Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΔΕΑΣ ΚΩ
#1
Όπως και στη Ρόδο έτσι και στην Κω δεν υπάρχει Αστικό ΚΤΕΛ και ο δήμος έχει αναλάβει εξ' ολοκλήρου τις αστικές συγκοινωνίες. Τα λεωφορεία που διαθέτει δεν φέρουν αριθμούς παρμπρίζ και είναι τα εξής: 

ΕΛΒΟ C93.113CLL (ΚΧΑ-5497)
ΕΛΒΟ C93.113CLL (ΚΧΑ-5635)
ΕΛΒΟ C93.113CLL (ΚΧΑ-6489)
ΕΛΒΟ C93.113CLL (ΚΧΑ-8303)
RENAULT / ΕΛΒΟ C93 (ΚΧΑ-4686)
ΜΒ Ο405N (ΚΧΒ-5907)
MB Ο530 CITARO FACELIFT (ΚΧΕ-8583)
MB Ο530 CITARO FACELIFT (ΚΧΕ-8584)
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ SS380L (ΙΖΖ-2362)
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ SS380L (ΙΖΖ-2365)


Το καλοκαίρι λόγο αυξημένης επιβατικής κίνησης ο δήμος νοικιάζει και δύο λεωφορεία από το Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας. Το ένα είναι το #35 Mercedes Benz O530 Citaro G με πινακίδες ΡΡΖ-2616 και το άλλο κάποιο 12μετρο Citaro.
Απάντηση
#2
Το Renault EΛΒΟ είναι "χτισμένο" στο πλαίσιο του Berliet PR100 .Το αμάξωμα έχει μεγάλες ομοιότητες με τις ''Βεργίνες'' αλλά η μάσκα και τα φανάρια του είναι ίδια με τα παλιά ΕΛΒΟ 405 του ΟΑΣΘ. Η απορία που έχω είναι πόσα περίπου τέτοια Renault EΛΒΟ κατασκευάστηκαν και που αλλού κυκλοφόρησαν εκτός από αυτό στην Κω;
Απάντηση
#3
(06-10-2019, 12:02 PM)eliasfp Έγραψε: Το Renault EΛΒΟ είναι "χτισμένο" στο πλαίσιο του Berliet PR100 .Το αμάξωμα έχει μεγάλες ομοιότητες με τις ''Βεργίνες'' αλλά η μάσκα και τα φανάρια του είναι ίδια με τα παλιά ΕΛΒΟ 405 του ΟΑΣΘ. Η απορία που έχω είναι πόσα περίπου τέτοια Renault EΛΒΟ κατασκευάστηκαν και που αλλού κυκλοφόρησαν εκτός από αυτό  στην Κω;

Είναι χτισμένο σε πλαίσιο Renault PR100/2, μοιάζει γιατί τόσο οι "Βεργίνες" όσο και τα Ο405 του ΟΑΣΘ είναι αντιγραφή του Unicar U-90 και η απάντηση στην απορία σου είναι "κανένα". Demo της ΕΛΒΟ ήταν και το "ξεφορτώθηκε" στον Δήμο της Κω που ήταν ήδη πελάτης της εταιρίας και έψαχνε να αγοράσει λεωφορείο. Επίσης δημοτική εταιρία που εκτελεί την συγκοινωνία δεν λέγεται ΔΕΑΣ εδώ και χρόνια, είχε γίνει ΚΕΑΣ και τώρα λέγεται ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)