Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#6
Καλησπέρα παιδιά! Είμαι μέλος από το 2012 και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά! Αποφεύγω να γράφω καθώς εδώ υπάρχουν αξιόλογα μέλη με θαυμαστό έργο, που κατά καιρούς μοιράζονται πολύ πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες σε σχέση με αυτές που μπορώ να προσφέρω. Σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια και τις απόψεις όλων. Αποφάσισα όμως να γράψω σήμερα καθώς τα τελευταία περίπου 2 χρόνια το forum έχει αλλάξει δραματικά... όπως και η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Κάποτε εδώ υπήρξαν εξαιρετικές συζητήσεις σχετικά με φλέγοντα ζητήματα του στόλου και της δρομολόγησής του. Πλέον συνεχώς διαβάζουμε παράπονα για τη μη δρομολόγηση Citaro σε γραμμές με μέση πληρότητα χαμηλότερη των δρομολογίων του ΙΚΕΑ, της Καλαμαριάς, της Χαριλάου κτλ που διέρχονται από τους κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης και είναι επιβεβλημένη η όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη λειτουργία τους. Η τρέχουσα διοίκηση προσπαθεί να επαναφέρει στην κανονικότητα μια από τις χειρότερες κατανομές του στόλου που υπήρξαν τα τελευταία χρόνια - έχει αναφερθεί εκτενώς το γιατί από συγκεκριμένο μέλος που έχει προσπαθήσει πολλές φορές να εξηγήσει τις προσπάθειες που γίνονται αυτόν τον καιρό, ώστε ο ΟΑΣΘ να εκμεταλλεύεται τα οχήματά του με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Κάποια μέλη δεν το καταλαβαίνουν γιατί θέλουν να βλέπουν Citaro στις γραμμές που χρησιμοποιούν, τη στιγμή που ο κόσμος χρειάζεται απλά για να πάει σπίτι του, ένα όχημα με 4 ρόδες που να έρχεται στην ώρα του και να έχει ανθρώπινες συνθήκες. Με το παρόν σχόλιο απλά θέλω να μεταφέρω ότι είναι ενοχλητική η επανάληψη αυτών των παραπόνων και ο συνεχής αρνητικός σχολιασμός συγκεκριμένων τοποθετήσεων οχημάτων σε γραμμές, οι οποίες έχουν εξηγηθεί κατά καιρούς. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθεια και το πάθος σας!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[split] ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - από K_tall-205 - 20-11-2019, 02:58 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)