14-08-2018, 05:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-08-2018, 05:05 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(14-08-2018, 02:56 PM)Larioupol Έγραψε: Έχω 2 πράγματα που προτείνω να συμβούν στον ΟΑΣΑ:
1. Στις αφετηρίες-τερματα να μπουν οι αφίξεις των λεωφορείων στον σταθμό με την επισήμανση πως δεν είναι ο χρόνος εκκίνησης των λεωφορείων (όπως συμβαίνει στο Χ95)
2. Αφού έκλεισε το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, το Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου να εξυπηρετεί μόνο τα νότια προάστια και όχι τον Πειραιά η το κέντρο (παρόλο που δεν είμαι σίγουρος πως επαρκει η χωρητικότητα του). Σε περίπτωση που η χωρητικότητα είναι ανεπαρκής, να υπάρχουν λεωφορεία από το αμαξοστάσιο της Πέτρου Ραλλη
Ο Πειραιάς θα εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Ρεντη, και Ρουφ (αν υπάρχει ανάγκη λεωφορείων, από αμαξοστάσιο Ράλλη)
Το Κέντρο να εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Βοτανικού, Αττικής, και Ράλλη
Μετά οι άλλες περιοχές με τα τρέχοντα αμαξοστάσια
Το αμαξοστάσιο Αγίου Δημητρίου δεν εξυπηρετεί τον Πειραιά! Μόνο τα 217, 218 και 229 έχει που σχετίζονται με Πειραιά! Και στο κέντρο έχει μόνο το Α3 το οποίο πιάνει από τα νότια προάστια! Αλλιώς ουσιαστικά τα μόνο νότια προάστια εξυπηρετεί απλά είναι μικρό και έχει μόνο ένα τύπο οχημάτων με αποτέλεσμα να χρειάζονται και άλλα αμαξοστάσια να συνδράμουν στη συγκοινωνία των νοτίων προαστίων!
Ο Πειραιάς από Ρέντη - Ράλλη εξυπηρετείται ήδη!
Επειδή ξέρω που το πας μην ελπίζεις ότι αν το Μπραχάμι (Άγιος Δημήτριος) πάρει τις γραμμές που σε εξυπηρετούν θα βελτιωθεί απαραίτητα η κατάσταση! Μπορεί να δρομολογεί καλύτερα τις υπάρχων γραμμές του αλλά άμα του δώσεις κι άλλα να κρασάρει!
Εκτός αυτού περιμένετε να δούμε τι θα παίξει από χειμερινό γιατί μπορεί να αλλάξουν πράγματα (προς το χειρότερο ).