Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
(22-11-2018, 03:08 PM)panage_1970 Έγραψε: Σχετικά με το Α.Μ του Αγ. Δημητρίου , θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί τρόπος της διεύρυνσης του στόλου του έστω και με "δανεισμούς" από άλλα Αμαξοστάσια,  μιας και του έχει πέσει αρκετό βάρος  μετά  και από την υπαγωγή σε αυτό και του "164"  που τελικά δεν μπορεί να το εξυπηρετήσει πλήρως. Στην πρώτη Εβδομάδα θα περιμέναμε να μπορέσει να δρομολογεί 5 στα 5 λεωφορεία που προβλέπονται για τις καθημερινές - δυστυχώς παρέμειναν τα 4 , με μεγαλύτερα διαλείμματα από εκείνα των  δανεικών "IRIS" της Π.Ράλλη, σημειωτέον ότι επί εποχή "IRIS" υπήρξαν ημέρες που κυκλοφορούσαν 5/5 . Τι λοιπόν άλλαξε θετικά για τον επιβάτη της περιοχής ?  απλά τα "IRIS" έγιναν "Ν1" με μόνιμα κουτσουρεμένο το 5ο λεωφορείο , και φυσικά την οριστική παύση των αρθρωτών. Απλά έκανα μια πρώτη καταγραφή της κατάστασης στην νέα γραμμή "164" που την ανέλαβε ο Αγ. Δημήτριος προκειμένου να την βελτιώσει μάταια όμως. Θα καταγράφουμε την περίπτωση της εν λόγω γραμμής και εάν σε σύντομο χρόνο δεν δούμε βελτίωση Επιφυλασόμαστε να προσφύγουμε αρμοδίως  για το θέμα αυτό μιας και η συγκεκριμένη γραμμή είχε έγκριση όχι μόνο για τον αριθμό των ημερήσιων λεωφορείων που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5 στην βάρδια , αλλά και για την παρουσία αρθρωτών. Δυστυχώς και τα δύο στοιχεία έχουν καταπατηθεί πλήρως.

Μετακινήθηκε το post εδώ, καθώς το περιεχόμενό του δεν έχει να κάνει με κάποια υποδομή της ΟΣΥ, αλλά με θέματα εξυπηρέτησης. 

Στο δια ταύτα τώρα. Καταλαβαίνω την αναστάτωση των κατοίκων Ηλιούπολης από την αλλαγή του Α/Σ. Από εκεί που ο κάτοικος Ηλιούπολης έβλεπε μια άδεια νταλίκα στο 164 σήμερα δυστυχώς (ή ευτυχώς) βλέπει Ν1. 

Ας έρθουμε όμως στα δεδομένα της εποχής. Ένα μεγάλο Α/Σ έκλεισε (Ελληνικό) και ένα άλλο Α/Σ (Μπραχάμι), το οποίο είναι μια σταλιά, κλήθηκε να σηκώσει ένα σημανικό βάρος αυτής της απώλειας. Ένα άλλο Α/Σ (Ράλλη) μετατράπηκε σε νταλικοαμαξοστάσιο, το οποίο καλείται πλέον να βγάζει σχεδόν όλες τις νταλικογραμμές της Αθήνας. Το Α/Σ όμως αυτό είναι ο ορισμός των δέκα πληγών του Φαραώ (αν και τώρα λόγω της αλλαγής διοίκησής του έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμμαζέματος) και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επανδρώσει άρτια το σύνολο των γραμμών του. Επομένως έχει θεσπιστεί η "πατέντα" του δανεισμού οχημάτων από κοντινά Α/Σ. Και τώρα λοιπόν έχουμε: 164 απ' την μια πλευρά και Α1, Α2, Α7, Β9, ΑΒ10, ΒΓ18, 040, 171, 421, 550, 703, 843, Χ95, Χ96 απ' την άλλη. Γνωρίζει η ΟΣΥ ότι όλα τα παραπάνω δεν μπορεί να τα επανδρώσει με οχήματα 18 μέτρων και ότι κάπου πρέπει να "ρίξει" τα 12μετρα. Οπότε κάνει μια στάθμιση: που θα βάλω την νταλίκα που μου περισσεύει; 164 ή 703; Η απάντηση είναι προφανής.

Παράλληλα, υπάρχουν γραμμές οι οποίες έχουν 12μετρα οχήματα ενώ λόγω ζήτησης θα έπρεπε να δρομολογούνται 18μετρα οχήματα και μάλιστα σε περιοχές δύσκολες, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από το μετρό. Ενδεικτικά αναφέρω ΑΒ11, Β12, 822, 824/825, 845 κ. ά. Δεν είναι στην ίδια μοίρα η Ηλιούπολη, η οποία έχει και σταθμό μετρό στα όριά της, με την Πετρούπολη ή την Αμφιάλη...

Last but not least, από τότε που η γραμμή 2 του μετρό επεκτάθηκε προς το Ελληνικό, το 164 αλλά και άλλες γραμμές έχουν χάσει την σημασία που είχαν παλαιότερα. Οι πληρότητες της γραμμής είναι ξεκάθαρα για 12μετρο όχημα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Οπότε απ' το να επανδρώνεται από ένα Α/Σ το οποίο είναι στου βοδιού το κέρατο, ας βγεί από ένα κοντινό Α/Σ το οποίο διαθέτει και το κατάλληλο για τη γραμμή όχημα. Με τον τρόπο αυτό και κάνεις το αυτονόητο και δεν καις τζάμπα πετρέλαια. Τώρα εάν το Α/Σ Μπραχαμίου δεν στέλνει τα 5 οχήματα που προβλέπονται (σήμερα 22/11 πάντως 5/5 ήταν η γραμμή), μπορεί κάποιος κάλλιστα να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά του, με το να κάνει για αρχή ένα υπόμνημα στον ΟΑΣΑ μέσω της ιστοσελίδας του.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [split] Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή - από N1Ellinikou - 22-11-2018, 09:06 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 104 13.719 26-04-2024, 03:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.653 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.355 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 181.188 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.740 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 122.444 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.440 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.640 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.480 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 439.208 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)