05-12-2018, 11:12 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-12-2018, 11:17 AM από GeorgIrisbus. Edited 2 times in total.)
Το βασικό είναι σε πρώτη φάση ο ΟΑΣΑ να αναρτήσει τα δρομολόγια που όντως εκτελούνται για να ξέρουμε και τι μας γίνεται.
Επίσης πολύ σωστό είναι αυτό που λέει ο Citaro δεν γίνεται να λέμε "να ψωφησει η κατσίκα του γείτονα" όταν παντού "ψωφανε κατσίκες".
Ναι να καλυφθεί το κάθε 164 πλήρως συμφωνώ. Πως όμως; Κοβωντας όχημα από αλλού; Τότε όχι να μην κοπεί κανένα όχημα γιατί είναι ήδη κομμένο και να μην καλυφθεί το κάθε 164.
Εγώ έχω πρόβλημα με το 304 και το 324. Ειδικά με το δεύτερο όταν από δύο οχήματα που πρέπει να έχει, λειτουργεί με 1 και από ανά 45 λεπτά που πρέπει να έχει, λειτουργεί με ανά 1.30-1.50. Θα μου πεις γιατί για να μεταφέρει μύγες; Θα σου πω εγώ γιατί κάνει κανένας οδηγός έλεγχο εισιτηρίου να δει όντως πόσο κόσμο μεταφέρει; Ή μήπως του έχουν δώσει την ευκαιρία του 324 με συχνά δρομολόγια να δουν αν το εμπιστεύεται ο κόσμος που πάει με το αμάξι του ή με τα πόδια πλέον στον προαστιακο γιατί δεν γίνεται να περιμένεις 1.30 ώρα το λεωφορείο γιατί με τα πόδια θα έχεις φτάσει μέχρι και στο πιο μακρινό σημείο του 324 σίγουρα μέσα σε αυτό το χρόνο.
Και τελειώνω λέγοντας την δικιά μου λογική ότι αν είναι να κόβονται οχήματα από τις καρα-τοπικες γραμμές που προσπαθεί ο ΟΑΣΑ να δημιουργήσει και τις έχει κάνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά με πολύ αραιά δρομολόγια και δεν αλληλοκαλυπτονται από άλλες (όπως συμβαίνει στις περισσότερες "συχνές" γραμμές) τότε καλύτερα να κόψει από τις γραμμές που έχουν δρομολόγια ανά πχ 10-15 λεπτά παρά από τις γραμμές που έχουν ανά 45-60 λεπτά (καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω την διαφορά).
Επίσης πολύ σωστό είναι αυτό που λέει ο Citaro δεν γίνεται να λέμε "να ψωφησει η κατσίκα του γείτονα" όταν παντού "ψωφανε κατσίκες".
Ναι να καλυφθεί το κάθε 164 πλήρως συμφωνώ. Πως όμως; Κοβωντας όχημα από αλλού; Τότε όχι να μην κοπεί κανένα όχημα γιατί είναι ήδη κομμένο και να μην καλυφθεί το κάθε 164.
Εγώ έχω πρόβλημα με το 304 και το 324. Ειδικά με το δεύτερο όταν από δύο οχήματα που πρέπει να έχει, λειτουργεί με 1 και από ανά 45 λεπτά που πρέπει να έχει, λειτουργεί με ανά 1.30-1.50. Θα μου πεις γιατί για να μεταφέρει μύγες; Θα σου πω εγώ γιατί κάνει κανένας οδηγός έλεγχο εισιτηρίου να δει όντως πόσο κόσμο μεταφέρει; Ή μήπως του έχουν δώσει την ευκαιρία του 324 με συχνά δρομολόγια να δουν αν το εμπιστεύεται ο κόσμος που πάει με το αμάξι του ή με τα πόδια πλέον στον προαστιακο γιατί δεν γίνεται να περιμένεις 1.30 ώρα το λεωφορείο γιατί με τα πόδια θα έχεις φτάσει μέχρι και στο πιο μακρινό σημείο του 324 σίγουρα μέσα σε αυτό το χρόνο.
Και τελειώνω λέγοντας την δικιά μου λογική ότι αν είναι να κόβονται οχήματα από τις καρα-τοπικες γραμμές που προσπαθεί ο ΟΑΣΑ να δημιουργήσει και τις έχει κάνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά με πολύ αραιά δρομολόγια και δεν αλληλοκαλυπτονται από άλλες (όπως συμβαίνει στις περισσότερες "συχνές" γραμμές) τότε καλύτερα να κόψει από τις γραμμές που έχουν δρομολόγια ανά πχ 10-15 λεπτά παρά από τις γραμμές που έχουν ανά 45-60 λεπτά (καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω την διαφορά).