05-12-2018, 07:04 PM
Βασικός παράγοντας των προβλημάτων στο συγκοινωνιακό έργο είναι σίγουρα η έλλειψη οδηγών. Από εκεί και έπειτα όμως και άλλοι λόγοι που έχουμε την ... συγκοινωνία που έχουμε σήμερα.
Εκτός των όσων έχουν ήδη αναφερθεί σημαντικό ρολο παίζει και το κατά πόσο είναι αρεστή στους οδηγούς η γραμμή ή ακομα και η εκάστοτε βάρδια για το αν επανδρώνεται.
Επίσης, σημαντικό το γεγονός που αναφέρθηκε ότι από τότε που κόπηκε το επίδομα αρθρωτου (αρχές 2013) άρχισε να μειώνεται δραματικά ο αριθμός των αρθρωτών που κυκλοφορούν καθώς και οι γραμμές που τα είχαν (154, Α13, Α4 κ.α.)
Όσο για το αν έχει νόημα να "γκρινιάζουμε" για συγκεκριμένες γραμμές η εμπειρία έχει δείξει ότι μόνο μεμονωμένα λύνονται προβλήματα. Και προφανώς όχι με την αναφορά τους εδώ (που βοηθάει απλώς εμας στη συζήτηση/καταγραφή τους) αλλά στον ΟΑΣΑ και κυρίως με παρεμβάσεις τρίτων, όπου άμεσα λύνονται πολλά καθώς κινδυνεύουν "καρεκλες"... Έτσι μόνο αναγκάζονται να "στρώσουν" γραμμές και ας δώσουν μερικά ρεπό παραπάνω εν ανάγκη..
Η οποία κουβέντα για τη συνολική εικόνα προσκρούει κατευθείαν στην έλλειψη πόρων/οδηγών και τελειώνει εκεί.
Τα προβλήματα δεν θα λυθούν με το να δώσει γραμμές η Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ με ακατάλληλα οχήματα (Δημοι και Τουριστικά γραφεία είναι το λιγότερο αστείο να αναφέρονται) και να εξοικονομήσει το πολύ 15-20 λεωφορεία. Να μην μιλήσω για "εκδίωξη" του Αεροδρομίου που αν γίνει ποτέ θα είναι η απόλυτη οικονομική κατάρρευση για την ΟΣΥ...
Ακόμα και στο υπόλοιπο δίκτυο πλέον είναι λίγες οι παρεμβάσεις που μπορούν να εξοικονομήσουν αυτοκίνητα..
Σωστή αξιοποίηση των πόρων που διατίθενται χρειάζεται. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον φτιαξιμο χρονων διαδρομής/σημείων αλλαγής, αναδιατάξεις γραμμών στα Α/Σ για να βγαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια, σωστή πληροφόρηση των επιβατών με τα πραγματικά δρομολόγια, ενημέρωση για αλλαγές δρομολογίων (ιδιαίτερα θετικό οτι είδαμε ενημέρωση για τον Δεκέμβριο από την τηλεματική), επίλυση προβλημάτων τύπου ... Πέτρου Ράλλη κλπ.
Εκτός των όσων έχουν ήδη αναφερθεί σημαντικό ρολο παίζει και το κατά πόσο είναι αρεστή στους οδηγούς η γραμμή ή ακομα και η εκάστοτε βάρδια για το αν επανδρώνεται.
Επίσης, σημαντικό το γεγονός που αναφέρθηκε ότι από τότε που κόπηκε το επίδομα αρθρωτου (αρχές 2013) άρχισε να μειώνεται δραματικά ο αριθμός των αρθρωτών που κυκλοφορούν καθώς και οι γραμμές που τα είχαν (154, Α13, Α4 κ.α.)
Όσο για το αν έχει νόημα να "γκρινιάζουμε" για συγκεκριμένες γραμμές η εμπειρία έχει δείξει ότι μόνο μεμονωμένα λύνονται προβλήματα. Και προφανώς όχι με την αναφορά τους εδώ (που βοηθάει απλώς εμας στη συζήτηση/καταγραφή τους) αλλά στον ΟΑΣΑ και κυρίως με παρεμβάσεις τρίτων, όπου άμεσα λύνονται πολλά καθώς κινδυνεύουν "καρεκλες"... Έτσι μόνο αναγκάζονται να "στρώσουν" γραμμές και ας δώσουν μερικά ρεπό παραπάνω εν ανάγκη..
Η οποία κουβέντα για τη συνολική εικόνα προσκρούει κατευθείαν στην έλλειψη πόρων/οδηγών και τελειώνει εκεί.
Τα προβλήματα δεν θα λυθούν με το να δώσει γραμμές η Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ με ακατάλληλα οχήματα (Δημοι και Τουριστικά γραφεία είναι το λιγότερο αστείο να αναφέρονται) και να εξοικονομήσει το πολύ 15-20 λεωφορεία. Να μην μιλήσω για "εκδίωξη" του Αεροδρομίου που αν γίνει ποτέ θα είναι η απόλυτη οικονομική κατάρρευση για την ΟΣΥ...
Ακόμα και στο υπόλοιπο δίκτυο πλέον είναι λίγες οι παρεμβάσεις που μπορούν να εξοικονομήσουν αυτοκίνητα..
Σωστή αξιοποίηση των πόρων που διατίθενται χρειάζεται. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον φτιαξιμο χρονων διαδρομής/σημείων αλλαγής, αναδιατάξεις γραμμών στα Α/Σ για να βγαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια, σωστή πληροφόρηση των επιβατών με τα πραγματικά δρομολόγια, ενημέρωση για αλλαγές δρομολογίων (ιδιαίτερα θετικό οτι είδαμε ενημέρωση για τον Δεκέμβριο από την τηλεματική), επίλυση προβλημάτων τύπου ... Πέτρου Ράλλη κλπ.