Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρότυπες Λεωφορειακές Γραμμές
(06-06-2014, 04:37 PM)ecoj Έγραψε: Ναι μας είπε ο οδηγός (αυτός που λες) ότι το μπροστινό (#8050) έφυγε νωρίτερα οπότε πήγαμε σε εκείνο.

Πρότυπη μετά σου λένε... Ότι να' ναι...

Επίσης μία απορία: Οι νέοι στύλοι των στάσεων είναι των πρότυπων γραμμών. Θα επεκταθούν και σε άλλες γραμμές μη πρότυπες; (βγαίνω off topic, αλλά τι να κάνεις...)
Απάντηση
Σήμερα μπήκα στα οχήματα #8016, #8018 και #9001. Στα #8016 και #9001 υπήρχε το σύστημα και μίλαγαν, αντίθετα το #8018 δεν μιλούσε, ήταν μουγγό.Tongue

Στο #8016 πρόσεξα το σύστημα για την αναγγελία των στάσεων. Έχει τοποθετηθεί ένας γκρίζος πίνακας με πέντε κουμπιά, στο δεξί άκρο του ταμπλό. Η εναλλαγή των ηχογραφημένων μηνυμάτων γίνεται αυτόματα μετά από κάθε στάση. Αν σε κάποια στάση δεν σταματήσει το τρόλλεϋ, ο οδηγός πατάει ένα κουμπί και ανακοινώνεται η επόμενη στάση. Αν για κάποιο λόγο ανακοινωθεί κάποια στάση πιο μπροστά από την επόμενη, ο οδηγός πατώντας ένα άλλο κουμπί διορθώνει την σειρά.

Όσον αφορά την προφορά των στάσεων στα αγγλικά είναι όντως λίγο περίεργη. Εκτός από αυτά που ανέφερε ο Νίκος99 ξεχώρισα τα "Παραντίσος" για τον Παράδεισο και "Κόκκι-Νάκι" για την στάση Κοκκινάκη (αυτό ήταν πραγματικά αστείο, ακούγεται λες και το λέει στα ιαπωνικά!). Επίσης, οι άγιοι είναι "saint τάδε" και η πλατεία της Φιλαδέλφειας ξεκινούσε με "square". Καλύτερα θα ήταν να προφέρονταν αυτά τα τοπωνύμια αμετάφραστα, όπως γίνεται στον ηλεκτρικό.
Απάντηση
παιδια με την ευκαιρια ποια ειναι η κατασταση με τις προτυπες;
Απάντηση
(04-03-2015, 11:10 PM)stratis Έγραψε: παιδια με την ευκαιρια ποια ειναι η κατασταση με τις προτυπες;
Σαν προτυπες, του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ, τι περιμενεις?!
Μαρουσι και Καισαριανη με αποντες βαρδιες εδω και μηνες, με λεωφορεια βρωμικα και με τροποποιησεις χωρις καμια ενημερωση και κατι αλλα προτυπα με 1 αμαξι τις Κυριακες..
Ειναι βραβευμενες, κανει μπαμ αλλωστε..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(05-03-2015, 05:42 AM)MrVanHool Έγραψε: Σαν προτυπες, του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ, τι περιμενεις?!
Μαρουσι και Καισαριανη με αποντες βαρδιες εδω και μηνες, με λεωφορεια βρωμικα και με τροποποιησεις χωρις καμια ενημερωση και κατι αλλα προτυπα με 1 αμαξι τις Κυριακες..
Ειναι βραβευμενες, κανει μπαμ αλλωστε..

Δηλαδή πλέον έχουμε μόνιμα κομμένες βάρδιες και στα Α8, 224; Γιατί στην ουσία το μόνο που είχε μείνει από τις πρότυπες είναι ότι δρομολογούνται όλα τα προγραμματισμένα οχήματα. Στα οχήματα π.χ. στο 224 σχεδόν από την αρχή δρομολογούταν και άσχετα οχήματα ή τα δικά του (#600-#630) έμπαιναν σε κάτι 732, Α16 κλπ.
Απάντηση
(06-03-2015, 01:55 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δηλαδή πλέον έχουμε μόνιμα κομμένες βάρδιες και στα Α8, 224; Γιατί στην ουσία το μόνο που είχε μείνει από τις πρότυπες είναι ότι δρομολογούνται όλα τα προγραμματισμένα οχήματα. Στα οχήματα π.χ. στο 224 σχεδόν από την αρχή δρομολογούταν και άσχετα οχήματα ή τα δικά του (#600-#630) έμπαιναν σε κάτι 732, Α16 κλπ.
Οχι και μονιμα, αλλα σε σχεδον καθημερινη βαση λειπουν βαρδιες στο Α8 και στο 224.. Εδω αποσπαση στην Λαμπρινη εχει παει απο την Καισαριανη!
Τα οχηματα ειναι το τελευταιο... Διαβαζαμε ολοι, για τα νεα δεδομενα στις προτυπες γραμμες και απορουσαμε αν θα συμβουν στην ΟΣΥ του ΟΑΣΑ αυτα! Φυσικα, μεταξυ αλλων,
Μαρουσι αναμονη πανω απο 40', γιατι απλα χαθηκαν, η κλεισμενα στο Μαρουσι, η Κυρ που δινει 1 ωρα και δεν βγαινει ουτε με σφαιρες κ.α..
Καισαριανη, προτυπη γραμμη μεσα στις πορειες, χωρις καμια απολυτως ενημερωση του επιβατικου κοινου για τις τροποποιησεις, εντος η εκτος οχηματος, οχηματα σαν το 611 που ειναι τελειως χαρβαλα και ρεζιλευονται, και και..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(06-03-2015, 03:53 AM)MrVanHool Έγραψε: Οχι και μονιμα, αλλα σε σχεδον καθημερινη βαση λειπουν βαρδιες στο Α8 και στο 224.. Εδω αποσπαση στην Λαμπρινη εχει παει απο την Καισαριανη!
Τα οχηματα ειναι το τελευταιο... Διαβαζαμε ολοι, για τα νεα δεδομενα στις προτυπες γραμμες και απορουσαμε αν θα συμβουν στην ΟΣΥ του ΟΑΣΑ αυτα! Φυσικα, μεταξυ αλλων,
Μαρουσι αναμονη πανω απο 40', γιατι απλα χαθηκαν, η κλεισμενα στο Μαρουσι, η Κυρ που δινει 1 ωρα και δεν βγαινει ουτε με σφαιρες κ.α..
Καισαριανη, προτυπη γραμμη μεσα στις πορειες, χωρις καμια απολυτως ενημερωση του επιβατικου κοινου για τις τροποποιησεις, εντος η εκτος οχηματος, οχηματα σαν το 611 που ειναι τελειως χαρβαλα και ρεζιλευονται, και και..

Όπως και να έχει όμως είναι κοροϊδία να έχεις ως στόχο των πρότυπων να επανδρώνονται πάντα πλήρως και πάλι έστω και περιστασιακά να λείπουν βάρδιες.

Για τα οχήματα είναι ανέξοδο να μπαίνουν συγκεκριμένα με χάρτες της γραμμής. Από την άλλη όμως σε γραμμή που χρησιμοποιεί το πολύ 12 οχήματα είναι χαζό να του δίνεις αποκλειστικά 20. Παρομοίως και για το Α8, που νομίζω έχει μέχρι 16, και του έχουν με χάρτες 30+.
Απάντηση
Βλέπω πλέον ότι στην γραμμή 6 που ήταν πρότυπη και στην οποία κυκλοφορούσαν στάνταρ οχήματα, πλέον κυκλοφορούν αρκετά άλλα τρόλλεϋ πχ σήμερα κυκλοφορούν τα #8060 και #8078 ενώ το #8008 (το οποίο ήταν σταθερά στο 6) κυκλοφορεί στην γραμμή 11. Τις προάλλες επίσης είδα στην τηλεματική ότι το #9001 (κι αυτό πήγαινε στο 6) κυκλοφορούσε στην γραμμή 10. Ξεπροτυποποιήθηκε και αυτή μετά το 302 απ' ότι φαίνεται;Tongue

Και γενικά, απ' ότι καταλαβαίνω, μάλλον πρότυπες γραμμές δεν υφίστανται πλέον...
Απάντηση
(29-10-2016, 03:59 PM)Giannis Έγραψε: Βλέπω πλέον ότι στην γραμμή 6 που ήταν πρότυπη και στην οποία κυκλοφορούσαν στάνταρ οχήματα, πλέον κυκλοφορούν αρκετά άλλα τρόλλεϋ πχ σήμερα κυκλοφορούν τα #8060 και #8078 ενώ το #8008 (το οποίο ήταν σταθερά στο 6) κυκλοφορεί στην γραμμή 11. Τις προάλλες επίσης είδα στην τηλεματική ότι το #9001 (κι αυτό πήγαινε στο 6) κυκλοφορούσε στην γραμμή 10. Ξεπροτυποποιήθηκε και αυτή μετά το 302 απ' ότι φαίνεται;Tongue

Και γενικά, απ' ότι καταλαβαίνω, μάλλον πρότυπες γραμμές δεν υφίστανται πλέον...
Επίσημα, με την εφαρμογή του Θερινού Προγράμματος δρομολόγησης έπαψαν να υπάρχουν οι πρότυπες γραμμές.
Την Αγία Βαρβάρα την πήρε ο Βοτανικός από τα πρότυπα Iris του Πειραιά και οι καρτέλες που έστειλαν εκεί όπως και στην νέα δρομολόγηση του Α8 ήταν οι κλασσικές και όχι οι ειδικές των πρότυπων γραμμών.
Ετσι από το καλοκαίρι, κόπηκαν τα Citelis από το 302 και ο Βοτανικός βγάζει και Ν1 στην Καισαριανή..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο aliance 252 204.275 03-12-2016, 11:23 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)