28-12-2018, 12:14 PM
(28-12-2018, 11:32 AM)Citaro Έγραψε: Aυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι - όπως πάντα - η λειτουργία της συγκοινωνίας εξαρτάται από τις παρεμβάσεις των Δημάρχων και όχι από κάποιο quality management που λέμε και στο χωριό μου.Φίλε μου και δεν περίμενα να σου ενεργοποιήσω αντίδραση με αυτά που έγραψα , και ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ , Η συνάντηση που θα υπάρξει με φορείς και που σε αυτην θα βρίσκεται και ο Δήμαρχο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από εμάς , ΟΠΩΣ ήταν από την μεριά του ΟΑΣΑ η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ να κόψει από την γραμμή οριστικά αρθρωτά , μέσα στον Νοέμβριο !!, αλλά θα είναι μια συζήτηση εφ όλης της ύλης για την συγκοινωνία της "Αργυρούπολης" και ευρύτερα.
Τέτοιου είδους διαχείριση παραπέμπει φυσικά σε Σοβιετία και σε ανατολικό μπλόκ, όπου, λόγω της έλλειψης πόρων και μέσων, επιστρατευόταν το κάθε λογής "βύσμα" για να αναδιανείμει ετεροβαρώς κάτι που δεν υπήρχε σε επάρκεια.
Επαναλαμβάνω και πάλι ότι η δομή και η λειτουργία του Λεκανοπεδίου είναι τέτοια, που οι παρεμβάσεις Δημάρχων και τοπαρχών κάνουν μόνο ζημιά και τίποτα άλλο. Το πρόβλημα δεν είναι αν στην Αργυρούπολη βγήκε το 164 με 5/5 οχήματα. Το πρόβλημα είναι ότι λίγο πιό κάτω δεν θα βρεί ο Αργυρουπολίτης λεωφορείο να πάει στον τελικό του προορισμό γιατί ο δήμαρχος Βύρωνα δεν ήταν αρκετά "μάχιμος".
Πρόβλημα είναι να μην μπορεί μια διοίκηση αμαξοστασίου να βάλει χέρι στο προσωπικό και να μοιράσει τις βάρδιες με σωστό τρόπο. Διότι κάτι τέτοιο μυρίζομαι τελευταία στον Βοτανικό. Μου άφησαν το ΣΚ 22/23-12 όλες τις γραμμές τους γυμνές, και μου βγάλανε χθές 27/12 σχεδόν πλήρη επάνδρωση ... να την κάνω τί;; Που κυκλοφορούσαμε πέντε νοματαίοι στην Αθήνα;; Ή, επειδή βολεύει τους οδηγούς, μου επανδρώνεις τις πρωϊνές βάρδιες πλήρως και, μόλις μεσημεριάσει, δεν βρίσκεις λεωφορείο ;; Έτσι δε γίνεται κάθε μέρα στο 235; Έτσι δεν έγινε και στις 26/12 στο 220/1 που βγάλανε αξημέρωτα 3/3 οχήματα να κουβαλάνε μύγες, και μόλις μεσημέριασε και ο κόσμος ήθελε να παει βόλτα, εξαφανίστηκε η μεσημεριανή βάρδια ;
Να σοβαρευόμαστε. Το πρόβλμα μπορεί να είναι η έλλειψη οδηγών ή τεχνικών, αλλά μέχρι ένα σημείο. Το πώς κάνει διαχείριση του ανθρωπίονου δυναμικού μια εταιρεία, είναι ανεπίτρεπτο να το ρυθμίζουν τοπικοί παράγοντες. Ο μόνος που δικαιούται να το κάνει, είναι η διοίκηση της ΟΣΥ και η βρεγμένη σανίδα του ΟΑΣΑ, που έπρεπε εδώ και καιρό να πέφτει σε ορισμένους ....
Ας διαβάζουμε και πίσω από τα γραφόμενα . Ξέρουμε τι γίνεται .
- ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΩ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ , ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από το Α/Μ Αγ.Δημητρίου. - ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ Μ Ο Ν Ο Ν ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ Η Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α ΚΑΙ Τ Ι Π Ο Τ Α ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!! ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ !! ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ της ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ Κ Ο Ψ Ι Μ Ο ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι Σ Ο Μ Ε Ρ Η Τ Η Ρ Η Σ Η της Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α Σ ΓΙΑ Ο Λ Ο Υ Σ!!!
ΚΑΙ Πάλι Καλές γιορτές