Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
#41
SR240.. Τα οικονομικά αφηνουν αδιαφορο την τσεπη του καταναλωτη που πληρώνουν το ίδιο.. Αυτο δεν μου απαντησες ουτε προκειται να το απαντησει κανείς (οπως και τα λοιπα θεματα που εθιξα) γιατι ειναι η ιδια λογικη που μου περιγράφεις για τον καθε ιδιοκτητη..
Πως γινεται λοιπον ο ένας να μπορει και ο αλλος όχι.. Δεν παιρνετε το ίδιο μερισμα; Εγω δεν εργαζομαι σε ΚΤΕΛ..Απο κοινου λοιπον θα επρεπε να αλλάξει ο στολος για πολλους και διαφορους λογους και πρωτα πρωτα θεμα οικονομιας. Αλλα αυτα σε μια άλλη εποχη..Ειμαστε 2020 και οχι στο 1960 γιατι απο οτι καταλαβα εξακολουθουν ολα τα ΚΤΕΛ να λειτουργουν με την ιδια λογικη. Αν αυτο ειχε αλλαξει θα ηταν ολα καλυτερα.. Συνεχιζουμε να φωτογραφιζουμε για το χομπυ μας και την τρελα μας...
Απάντηση
#42
(09-01-2020, 04:03 PM)patrinos Έγραψε: SR240.. Τα οικονομικά αφηνουν αδιαφορο την τσεπη του καταναλωτη που πληρώνουν το ίδιο.. Αυτο δεν μου απαντησες ουτε προκειται να το απαντησει κανείς (οπως και τα λοιπα θεματα που εθιξα) γιατι ειναι η ιδια λογικη που μου περιγράφεις για τον καθε ιδιοκτητη..
Πως γινεται λοιπον ο ένας να μπορει και ο αλλος όχι.. Δεν παιρνετε το ίδιο μερισμα; Εγω δεν εργαζομαι σε ΚΤΕΛ..Απο κοινου λοιπον θα επρεπε να αλλάξει ο στολος για πολλους και διαφορους λογους και πρωτα πρωτα θεμα οικονομιας. Αλλα αυτα σε μια άλλη εποχη..Ειμαστε 2020 και οχι στο 1960 γιατι απο οτι καταλαβα εξακολουθουν ολα τα ΚΤΕΛ να λειτουργουν με την ιδια λογικη. Αν αυτο ειχε αλλαξει θα ηταν ολα καλυτερα.. Συνεχιζουμε να φωτογραφιζουμε για το χομπυ μας και την τρελα μας...
Το τι γίνεται στο σπίτι του καθενός δεν μπορεί να το ξέρει κανείς. Όπως λες το ίδιο μέρισμα παίρνουν όλοι αλλά δεν έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις όλοι. Κάποιος μπορεί να διαθέσει τα Χ λεφτά άλλος τα Ψ για την αντικατάσταση. Από τη στιγμή που το λεωφορείο που φέρνει ο καθένας είναι μέσα στα όρια ηλικίας που ορίζει ο νόμος δεν σημαίνει ότι γυρίζουμε στο 1960. Και στο ξανατονίζω. Αναφέρομαι σε λεωφορεία που είναι συντηρημένα όπως πρέπει! Όχι τύπου MAN SS500 με τη σούστα που κυκλοφορούν ακόμα στη Πάτρα και σε λακκούβα νομίζεις ότι θα κοπεί το σασί στη μέση! Τώρα αυτό το "θέμα οικονομίας" που γράφεις μπορείς να μου το εξηγήσεις; Πιστεύεις ότι τα νεότερα λεωφορεία είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου; Και κάτι τελευταίο. Έχεις ωραία τρελά... Συνέχισε έτσι!
Απάντηση
#43
Το θεμα οικονομιας δεν εχει να κάνει με ακριβά λεωφορεία αλλα ομοιορφίας του στολου αρα και ανταλλακτικων..Ειδικα στα μικρα ΚΤΕΑΛ θα μπορουσαν να συμφωνησουν αλλαζοντας τον στολο ολοι τους με τον ιδιο τυπο..Ξεφυγαμε και μετα απο καιρο θα μας κοψουν οι διαχειριστες...
Απάντηση
#44
(09-01-2020, 10:30 PM)patrinos Έγραψε: Το θεμα οικονομιας δεν εχει να κάνει με ακριβά λεωφορεία αλλα ομοιορφίας του στολου αρα και ανταλλακτικων..Ειδικα στα μικρα ΚΤΕΑΛ θα μπορουσαν να συμφωνησουν αλλαζοντας τον στολο ολοι τους με τον ιδιο τυπο..Ξεφυγαμε και μετα απο καιρο θα μας κοψουν οι διαχειριστες...
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου πραγματικά. Αλλά δεν το συνεχίζω άλλο γιατί όπως είπες ξεφύγαμε και θα το φάμε το ban! Όταν κατέβω Πάτρα κερνάω καφέ να τα αναλύσουμε όλα από κοντά...
Απάντηση
#45
Στο Νο4 έχει έρθει ένα Ο405 πρώην ΚΤΕΑΛ Χανίων
Απάντηση
#46
(29-08-2020, 02:24 PM)patrinos Έγραψε: Στο Νο4 έχει έρθει ένα Ο405 πρώην ΚΤΕΑΛ Χανίων
Μήπως είναι αυτό; (Στα Χανιά έχει αντικασταθεί με Citaro Facelift)
https://leoforeia.gr/photos/displayimage.php?album=218&pid=17477#top_display_media
Απάντηση
#47
Καμία σχέση..Γράφω ξεκάθαρα οτί είναι O405..Έτυχε να το δω από μακριά. Βάση χρωματισμού πιθανόν είναι ενα από τα 2 μπλέ σκούρα της gallery ή το 10 ή το 4 με το δεύτερο να υπερισχύει..
Απάντηση
#48
Το πρώην Νο4 του ΚΤΕΑΛ Χανίων στο Νο4 του ΚΤΕΑΛ Αιγίου..Το λεωφορείο πρέπει να είναι μοντέλο 1996 όχι πιο κάτω..
Απάντηση
#49
(31-08-2020, 02:16 PM)patrinos Έγραψε: Το πρώην Νο4 του ΚΤΕΑΛ Χανίων στο Νο4 του ΚΤΕΑΛ Αιγίου..Το λεωφορείο πρέπει να είναι μοντέλο 1996 όχι πιο κάτω..
Είναι όντως του 1996

Να σημειωθεί ότι φέτος κόβετε το #5 (κρίμα γιατί φαίνεται εξαιρετικά συντηρημένο  ) και του χρόνου το #9 (ήδη είναι προς πώληση οπότε ίσως αντικατασταθεί και από τώρα .
Απάντηση
#50
Κόβεται και το Νο8 και το Νο1
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)