Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοι τύποι λεωφορείων θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε κάθε γραμμή
#41
Επομένως δυτικά δεν μπορούν να έρθουν, γιατί η μορφολογία της Θεσσαλονίκης είναι ανηφορική. Ας μείνουν ανατολικά και για extra επιλογές το αεροδρόμιο, με περισσότερα οχήματα, και το ΤΕΙ. Μόνο και μόνο για να διαφημιστεί περισσότερο η αδελφοποίηση των πόλεων. Πάντως θεωρώ ευκαιρία να ξεφορτωθούμε και τα europolis.
Απάντηση
#42
(08-11-2020, 11:51 AM)galatas_giorgos Έγραψε: Επομένως δυτικά δεν μπορούν να έρθουν, γιατί η μορφολογία της Θεσσαλονίκης είναι ανηφορική. Ας μείνουν ανατολικά και για extra επιλογές το αεροδρόμιο, με περισσότερα οχήματα, και το ΤΕΙ. Μόνο και μόνο για να διαφημιστεί περισσότερο η αδελφοποίηση των πόλεων. Πάντως θεωρώ ευκαιρία να ξεφορτωθούμε και τα europolis.

Δυτικά μπορούν να μπούν στο 19 & 20 και ίσως και στα 1, 27 γιατί δεν έχουν κάποια τρομερή ανηφόρα, ναι μεν ανεβαίνουν αλλά σταδιακά. Παρόλα αυτά δεν βρίσκονται αυτές οι περιοχές στις περιοχές που συμφωνήθηκαν (δηλαδή εντός των ορίων του δήμου Θεσσαλονίκης, μόνο το 27 είναι στα όρια του δήμου μεταξύ στάσεων Αγία Παρασκευή και Πανεπιστήμια). Τα 07, 10, 12, 14, 31, 33, 37, 39, 45 (11, 17, 30 δεν τα βάζω γιατί έχουν κάποια αρκετά ανηφορικά σημεία) μπορεί σε κάποια σημεία να βρίσκονται εκτός δήμου, παρόλα αυτά εξυπηρετούν τον Δήμο Θεσσαλονίκης στα μεγαλύτερα σημεία τους και είναι σχετικά ίσιες γραμμές. Ελλείψι αρθρωτών θα μπορούσαν να μπουν και στο Χ1, είναι αρκετά τουριστική γραμμή και θα είναι ωραίο σαν "διαφήμιση". Στο 52 μόνο για σκοπούς Erasmus, παρόλα αυτά είναι εντελώς εκτός των συμφωνημένων περιοχών.
Απάντηση
#43
Υπάρχουν γραμμές χωρίς ανηφόρες και ανατολικά και δυτικά και στο κέντρο αλλα οι κεντρικές θέλουν τριπορτα η αρθρωτα λεωφ. Ανατολ και δυτικά που μπαίνουν στο κέντρο οι γρ 7,20,,21,30,33, 34,38,39, και 45.Τωρα το ότι το solaris βρέθηκε σε ανηφόρες στο Πανόραμα, είναι η ίδια τακτική από κάποιους που έβαζαν τα ημιαστικα 401-440 σε γρ με αρθρωτα και άφηναν τα χαμηλό δάπεδα στις υπόλοιπες.Αν νομίζουν αυτοί ότι κάτι πετυχαίνουν με αυτή τη τακτική είναι τουλάχιστον αστείο για να μη πω τίποτα πιο χοντρό.Αν αυτά τα έκαναν σε άλλη χώρα όχι μόνο θα τους έδιωχναν στο τέλος του μήνα αλλά δεν θα προλάβαινα ούτε να σχολιάσουν τη ίδια μέρα.Οσο για τους προέδρους, δοιηκ. Πρωσοπικο, οδηγούς, τεχνικους και αλλους(δεν αναφέρομαι στο σύνολο των εργαζομένων)που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να λουφαρουν, να κρύβονται σε θέσεις χωρίς αντικείμενο ή να μη κάνουν καλά τη δουλειά τους υπάρχει και η παραιτηση!Τέλος, τα λεωφορεία, όπως και τα περιπολικά, τα ασθενοφόρα, τα σχολεία, τα νοσοκομεία, ο στρατος, η καθαριότητα και τα αποριμματοφορα και όλα τα άλλα, είναι δικά μας, όλων των πολιτων και αν δεν τα προσέχουμε και δεν τα συντηρουμε, πάλι εμείς θα τα πληρώσουμε. Μην νομίζει κανένας ότι ο εκάστοτε υπουργός η κυβέρνηση έχουν μηχανάκι που βγάζει λεφτα:Θα πάνε στο τοκογλυφικο πιστωτικό ίδρυμα θα πάρουν δάνειο, θα μας βάλουν φόρους και πάλι εμείς θα τα πληρώσουμε!!!
Απάντηση
#44
θα βολευει να αυξηθουν και αλλο τα δρομολογια του 52 δλδ να εχει συχνοτητα τα 3 λεπτα και να μπουνε περιπου 20-22 εκει στο 52 μιας και κανει στασεις στον οσε στα κτελ και στο πανεπιστημιο μετα

Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2021 thanossalonika 276 38.918 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: george-oasth
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2020 thanossalonika 1.219 297.229 31-12-2020, 07:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: thanossalonika
  ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019 N1Ellinikou 2.574 684.983 31-12-2019, 10:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thodoras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)