08-11-2020, 11:58 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2020, 12:01 PM από irisbus57. Edited 1 time in total.)
(08-11-2020, 11:51 AM)galatas_giorgos Έγραψε: Επομένως δυτικά δεν μπορούν να έρθουν, γιατί η μορφολογία της Θεσσαλονίκης είναι ανηφορική. Ας μείνουν ανατολικά και για extra επιλογές το αεροδρόμιο, με περισσότερα οχήματα, και το ΤΕΙ. Μόνο και μόνο για να διαφημιστεί περισσότερο η αδελφοποίηση των πόλεων. Πάντως θεωρώ ευκαιρία να ξεφορτωθούμε και τα europolis.
Δυτικά μπορούν να μπούν στο 19 & 20 και ίσως και στα 1, 27 γιατί δεν έχουν κάποια τρομερή ανηφόρα, ναι μεν ανεβαίνουν αλλά σταδιακά. Παρόλα αυτά δεν βρίσκονται αυτές οι περιοχές στις περιοχές που συμφωνήθηκαν (δηλαδή εντός των ορίων του δήμου Θεσσαλονίκης, μόνο το 27 είναι στα όρια του δήμου μεταξύ στάσεων Αγία Παρασκευή και Πανεπιστήμια). Τα 07, 10, 12, 14, 31, 33, 37, 39, 45 (11, 17, 30 δεν τα βάζω γιατί έχουν κάποια αρκετά ανηφορικά σημεία) μπορεί σε κάποια σημεία να βρίσκονται εκτός δήμου, παρόλα αυτά εξυπηρετούν τον Δήμο Θεσσαλονίκης στα μεγαλύτερα σημεία τους και είναι σχετικά ίσιες γραμμές. Ελλείψι αρθρωτών θα μπορούσαν να μπουν και στο Χ1, είναι αρκετά τουριστική γραμμή και θα είναι ωραίο σαν "διαφήμιση". Στο 52 μόνο για σκοπούς Erasmus, παρόλα αυτά είναι εντελώς εκτός των συμφωνημένων περιοχών.