26-10-2020, 04:07 AM
(26-10-2020, 03:47 AM)garvanitis Έγραψε: Μερικοί τελικά τον μόνο χαβά που ξέρουν!
Γραμμές που παίρνουν αρθρωτά κατά προτεραιότητα είναι οι κορμοί, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης είναι οι 1Ν και 27. Από τον Φοίνικα οι 2Κ και 3Κ (με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε οχήματα). Το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης έχει 24 ενεργά αρθρωτά οχήματα και του Φοίνικα 28 - με αυτά βγαίνει όλη η δρομολόγηση. Και με τα 79 που θα έρθουν πάλι δεν βγαίνει η δρομολόγηση με τα αποσυρόμενα ΕΛΒΟ και Β10ΜΑ (εκ των οποίων τα 34 Citaro και Α23 πάνε Φοίνικα και τα 45 Solaris και Volvo Σταυρούπολη στους "ριγμένους"...)
Όσοι διαθέτουν μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει πιστεύω, οι υπόλοιποι συνεχίστε την κλάψα σας...
Το θέμα δεν είναι ποιος θα πάρει citaro και ποιος volvo, αλλά ποιες γραμμές θα βοηθηθούν από τα έξτρα λεωφορεία (μικρά ή μεγάλα). Μέχρι στιγμής βλέπουμε να προστίθενται λεωφορεία μόνο σε γραμμές του Φοίνικα, την ίδια ώρα που τα οχήματα της Σταυρούπολης μένουν ως έχουν. Τώρα το αν ο προγραμματισμός είναι να έρθουν τα citaro στον Φοίνικα και τα solaris και volvo στην Σταυρούπολη, αυτό δεν το ήξερα εγώ προσωπικά και ευχαριστώ που το μοιράστηκες.