Η Ανθούσα από τα 4 λεωφορεία του 307 πιθανόν ανάλογα τι έχει διαθέσιμο να βάζει 1-2 ή στη καλύτερη 3! Καμία εντύπωση δεν μου κάνει μιας και στο 421 από τα 3 που θα έπρεπε να βάζει, στέλνει 0-1 το πολύ! Παντού η Ανθούσα έχει κομμένες βάρδιες και μάλιστα σε γραμμές που το αμαξοστάσιο θεωρεί <<δεύτερες>> (πχ 307) πιθανόν να υπάρχει η λογική να κόβουν παραπάνω! Όμως δεν είναι μόνο η Ανθούσα αλλά όλα τα αμαξοστάσια! Ράλλη - Πειραιά άσε καλύτερα αλλά και στα Λιόσια οι κομμένες βάρδιες είναι απίστευτα πολλές πλέον σχεδόν σε όλες τις γραμμές! Μάλιστα τα Λιόσια έχουν καταργήσει ολόκληρη γραμμή φοιτητική (Ε15) και δεν άνοιξε μύτη!
Που θέλω να καταλήξω?
Το πρόβλημα είναι απλό! Δεν φτάνουν ούτε οι οδηγοί ούτε τα λεωφορεία! Δεν είναι κάτι καινούριο ούτε και θα έπρεπε να είναι αποδεκτό αλλά δυστυχώς πλέον έχει γίνει κανονικότητα! Όλες οι καταγγελίες και διαμαρτυρίες του κόσμου δεν εμφανίζουν ούτε λεωφορεία ούτε οδηγούς! Το πρόβλημα δεν θα λυθεί άμεσα μιας και χρειάζονται πολιτική βούληση και κυρίως χρήματα! Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο παρά μόνο ανταλλαγή κατηγοριών μεταξύ υπουργού και συνδικαλιστών! Όσο θα περνάει ο καιρός θα αυξάνονται οι κομμένες βάρδιες και θα γίνεται όλο και χειρότερη η κατάσταση στα λεωφορεία με μοναδική ελπίδα στα βάθος την επέκταση του μετρό και του τραμ!
Το γιατί κάποιοι πιθανόν ενοχλούνται από αρνητική κριτική στον ΟΑΣΑ είναι άλλη μεγάλη ιστορία άσχετη με την ουσία του πράγματος!
Που θέλω να καταλήξω?
Το πρόβλημα είναι απλό! Δεν φτάνουν ούτε οι οδηγοί ούτε τα λεωφορεία! Δεν είναι κάτι καινούριο ούτε και θα έπρεπε να είναι αποδεκτό αλλά δυστυχώς πλέον έχει γίνει κανονικότητα! Όλες οι καταγγελίες και διαμαρτυρίες του κόσμου δεν εμφανίζουν ούτε λεωφορεία ούτε οδηγούς! Το πρόβλημα δεν θα λυθεί άμεσα μιας και χρειάζονται πολιτική βούληση και κυρίως χρήματα! Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο παρά μόνο ανταλλαγή κατηγοριών μεταξύ υπουργού και συνδικαλιστών! Όσο θα περνάει ο καιρός θα αυξάνονται οι κομμένες βάρδιες και θα γίνεται όλο και χειρότερη η κατάσταση στα λεωφορεία με μοναδική ελπίδα στα βάθος την επέκταση του μετρό και του τραμ!
Το γιατί κάποιοι πιθανόν ενοχλούνται από αρνητική κριτική στον ΟΑΣΑ είναι άλλη μεγάλη ιστορία άσχετη με την ουσία του πράγματος!