Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεγάλος Περίπατος Αθήνας και ΜΜΜ
#1
Ενόψει της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τον αμφιλεγόμενο "Μεγάλο Περίπατο", από Κυριακή 14-06-2020 έχουμε τις εξής αλλαγές, σύμφωνα με την εφαρμογή της τηλεματικής:

Α2 & Α3: νέα αφετηρία επί της οδού Ρήγα Φεραίου. Δεν διευκρινίζεται η διαδρομή από την Ρ. Φεραίου προς Βούλα/Γλυφάδα.

230: τροποποίηση διαδρομής προς Ακρόπολη: από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας, δεξιά Βασ. Σοφίας, αριστερά Βασ. Αμαλίας, συνέχεια κανονικά.

2, 3, 4, 5, 11 & 15: τροποποίηση διαδρομής προς Κυψέλη/Ν. Φιλαδέλφεια/Λαμπρινή/Πατήσια/Πολύγωνο: από Πανεπιστημίου, δεξιά πλ. Ομονοίας, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων, συνέχεια κανονικά.

Καμία αναφορά δε γίνεται για το 022.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα παραπάνω έχουν αναρτηθεί μόνο στα "νέα" της εφαρμογής της τηλεματικής, ενώ δεν έχει αναρτηθεί τίποτα στη Διαύγεια ή στο site του ΟΑΣΑ.

[edit] Τελικά μετά από κάποιες ώρες, ανέβηκε ανακοίνωση στο site του ΟΑΣΑ:

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk2181
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
Απάντηση
#2
(12-06-2020, 03:55 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ενόψει της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τον αμφιλεγόμενο "Μεγάλο Περίπατο", από Κυριακή 14-06-2020 έχουμε τις εξής αλλαγές, σύμφωνα με την εφαρμογή της τηλεματικής:

Α2 & Α3: νέα αφετηρία επί της οδού Ρήγα Φεραίου. Δεν διευκρινίζεται η διαδρομή από την Ρ. Φεραίου προς Βούλα/Γλυφάδα.

230: τροποποίηση διαδρομής προς Ακρόπολη: από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας, δεξιά Βασ. Σοφίας, αριστερά Βασ. Αμαλίας, συνέχεια κανονικά.

2, 3, 4, 5, 11 & 15: τροποποίηση διαδρομής προς Κυψέλη/Ν. Φιλαδέλφεια/Λαμπρινή/Πατήσια/Πολύγωνο: από Πανεπιστημίου, δεξιά πλ. Ομονοίας, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων, συνέχεια κανονικά.

Καμία αναφορά δε γίνεται για το 022.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα παραπάνω έχουν αναρτηθεί μόνο στα "νέα" της εφαρμογής της τηλεματικής, ενώ δεν έχει αναρτηθεί τίποτα στη Διαύγεια ή στο site του ΟΑΣΑ.
Δηλαδή με συγχωρείτε,

καταργούνται οι ΜΟΝΟΙ επιτυχημένοι λεωφορειόδρομοι (αντίρροπης κίνησης; ) και θα στέλνουν το Α2/Α3/230 από το μποτιλιάρισμα της Ακαδημίας δεξιά προς Βουλή και Σύνταγμα;;; Είναι δυνατόν;;; 10 λεπτά επιβάρυνση διαδρομής για τον ... μεγάλο περίπατο;;

ΕΛΕΟΣ!
Απάντηση
#3
(12-06-2020, 06:53 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή με συγχωρείτε,

καταργούνται οι ΜΟΝΟΙ επιτυχημένοι λεωφορειόδρομοι (αντίρροπης κίνησης; ) και θα στέλνουν το Α2/Α3/230 από το μποτιλιάρισμα της Ακαδημίας δεξιά προς Βουλή και Σύνταγμα;;; Είναι δυνατόν;;; 10 λεπτά επιβάρυνση διαδρομής για τον ... μεγάλο περίπατο;;

ΕΛΕΟΣ!

Ναι αλλά θα έχεις ποδηλατόδρομο... Μήπως θες να πεις ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που καταργεί λεωφορειόδρομο για να φτιάξει ποδηλατόδρομους;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#4
Φαντάζομαι πως το 022 θα πάει μαζί με το 060 και θα κατεβαίνει την Ομήρου. Διαφορετικά, θα μπορούσε να επανέλθει με Αφετηρία στην Ν.Κυψέλη.

Το ενδιαφέρον είναι, ότι για τα Α2, Α3, 230, η αριστερή στροφή από Βασ.Σοφίας προς Βασ.Αμαλίας απαγορεύεται. Ελπίζω να φροντίσουν να βάλουν εξαίρεση απαγόρευσης.

Όσο και αν συμφωνούμε πάντως πως ήρθε η ώρα η Αθήνα να αλλάξει, θέλω να δω τι θα γίνει με την πρώτη πορεία στο Σύνταγμα. Γιατί χρειάζονται αρκετά μέτρα για να είναι βιώσιμη η αλλαγή για όλους.
Απάντηση
#5
(13-06-2020, 01:09 PM)MrVanHool Έγραψε: Το ενδιαφέρον είναι, ότι για τα Α2, Α3, 230, η αριστερή στροφή από Βασ.Σοφίας προς Βασ.Αμαλίας απαγορεύεται. Ελπίζω να φροντίσουν να βάλουν εξαίρεση απαγόρευσης.

Εκεί έχουμε ηλίθια σήμανση. Το φανάρι σου επιτρέπει να πας αριστερά (παλλόμενα κίτρινα βελάκια για αριστερά), αλλά έχει απαγορευτικό. Η λογική λέει ότι επιτρέπεται μόνο για λεωφορεία και οχήματα εκτακτης ανάγκης (που έχουν δικαίωμα να μπουν σε λεωφορειόδρομο), αλλά δεν υπάρχει σωστή σήμανση.
[img][Εικόνα: thumb_Pl__Syntagmatos.png][/img]
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#6
(12-06-2020, 06:53 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή με συγχωρείτε,

καταργούνται οι ΜΟΝΟΙ επιτυχημένοι λεωφορειόδρομοι (αντίρροπης κίνησης; ) και θα στέλνουν το Α2/Α3/230 από το μποτιλιάρισμα της Ακαδημίας δεξιά προς Βουλή και Σύνταγμα;;; Είναι δυνατόν;;; 10 λεπτά επιβάρυνση διαδρομής για τον ... μεγάλο περίπατο;;

ΕΛΕΟΣ!

Βάλε και τα τρόλεϊ, που αντί να στρίβουν απευθείας Πατησίων, θα πηγαίνουν γύρω-γύρω στην Ομόνοια, όπως το 608... Σίγουρα θα υπάρξει καθυστέρηση και σε αυτά.
Απάντηση
#7
(12-06-2020, 03:55 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ενόψει της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τον αμφιλεγόμενο "Μεγάλο Περίπατο", από Κυριακή 14-06-2020 έχουμε τις εξής αλλαγές, σύμφωνα με την εφαρμογή της τηλεματικής:

Α2 & Α3: νέα αφετηρία επί της οδού Ρήγα Φεραίου. Δεν διευκρινίζεται η διαδρομή από την Ρ. Φεραίου προς Βούλα/Γλυφάδα.

230: τροποποίηση διαδρομής προς Ακρόπολη: από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας, δεξιά Βασ. Σοφίας, αριστερά Βασ. Αμαλίας, συνέχεια κανονικά.

2, 3, 4, 5, 11 & 15: τροποποίηση διαδρομής προς Κυψέλη/Ν. Φιλαδέλφεια/Λαμπρινή/Πατήσια/Πολύγωνο: από Πανεπιστημίου, δεξιά πλ. Ομονοίας, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων, συνέχεια κανονικά.

Καμία αναφορά δε γίνεται για το 022.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα παραπάνω έχουν αναρτηθεί μόνο στα "νέα" της εφαρμογής της τηλεματικής, ενώ δεν έχει αναρτηθεί τίποτα στη Διαύγεια ή στο site του ΟΑΣΑ.

[edit] Τελικά μετά από κάποιες ώρες, ανέβηκε ανακοίνωση στο site του ΟΑΣΑ:

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk2181

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί απαγορεύεται πλέον η απευθείας στροφή των τρόλει δεξιά στην Πατησίων και τα αναγκάζουν να κάνουν (αχρείαστους) κύκλους...
Απάντηση
#8
(13-06-2020, 11:47 PM)Larioupol Έγραψε: Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί απαγορεύεται πλέον η απευθείας στροφή των τρόλει δεξιά στην Πατησίων και τα αναγκάζουν να κάνουν (αχρείαστους) κύκλους...

Θα γίνει πεζόδρομος - ποδηλατόδρομος..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
(13-06-2020, 11:49 PM)nikos1991 Έγραψε: Θα γίνει πεζόδρομος - ποδηλατόδρομος..

Άρα, ο "μεγαλος περιπατος" δεν αφορα μονο την Πανεπιστημίου. Απ' οτι ειδα σημερα σε εικονες, οι δεξιες λωριδες εχουν κλεισει για τα εργα. Δηλαδη, ο ποδηλατοδρομος θα βρισκεται στα δεξια της Πανεπιστημίου? Πώς θα στρίβουν τα λεωφορεία στην Ρήγα Φερραίου και από την Ιπποκράτους προς την Πανεπιστημίου? Είναι λίγο περίπλοκο, αλλά ευελπιστώ ότι θα γίνει καλή δουλειά, αρκεί να αγκαλιάσει το έργο αυτό ο κόσμος.
Απάντηση
#10
Βέβαια, πιστεύω ότι αυτά τα έργα θα αποτελέσουν το πρώτο βήμα για την αλλαγή της Αθήνας από μια πόλη γεμάτη αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα, σε κάτι καλύτερο.

Πιστεύω όμως ότι για να πετύχει αυτό, πρέπει να απομακρυνθεί η πλειοψηφία των λεωφορείων από το κέντρο και να μεταβούν σε πλησιέστερους σταθμούς μετρό (όπως η Ομόνοια, οι Αμπελόκηποι, ο Ευαγγελισμός, η Συγγρού-Φιξ), με εξαίρεση βασικές γραμμές όπως η 040, το 608 και ορισμένες διακεντρικές γραμμές, ώστε να μην εμποδίζεται η (περιορισμένων δυνατοτήτων πλεόν) κίνηση των ΙΧ.

Σημαντικό όμως είναι να υπάρξουν μέτρα για να περιοριστεί η μετακίνηση οχημάτων στο κέντρο (όπως να θεσπιστεί ζώνη στην οποία οχήματα χωρίς ειδική άδεια να μην επιτρέπεται να εισέρχονται σ' αυτήν) και να ευνοηθεί η χρήση των ΜΜΜ (παρόλο που αυτό πάει κόντρα στα μέτρα πρόληψης για τον κορωνοϊό)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)