Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
#1
Με επίσημα ανακοίνωση πλέον του ΟΑΣΘ, επιβεβαιώνεται αυτό που λεγόταν από πέρσι τον Νοέμβριο, αν θυμάμαι καλά, δηλαδή η εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. για 6 περιφερειακές γραμμές 

«Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα δρομολόγια σε δύο, από τις συνολικά έξι γραμμές απομακρυσμένων περιοχών, στις οποίες ο ΟΑΣΘ ανέθεσε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Μετά την επίσημη υπογραφή της σχετικής σύμβασης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και εκπροσώπων της διοίκησης των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν στις 22 Μαΐου 2019 τα δρομολόγια στις λεωφορειακές γραμμές Νο 85 (Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια) και Νο 92 (Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα).
Στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές: Νο 86 (Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια), Νο 89 (ΚΤΕΛ - Ακροπόταμος - Ξηροχώρι), Νο  90 (Κουφάλια – Μάλγαρα) και Νο 91 (Λαγκαδάς Τοπικό) τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου 2019.
Όλα τα παραπάνω δρομολόγια, τα οποία θα εκτελούνται πλέον με οχήματα των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οι στάσεις και τα κόμιστρα για όλες τις παραπάνω λεωφορειακές γραμμές παραμένουν αμετάβλητα σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε.»


Όσον αφορά τα οχήματα η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, και σύμφωνα με ανακοίνωση αντιπροσωπείας λεωφορείων στην Ελευσίνα, η ΚΤΕΛ έχει προμηθευτεί 25 νέα οχήματα (2 Neoplan Cityliner, 16 Mercedes Intouro και 6 Man Lion's Regio R12 και MAN Lion's City Ü A20), εκ των οποίων τουλάχιστον τα 17 Intouro θα χρησιμοποιηθούν για τις γραμμές αυτές.
Επίσης με το 1ο παραδωτέο Intouro η ΚΤΕΛ βρέθηκε στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, στις 16/5 όπου έγινε ενημέρωση των οδηγών για τα νέα λεωφορεία, αλλά και για την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΘ. 

Σε όλα τα οχήματα θα τοποθετηθούν μηχανήματα επικύρωσης των εισιτηρίων
(κάτι είχαν πει για τηλεματική, αλλά δεν γνωρίζω τι θα γίνει με αυτό το κομμάτι.)



Όπως πολλές φορές ειπώθηκε, οι στάσεις και κόμιστρα θα παραμείνουν τα ίδια, όπως και οι ώρες των δρομολογίων, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις πιστεύω ότι ίσως και αυξηθούν, αφού υπάρχουν δρομολόγια που ποτέ δεν γίνονται, π.χ. τις καθημερινές, 89Β στις19:20 από ΚΤΕΛ και το αντίστοιχο 89Ε στις 20:30 από Ακροπόταμο.
Προσωπικά το βλέπω ως εξαιρετική ενέργεια, αφού η ΚΤΕΛ «παίρνει πίσω» μέρος του συγκοινωνιακού έργου που εκτελούσε παλιότερα, ενώ θα χρησιμοποιούνται καταλληλότερα λεωφορεία και οι περιπτώσεις απρόοπτων βλαβών των λεωφορείων και καθυστερήσεων (τετράρτου και πάνω) θα ελαχιστοποιηθούν.
Απάντηση
#2
https://www.voria.gr/article/pies-nees-g...i-sto-ktel

Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο άρθρο, πιθανό είναι να εκχωρηθούν άλλες 5 γραμμές στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συγκεκριμένα οι γραμμες 80, 81, 82, 83 & 84!
Απάντηση
#3
Το 83 το βρίσκω λιγάκι πιο δύσκολα πραγματοποιήσιμο γιατί είναι αρκετά σημαντική γραμμή, αλλά τα άλλα, γιατί όχι;
Άλλωστε η εκχώρηση μόνο καλό έχει κάνει πιστεύω, ειδικά σε σχέση με την εικόνα του ΟΑΣΘ στα το τελευταίο καιρό πριν την εκχώρηση
Απάντηση
#4
(27-08-2019, 01:10 AM)vard_57 Έγραψε: Το 83 το βρίσκω λιγάκι πιο δύσκολα πραγματοποιήσιμο γιατί είναι αρκετά σημαντική γραμμή, αλλά τα άλλα, γιατί όχι;
Άλλωστε η εκχώρηση μόνο καλό έχει κάνει πιστεύω, ειδικά σε σχέση με την εικόνα του ΟΑΣΘ στα το τελευταίο καιρό πριν την εκχώρηση
Το 83 ας το αφήσουν κανονικά το ίδιο και το 81!
Τις γραμμές 80,82,87,88 ας τα πάρει το ΚΤΕΛ οκ και το 84 μικρή διαδρομή είναι.
 1) Citaro να πάνε μερικά στο 5

Απάντηση
#5
Συμφωνα με νεο ρεπορταζ της voria.gr εξεταζεται περαιτερω συνεργασια με την κτελ για την εκχωρηση περισσοτερων γραμμων.
Ολες οι ανατολικες περιφερειακες εκτος της επανομης μηχανιωνας
Γραμμες μαλγαρων κ λοιπων περιοχων,καποιες της ευρυτερης περιοχης ωραιοκαστρου επισης λενε οτι θα δωθουν και καποιες τοπικες οπως του 21α η 42 κοιμητήρια,59 πευκα , 9 λαχαναγορα και ισως αλλες

https://www.voria.gr/article/pio-tha-ine...-ton-oasth
Απάντηση
#6
Δεν ξέρω τι λένε διάφοροι, αλλά προσωπικά, και έχοντας βιώσει γραμμή που πλέον έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ (89), έχω να πω να καλύτερα, ειδικά αν συγκρίνουμε την κατάσταση της γραμμής πριν και μετά («κομμένα δρομολόγια», βλάβες, κλπ).
Οπότε βρίσκω θετική την όποια εμπλοκή του ΚΤΕΛ, ενώ ταυτόχρονα ο ΟΑΣΘ θα επιστρέψει στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την Αστική, όπως λέει και το όνομά του.
Βέβαια, το άρθρο αναφέρεται σε 100 λεωφορεία για το σύνολο των γραμμών (δεν αναφέρονται ονομαστικά), που δεν είναι μικρό μέγεθος και απαιτούνται επομένως πολλά χρήματα.
Τέλος, όσον αφορά τις γραμμές συγκεκριμένα, θέλω να κάνω μια πρόβλεψη και να πω: 40, 42, 43, 53, 55, 56, 59, 60, 61, 64, 66, 67, 68, 80, 81, 82, 83, 84, 87 και 88
Απάντηση
#7
(04-09-2019, 11:09 PM)vard_57 Έγραψε: Δεν ξέρω τι λένε διάφοροι, αλλά προσωπικά, και έχοντας βιώσει γραμμή που πλέον έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ (89), έχω να πω να καλύτερα, ειδικά αν συγκρίνουμε την κατάσταση της γραμμής πριν και μετά («κομμένα δρομολόγια», βλάβες, κλπ).
Οπότε βρίσκω θετική την όποια εμπλοκή του ΚΤΕΛ, ενώ ταυτόχρονα ο ΟΑΣΘ θα επιστρέψει στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την Αστική, όπως λέει και το όνομά του.
Βέβαια, το άρθρο αναφέρεται σε 100 λεωφορεία για το σύνολο των γραμμών (δεν αναφέρονται ονομαστικά), που δεν είναι μικρό μέγεθος και απαιτούνται επομένως πολλά χρήματα.
Τέλος, όσον αφορά τις γραμμές συγκεκριμένα, θέλω να κάνω μια πρόβλεψη και να πω: 40, 42, 43, 53, 55, 56, 59, 60, 61, 64, 66, 67, 68, 80, 81, 82, 83, 84, 87 και 88

Σε πρώτη φάση, λογικά θα γίνουν όλες του 2003 οι γραμμές που απέμειναν. Το 81,83 πόσο μάλλον το δεύτερο μπορεί να μην γίνουν.Μετά θα πάρουν σβάρνα όλα τα τοπικά δρομολόγια και στο τέλος γραμμές του 1979 πλην 57-58 και των παραλιών, αν και στην Επανομή μια χαρά γίνεται. 

Τα θέματα είναι τι λεωφορεία θα αγοράσουν; Έχει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τόσα λεφτά για λεωφορεία και για οδηγούς; Προφανώς για τις τοπικές γραμμές το σίγουρο είναι το ότι θα αγοράσουν minibus.Για τις υπόλοιπες; Για 56 και 83 στην σαρδέλα, πως θα γίνει πχ στα intouro; Μήπως ξεκινήσουν να αγοράζουν και αστικά λεωφορεία με σκοπό σιγά-σιγά την νέκρωση του ΟΑΣΘ; 

Τα πιο απλά απ΄όλα είναι, αντί το κράτος να δίνει την οποία επιδότηση στο ΚΤΕΛ, να την δώσει στον ΟΑΣΘ για να προσλάβει οδηγούς και αν η αγορά λεωφορείων του ΚΤΕΛ είναι επιδοτούμενη , τότε να δωθεί στον ΟΑΣΘ , για να τα πάρει αυτός τα νέα ή τα μεταχειρισμένα λεωφορεία.
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα  
3ον γραμμές 2,3,8 ως έχουν ούτε Ε1-Ε2 ούτε Κ1-Κ2 ούτε 101-102
Απάντηση
#8
https://www.voria.gr/article/ipourgio-me...-ton-oasth
Φαίνεται να συμφώνησαν ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ, χωρίς όμως να αναφέρονται οι συγκεκριμένες γραμμές, αλλά ενδιαφέρον έχει πως λέγεται ότι στη συμφωνία θα εμπλακούν, εκτός από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και το ΚΤΕΛ Σερρών (!)

(05-09-2019, 08:50 AM)GiannisB Έγραψε: Τα θέματα είναι τι λεωφορεία θα αγοράσουν; Έχει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τόσα λεφτά για λεωφορεία και για οδηγούς; Προφανώς για τις τοπικές γραμμές το σίγουρο είναι το ότι θα αγοράσουν minibus.Για τις υπόλοιπες; Για 56 και 83 στην σαρδέλα, πως θα γίνει πχ στα intouro; Μήπως ξεκινήσουν να αγοράζουν και αστικά λεωφορεία με σκοπό σιγά-σιγά την νέκρωση του ΟΑΣΘ; 

Ήδη το ΚΤΕΛ, για τη γραμμή 91 (Τοπικό Λαγκαδά) έχει αποκτήσει MAN A20 που είναι υπεραστικό λεωφορείο, αλλά πολύ πιο κοντά σε αστικό από ένα Intouro
Απάντηση
#9
όταν ο ΟΑΣΘ ανέλαβε και την εξυπηρέτηση των χωριών,οι οδηγοί του ΚΤΕΛ μεταφέρθηκαν στον ΟΑΣΘ?
Απάντηση
#10
Ήρθε πλέον και η επιβεβαίωση: http://www.rthess.gr/article/99199/sta-k...OygXTMKL8M
Οπότε οι γραμμές οι οποίες πρόκειται να εκχωρηθούν είναι:
[σημ. χρησιμοποιώ τα ονόματα των «κλάδων» γραμμών από το Δρομολόγια Γραμμών του m.oasth.gr]

1) 9: Ν.Σ. Σταθμός - Λαχαναγορά
2) 36: Βούλγαρη - Ζώνη Καινοτομίας
3) 40: Ν.Σ. Σταθμός - Καλοχώρι
4) 42: Κορδελιό - Κοιμητήρια Ευόσμου
5) 43: Τοπικό Ευόσμου
6) 51: Ν.Σ. Σταθμός - Σίνδος
7) 53: Τοπικό Σίνδου
8) 54: Ν.Σ. Σταθμός - Ιωνία
9) 55: Σταυρούπολη - Ωραιόκαστρο
10) 56: Ν.Σ. Σταθμός - Ωραιόκαστρο
11) 59: Τοπικό Πεύκων
12) 60: Πανόραμα - Νέο Πανόραμα
13) 61: Χορτιάτης - Διασταύρωση
14) 66: Χαριλάου - Θέρμη
15) 67: Α.Σ. ΙΚΕΑ - Τριάδι
16) 69: Α.Σ. ΙΚΕΑ - Επανομή
17) 76: Α.Σ. ΙΚΕΑ - Αγγελοχώρι
18) 77: Ν Μηχανιώνα (Κερασιά) - Επανομή
19) 79: Α.Σ. ΙΚΕΑ - Αεροδρόμιο
20) 80: Θεσσαλονίκη - Μάλγαρα
21) 81: Θεσσαλονίκη - Κουφάλια
22) 83: Λαγκαδάς - Θεσσαλονίκη
23) 84: Θεσσαλονίκη - Μελισσοχώρι
24) 87: Θεσσαλονίκη - Βασιλικά
25) 88: Θεσσαλονίκη - Μεσημέρι

Δεν ξέρω, τέλος γιατί δεν συμπεριέλαβαν τη γραμμή 82, ενώ αναρωτιέμαι εάν με το 83 εννοείται και το 83Ν, με το 77 το 77Η (εξαιρετικά πιθανόν ναι) και το 68Α/Β με το 67
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)