17-02-2020, 11:07 PM
(17-02-2020, 10:50 PM)GiannisB Έγραψε: Πόσες φορές κάνανε από Μιχ.Καλλού, επιβάτες σε οδηγούς 56 για το 21; Ούτε φαντάζομαι, ξέρεις τι γίνεται σε 20,21,32,34 και ειδικά όταν έχουν 12μ τα δυο τελευταίαΣτο πρώτο σου σκέλος:
Όταν δεν δίνουν λεφτά από πάνω για ανταλλακτικά και χρωστάνε παντού, δεν φταίνε οι εργαζόμενοι του αρχιτεχνίου φυσικά. Όταν έχεις λίγα διπλά, το λογικό είναι να τα βάλεις σε όλες τις γραμμές που είναι για αυτά. Και μετά πάει η επιβατική κίνηση
Δες ρε τι λεει παράπανω. Σανό με τον Στεφανίδη που χρέωσε τον ΟΑΣΘ με 24 εκ.. Που στα κενά τα δρομολόγια του 56,57,58 δεν άφηναν τα citelis, με τα προσχήματα να μην ζοριστούν στις ανηφόρες. Οι ψεύτικες δικαιολογίες με τα citaro στο 32, για τάχα καθρέφτες. Αλλα φυσικά τι περιμένεις να ακούσεις από άτομο, που κανένας φυσιολογικός δεν το παίρνει στα σοβαρά. Εξάλλου το ξέρεις όλοι στο fb τον κοροϊδεύουν.
Σάββατο 1/2 το 601 στο 76
Αρχικά δεν βγάζω άκρη τι γράφεις, στο άλλο που λες φυσικά και ξέρω τι γίνεται, μιας που χρησιμοποιώ καθημερινά το 27 και μάλιστα σήμερα που είχε μόνο 5 λεωφορεία, μια στιγμή έφυγε από το τέρμα γεμάτο μέχρι την πόρτα. Με συνέπεια μάλιστα στην πρώτη στάση ακριβώς να αφήσει κόσμο απ’ έξω. (Λεωφορείο 504, δρομολόγιο στις 14:58).
Στο τελευταίο σκέλος:
Δεν θα σου απαντήσω αλλά θα σου κάνω μια ερώτηση. Γνωρίζεις το λόγο που δεν κυκλοφορούν τα 671, 675, 676 και δεν θυμάμαι εάν είναι και άλλο από το 26 που δεν κυκλοφορεί; Γνωρίζεις ότι επιστρέφοντας στον Φοίνικα τα 770-774 ήταν τα περισσότερο κανιβαλισμένα σε σχέση με τα 936-941; Γνωρίζεις ότι ακόμα και τώρα τα citaro της Ηλιούπολης είναι σε χειρότερη κατάσταση ακόμα και από B7l; Πόσο καιρό έχεις να δεις τα 770-774, με εξαίρεση το 771, να κυκλοφορούν;
Γνωρίζεις πόσα άλλα Mercedes πέρα των 770, 772, 773 και 774 τα οποία, όλως τυχαίως ήταν στο 32, δεν κυκλοφορούν;
Αυτές είναι κάποιες σκέψεις.