Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Από τον ΟΑΣΘ στις ΑΣΥΘ...
#1
Μπήκε το 2019 σιγά-σιγά το όνομα ΟΑΣΘ θα αρχίσει να πεθαίνει και να αποτελεί παρελθόν. Θα γεννηθεί ο ΑΣΥΘ o νέος φορέας συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη που θα περιλαμβάνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην πόλη. 

Τώρα πότε αναμένεται να γίνει η εκκαθάριση ένας θεός ξέρει
Απάντηση
#2
Και δω τι θα λέμε;
Απάντηση
#3
Καλό είναι να διαβάσετε τον Ν. 4482/2017.

Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, όπου ο ΟΑΣΘ εξαγοράσθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο, βρίσκεται σε διαδικασία εκκαθάρισης και του έχει ανατεθεί προσωρινά το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη μέχρι τις 3/12/2019.

Παράλληλα, έχει ιδρυθεί και ενεργοποιηθεί ο ΟΣΕΘ, ο οποίος αντικατέστησε τον ΣΑΣΘ και είναι πλέον η επιπτεύουσα αρχή, κατά τα πρότυπα του ΟΑΣΑ.

Έχει ιδρυθεί και η ΑΣΥΘ ΑΕ, η οποία θα είναι ο operator στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, καθώς το συγκοινωνιακό έργο το ασκεί προσωρινά ο ΟΑΣΘ. Το μόνο σίγουρο μέχρι τώρα είναι ότι η ΑΣΥΘ θα έχει ενεργοποιηθεί μέχρι τις 3/12/2019. Όταν με το καλό ενεργοποιηθεί, θα είναι ο operator των λεωφορείων και του μετρό (σαν να λέμε μια παντρεμένη ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ στην Αθήνα).

Ήδη έχει εκπονηθεί το νέο πλάνο για την διάταξη των θεμάτων της Θεσσαλονίκης στο forum. Θα γίνει σύντομα!
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
Απάντηση
#4
Ευχαριστούμε πολύ Ν1!
Απάντηση
#5
Όσον αφορά το γένος και τον αριθμό, ο Παππάς την νέα εταιρία την αποκαλεί «ο ΑΣΥΘ», εννοώντας λογικά το «ο οργανισμός». Εγώ αρχικά το κατανόησα ως «η ΑΣΥΘ», η εταιρεία, όπως η ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ
Απάντηση
#6
(13-01-2019, 10:01 PM)vard_57 Έγραψε: Όσον αφορά το γένος και τον αριθμό, ο Παππάς την νέα εταιρία την αποκαλεί «ο ΑΣΥΘ», εννοώντας λογικά το «ο οργανισμός». Εγώ αρχικά το κατανόησα ως «η ΑΣΥΘ», η εταιρεία, όπως η ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ

Αν το ερμηνεύσουμε γραμματικά, τότε θα πρέπει να πούμε τα εξής:

α) θηλυκό γένος, ενικός αριθμός: η ΑΣΥΘ, νοώντας ότι μιλάμε για "εταιρεία"
β) θηλυκό γένος, πληθυντικός αριθμός: οι ΑΣΥΘ, νοώντας τις "Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης" 
γ) αρσενικό γένος, ενικός οργανισμός: ο ΑΣΥΘ, νοώντας ότι μιλάμε για "οργανισμό"

"Οργανισμός" είναι φορέας ή υπηρεσία δημοσίου χαρακτήρα, ένα μόρφωμα δηλαδή που ελέγχεται από το κράτος. Ο μπαμπάς-Παππάς προφανώς και τον θεωρεί οργανισμό, μιας και η ΑΣΥΘ είναι αποκύημα του ΣΥΡΙΖΑ, με απώτερο στόχο να διογκώσει και άλλο το κράτος, ώστε να έχει και άλλη μια πισίνα ψηφοφόρων. Επομένως το λεξιλόγιό του είναι καθαρά πολιτικού χαρακτήρα.

Προσωπικά χρισημοποιώ το (α) μιας και θεωρώ την ΑΣΥΘ εταιρεία (μορφής ΑΕ) παροχής έργου. Μπορεί να είναι δημόσια εταιρεία (όπως η ΔΕΗ, η ΟΣΥ, η ΣΤΑΣΥ κλπ), αλλά νομικά δεν πάυει να είναι εταιρεία. Αν υπάρχει κάποιος φιλόλογος στο φόρουμ, μπορεί να μας διαφωτίσει παραπάνω!
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
Απάντηση
#7
https://www.voria.gr/article/imeres-kris...ston-oasth
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση
#8
Οπότε εφόσον ο ΟΑΣΘ "σώθηκε" την τελευταία στιγμή, για 3 (; ) χρόνια η μοίρα της ΑΣΥΘ παραμένει άγνωστη. Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει τελικά η υπογραφή της σύμβασης για τα ΚΤΕΛ, ενώ αυτά περί 350 λεωφορείων και 300 εξ αυτών ηλεκτρικών τώρα μάλλον περί ονείρου μοιάζει
Απάντηση
#9
https://www.voria.gr/article/katatethike...es-allages

Κατατέθηκε η τροπολογία! Προβλέπει κατάργηση της ΑΣΥΘ, περιορισμό των αρμοδιοτήτων του ΟΣΕΘ και δίνει την δυνατότητα στον ΟΑΣΘ να αγοράζει μεταχειρισμένα λεωφορεία ηλικίας μέχρι 15 ετών!
Απάντηση
#10
Οπότε τώρα είναι να ... περιμένουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, γιατί όπως ήρθε το 2019 από το 2017 θα έρθει και το 2022, οπότε και θα χρειαστεί να ληφθεί κάποια απόφαση, αλλά έχουμε μπροστά μας πολύ καιρό
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)