες και όλες ΜΙΑ γραμμή, το Ε14, με καθαρά αστική διαδρομή και επιβατική κίνηση που σε ορισμένα δρομολόγια γίνεται ο κακός χαμός μέσα σε 3πορτα χαμηλοδάπεδα ανάλογα με τις διελεύσεις Α7/550. Το Ε90 είναι τελείως ειδική γραμμή που τα πρωινά έχει νταλίκα από το 703 που πάει φίσκα. Ακόμα η προκήρυξη αναφέρει υποχρέωση του αναδόχου να έχει τουλάχιστον 90% του στόλου διαθέσιμο για δρομολόγηση ανά πάση στιγμή κάθως και 5% εφεδρεία... Γνωρίζεις εσύ κάτι και είσαι βέβαιος ότι και αυτός ο όρος του διαγωνισμού θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων;;

Ναι την είδαμε την επιτυχία των ΚΤΕΛ στην Αθήνα.. 5 μήνες τώρα δεν εμφανίζεται ούτε ένα λεωφορείο στην τηλεματική (που για τον επιβάτη εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχει λεωφορείο ανά 40' και να το βλέπεις στο κινητό σου χωρίς να χρειάζεται να στηθείς σαν ηλίθιος στη στάση παρά ανά 25'-30'), τα μισά λεωφορεία κυκλοφορούν με κάτι μπακαλόχαρτα αντί για προμετωπίδες ενώ από τα άλλα που τις ρύθμισαν εμφανίζονται όπως να ναι οι διαδρομές, το καλοκαίρι στις παραλίες θα είμαστε με τα 12μετρα και πολλά ακόμα που δεν είναι το ανάλογο topic για να αναλυθούν.. Για τα leasing από τη Θεσσαλονίκη ήδη βλέπουμε τα μισα και βάλε να κυκλοφορούν με πατσαβουρόχαρτα του αριθμού της γραμμής.. Πάλι καλά τουλάχιστον που δεν τέθηκε εκεί το όριο της 10ετιας και ήρθαν τουλάχιστον κανονικά αστικά, έστω και δίπορτα..

Και κάτι τελευταίο. Δεν διορθώνεις τα προβλήματα, που όντως υπάρχουν και σε κάποιες περιπτώσεις είναι καίρια, δημιουργόντας ουσιαστικά περισσότερα από εκεί που δεν υπήρχαν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Στόλος Λεωφορείων ΟΣΥ - από mercedes elbo - 22-02-2021, 12:05 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)