Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#16
(21-02-2021, 07:31 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το να λες "λύση" την δρομολόγηση 13μετρων Low Entry με καθίσματα πούλμαν μέσα στην Αθήνα είναι το λιγότερο γελοίο.. Επίσης, η δρομολόγηση στο Αεροδρόμιο είναι όλη και όλη 26 οχήματα σε αιχμή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να δοθούν και σε άλλες γραμμές. Πρώτα όμως περιμένω να μου πεις: Ποια είναι η επιβατική κίνηση των γραμμών του Αεροδρομίου υπό κανονικές συνθήκες; Τι ποσοστό των επιβατών φέρει αποσκευές; Σε ποιές άλλες γραμμές συγκεκριμένα θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αν δεχτούμε, αυθαίρετα, ότι ένα ποσοστό μπορεί να δρομολογηθεί στα Αεροδρόμια;

Όσο για το τέλος γραφικότητα είναι να υπερασπίζεται κανείς μετά μανίας αλλοπρόσαλλες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας όπως και το  να διαφωνείς απλά για να διαφωνήσεις..
Για αρχή ας αρχίσουμε να απαριθμούμε "γελοίες" πόλεις με low entry λεωφορεία με καθίσματα πούλμαν... Άμστερνταμ, Αμβούργο, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μιλάνο, Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη και μπορώ να σου γράφω μέχρι αύριο... Μόλις μου εξηγήσεις γιατί εκεί δεν είναι "γελοίο" αλλά είναι στην Αθήνα θα συνεχίσουμε στα επόμενα... 26 οχήματα στην αιχμή συν τις αλλαγές συν τις εφεδρείες είναι σκάρτα 40 οχήματα... Πόσα νομίζεις παραπάνω ότι θα είναι σε καθημερινή επιχειρησιακή ετοιμότητα; Ποιος σου λέει ότι δεν παίρνουν αποσκευές και ποιος σου λέει ότι θα δουλέψουν τα υπάρχοντα προγράμματα και ότι δεν θα αναπροσαρμοστούν κατά τις ανάγκες; Από πού προκύπτει ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλες γραμμές όπως τις Ε για παράδειγμα; (άσχετα αν δεν πρόκειται να συμβεί)

Γραφικότητα είναι να υπερασπίζεσαι μετά μανίας ένα χρεωκοπημένο συγκοινωνιακό μοντέλο που δεν λειτουργεί όπως αποδεικνύεται άλλωστε καθημερινά επί δεκαετίες (παρά τα σκανδαλώδη χαϊδέματα κατά καιρούς). Επίσης γραφικότητα είναι την αντιγραφή (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται, δεν βλέπουμε κάτι καινούργιο να συμβαίνει στην Αθήνα) πετυχημένων συγκοινωνιακών μοντέλων του εξωτερικού (leasing οχημάτων, εκχώρηση περιφερειακών γραμμών σε υπεργολάβους, χρήση διαφόρων τύπων λεωφορείων ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε γραμμής) που έχουν αποδείξει στην πράξη τα οφέλη τους να τα χαρακτηρίζεις "αλλοπρόσαλλες επιλογές".
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Στόλος Λεωφορείων ΟΣΥ - από garvanitis - 21-02-2021, 10:00 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)