Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Χρ. Σπίρτζης: Σκάνδαλο 60 χρόνων στον ΟΑΣΘ- Θα σταματήσουν η κατασπατάληση δημόσιου πλούτου και η παροχή κακών υπηρεσιών
#1
Για σκάνδαλο εξήντα χρόνων στον ΟΑΣΘ μίλησε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρζτης, στην εκπομπή ΕΠΤΑ της ΕΡΤ, με τη Βάλια Πετούρη. Αναφερόμενος στην κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Υπουργείου, της διοίκησης του ΟΑΣΘ και του Σωματείου των εργαζομένων, ο κ. Σπίρζτης ανέφερε: "Δίνουμε περισσότερα χρήματα στη Θεσσαλονίκη με το 1/5 των λεωφορείων απ’ ό,τι έχουμε στην Αθήνα και το 1/5 του πληθυσμού από τις αστικές συγκοινωνίες".

Προανήγγειλε δε ότι θα πέσει άπλετο φως στην υπόθεση του Οργανισμού. "Θ’ αποκαλύψουμε τι έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια, κατασπατάλησης του δημόσιου πλούτου και παροχής πολύ κακών υπηρεσιών" είπε χαρακτηριστικά. Σχετικά με τον ρόλο των εργαζομένων στον Οργανισμό, οι οποίοι διεκδικούν δεδουλευμένα δύο μηνών, ο Υπουργός σχολίασε: "Ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων το ΟΑΣΘ είναι μέτοχοι, ένα άλλο μεγάλο μέρος είναι συγγενείς μετόχων. Παιδιά, αδέρφια, ξαδέρφια κτλ. Ο ΟΑΣΘ είναι μια πολύ παράξενη ιστορία που εμείς θ’ αποκαλύψουμε τι έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια, κατασπατάλησης του δημόσιου πλούτου και παροχής πολύ κακών υπηρεσιών".

Αναφερόμενος στους ελέγχους που έχουν γίνει στον Οργανισμό για τη διαχείριση των κρατικών επιχορηγήσεων, ο Υπουργός Υποδομών τόνισε: "Εμείς με το Υπουργείο Οικονομικών έχουμε στείλει εδώ και καιρό, σε ανύποπτο χρόνο, μικτό κλιμάκιο που κάνει ελέγχους, για το 2010. Μας ζήτησε το Διαιτητικό Δικαστήριο να γίνει έλεγχος για το 2014 και στη συνέχεια να επανέλθει στα υπόλοιπα χρόνια. Τα ευρήματα που υπάρχουν είναι πάρα πολλά και δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς ούτε ειδικός, ούτε σοφός για να το δει. Δίνουμε περισσότερα χρήματα στη Θεσσαλονίκη με το 1/5 των λεωφορείων απ’ ό,τι έχουμε στην Αθήνα και το 1/5 του πληθυσμού από τις αστικές συγκοινωνίες".

Ερωτηθείς για το πώς θα διαχειριστεί το αρμόδιο υπουργείο το θέμα καταβολής των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους στον Οργανισμό, ο κ. Σπίτζης, σημείωσε ότι "δεν είναι δυνατόν ένας Οργανισμός ιδιωτικός από το 2009 μέχρι το 2016 να έχει πάρει μόνο από επιδοτήσεις από το Ελληνικό Δημόσιο 1 δις, δεν είναι δυνατόν στις επιδοτήσεις να εμπεριέχεται το κέρδος των μετόχων και να χρωστάει δεδουλευμένα στους εργαζομένους. Δε γίνονται αυτά τα πράγματα".

Κληθείς να απαντήσει σε ερώτηση για το πώς θα κλείσει αυτή η ιστορία για την πόλη, ο Υπουργός είπε: "Θα καταλήξει αίσια για τη Θεσσαλονίκη και για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος. Με έναν τρόπο που θα σταματήσει το πάρτι και θα σταματήσει η κακή ποιότητα".

Σχετικά με το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και τον ρόλο του ΟΑΣΘ σε αυτές, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε: "Οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ ή θα λειτουργήσουν με όρους που συμφέρουν το Δημόσιο ή θ’ ασχοληθούν με κάτι άλλο. Όλοι οι ιδιώτες ασκούν μια επιχειρηματική δραστηριότητα όπως και ο ΟΑΣΘ. Αυτό θα γίνεται στη συνεργασία που θα έχει με το Ελληνικό Δημόσιο με ορθολογικό τρόπο όπως γίνεται με όλες τις υπόλοιπες εταιρείες που συνεργάζονται με το Δημόσιο".

Πηγή: thestival.gr
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [tovima.gr] Τροποποίηση της σύμβασης του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε ο Χρ. Σπίρτζης TMantzas 0 1.093 23-06-2015, 07:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas
  ''Χρυσάφι'' η μεταφορά μαθητών-Κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος στην Πελοπόννησο Konstantinos MercedesBenz 0 1.527 06-03-2011, 10:38 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)