14-08-2018, 02:56 PM
Έχω 2 πράγματα που προτείνω να συμβούν στον ΟΑΣΑ:
1. Στις αφετηρίες-τερματα να μπουν οι αφίξεις των λεωφορείων στον σταθμό με την επισήμανση πως δεν είναι ο χρόνος εκκίνησης των λεωφορείων (όπως συμβαίνει στο Χ95)
2. Αφού έκλεισε το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, το Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου να εξυπηρετεί μόνο τα νότια προάστια και όχι τον Πειραιά η το κέντρο (παρόλο που δεν είμαι σίγουρος πως επαρκει η χωρητικότητα του). Σε περίπτωση που η χωρητικότητα είναι ανεπαρκής, να υπάρχουν λεωφορεία από το αμαξοστάσιο της Πέτρου Ραλλη
Ο Πειραιάς θα εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Ρεντη, και Ρουφ (αν υπάρχει ανάγκη λεωφορείων, από αμαξοστάσιο Ράλλη)
Το Κέντρο να εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Βοτανικού, Αττικής, και Ράλλη
Μετά οι άλλες περιοχές με τα τρέχοντα αμαξοστάσια
1. Στις αφετηρίες-τερματα να μπουν οι αφίξεις των λεωφορείων στον σταθμό με την επισήμανση πως δεν είναι ο χρόνος εκκίνησης των λεωφορείων (όπως συμβαίνει στο Χ95)
2. Αφού έκλεισε το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, το Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου να εξυπηρετεί μόνο τα νότια προάστια και όχι τον Πειραιά η το κέντρο (παρόλο που δεν είμαι σίγουρος πως επαρκει η χωρητικότητα του). Σε περίπτωση που η χωρητικότητα είναι ανεπαρκής, να υπάρχουν λεωφορεία από το αμαξοστάσιο της Πέτρου Ραλλη
Ο Πειραιάς θα εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Ρεντη, και Ρουφ (αν υπάρχει ανάγκη λεωφορείων, από αμαξοστάσιο Ράλλη)
Το Κέντρο να εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Βοτανικού, Αττικής, και Ράλλη
Μετά οι άλλες περιοχές με τα τρέχοντα αμαξοστάσια
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -