Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές που θα προτείνατε για κατάργηση
#1
Εγώ για παράδειγμα θα ήθελα να καταργηθούν τα τοπικά Ψυχικού που πηγαινοέρχονται άδεια, τη στιγμή που υπάρχει το 036.
Απάντηση
#2
162,163
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#3
100
Απάντηση
#4
(23-01-2014, 11:30 PM)ecoj Έγραψε: 100

Συμφωνώ απόλυτα: απόψε κατά τις 8μμ περνούσα από την Πλ. Αγίων Θεοδώρων, αλλά και το 100 ... τελείως άδειο!
Απάντηση
#5
Επειδή εγώ δεν έχω εμπειρία, οπότε δεν ξέρω, τα 651 και 653 όντως πηγαινοέρχονται άδεια όλη την ημέρα ή απλά αυτά βρήκαμε, αυτά είπαμε; Και προφανώς ρωτάω αν όποιος εκφράζει αυτή την άποψη ή συμφωνεί, τα έχει χρησιμοποιήσει και είδε πως τα άτομα που κουβαλάνε οι δύο αυτές γραμμές, σε κάθε δρομολόγιο, από το πρωί μέχρι το βράδυ, δε φτιάχνουν ομάδα ποδοσφαίρου και ίσως ούτε και μπάσκετ.
Απάντηση
#6
(23-01-2014, 10:40 PM)ns_ Έγραψε: Εγώ για παράδειγμα θα ήθελα να καταργηθούν τα τοπικά Ψυχικού που πηγαινοέρχονται άδεια, τη στιγμή που υπάρχει το 036.

Το 651 γίνεται. Το 653 όμως όχι καθώς είναι εντελώς μόνο του και δεν έχει καμιά σχέση με το 036. Από επιβατική κίνηση απ' όσο θυμάμαι δεν έχει θέμα.
Απάντηση
#7
(24-01-2014, 12:01 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επειδή εγώ δεν έχω εμπειρία, οπότε δεν ξέρω, τα 651 και 653 όντως πηγαινοέρχονται άδεια όλη την ημέρα ή απλά αυτά βρήκαμε, αυτά είπαμε; Και προφανώς ρωτάω αν όποιος εκφράζει αυτή την άποψη ή συμφωνεί, τα έχει χρησιμοποιήσει και είδε πως τα άτομα που κουβαλάνε οι δύο αυτές γραμμές, σε κάθε δρομολόγιο, από το πρωί μέχρι το βράδυ, δε φτιάχνουν ομάδα ποδοσφαίρου και ίσως ούτε και μπάσκετ.

Όπως ο ίδιος ομολογείς, δεν είσαι γνώστης της εν λόγω περιπτώσεως.

Παρά ταύτα, για μια περίπτωση που δεν γνωρίζεις, θεωρείς αβίαστα ότι θα ήταν δυνατόν η άποψη που εξέφρασε μέλος του φόρουμ (εν προκειμένω ο γράφων) να είναι αστόχαστη και απερίσκεπτη ("απλά αυτά βρήκαμε, αυτά είπαμε") και μάλιστα ρωτάς (!) το μέλος επ' αυτού για να το διακριβώσεις.

Επειδή στη ζωή μου προσπαθώ να έχω αυτοσεβασμό καθώς και ένα μίνιμουμ σοβαρότητας, λογικές του τύπου "απλά αυτά βρήκαμε, αυτά είπαμε" τις αφήνω για άλλους.

Επίσης, επειδή έχω πολλές επαγγελματικές και προσωπικές υποχρεώσεις, δυστυχώς δεν διαθέτω χρόνο "από το πρωί μέχρι το βράδυ" για να τον αναλώνω στο να συλλέγω ποσοτικά στοιχεία της επιβατικής κινήσεως των τοπικών γραμμών Ψυχικού ή οιαδήποτε άλλης γραμμής του ΟΑΣΑ και μάλιστα "σε κάθε δρομολόγιο" (!) προτού να εκφράσω μια απλή, ανεπίσημη άποψη, και μάλιστα σε ένα απλό φόρουμ από "χομπίστες". Ακόμη και ο ΟΑΣΑ ο ίδιος να έκανε μελέτη για τη σκοπιμότητα υπάρξεως μιας γραμμής, θα ήταν σπατάλη των πόρων του εάν έκανε ο,τιδήποτε παραπάνω από δειγματοληπτικούς μόνο ελέγχους. Βεβαίως οποίος διαθέτει άπλετο ελεύθερο χρόνο μπορεί να τον διαθέτει όπως επιθυμεί.

(24-01-2014, 01:28 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το 651 γίνεται. Το 653 όμως όχι καθώς είναι εντελώς μόνο του και δεν έχει καμιά σχέση με το 036. Από επιβατική κίνηση απ' όσο θυμάμαι δεν έχει θέμα.

Έχεις δίκιο - η διαδρομή του 653 καταλήγει βορειότερα και δεν έχει αλληλοκάλυψη με το 036.

Πάντως, 2-3 φορές που είδα λεωφορείο "ΤΟΠΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ" το τελευταίο διάστημα (και πρωινές και απογευματινές ώρες) ήταν παντελώς άδειο (0 επιβάτες). Και μάλιστα, σε τυχαία συζήτηση σε ταξί για τα συγκοινωνιακά με ταξιτζή, από μόνος του (!) μου ανέφερε ως χαρακτηριστική περίπτωση λεωφορείου που βλέπει πάντοτε άδειο "ένα λεωφορείο που λέει 'Τοπικό Ψυχικού' "...
Απάντηση
#8
Τα "τοπικά Ψυχικού" είναι δύο :

Το 651 ΤΟΠΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Α, δηλ. ένα απομεινάρι της παλιάς 601 "ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΦΙΛΟΘΕΗ - Π. ΨΥΧΙΚΟ" και
Το 653 ΤΟΠΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Β, δηλ. ό,τι απέμεινε από την παλιά 603 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛΙΚΟ).

Το μεν 651, μετά την "τοπικοποίησή" του, έχει καταντήσει άχρηστο, διότι αφ' ενός καλύπτεται ΠΛΗΡΩΣ από το 036, αφ' ετέρου κάνει στο κατέβασμα μια διαδρομή εντελώς αζήτητη, αφήνοντας απ' έξω την κατηφόρα Τριφυλλίας/Λαρίσης, που έχει κόσμο. Ο μόνος τρόπος να το "γεμίσεις" είναι να περάσει στην Πανόρμου πριν το 036.
Έπειτα, και η συχνότητα του 036 (15' στην αιχμή) φαίνεται να επαρκεί για την εξυπηρέτηση του Γηροκομείου/Λαρίσης/Ν. Φιλοθέης.
Και πριν χρόνια, που δεν υπήρχε 036, η μόνη σύνδεση της περιοχής ήταν το 601 που πήγαινε Ακαδημίας με συχνότητες 20-30-40' (τις Κυριακές και 45-50').
Συμπέρασμα ; Κόβεται άνετα και δεν το "κλαίει" κανείς, αρκεί βέβαια να ενσωματωθεί το όχημά του στη δρομολόγηση του 036 και να βελτιώσει τις διελεύεσεις, ειδικά το Σ/Κ.

Για το 653, τώρα, αν πρότεινα επαναφορά του στην Ακαδημία μέσω Ιπποκράτους, θα με κράξετε;
Οι λόγοι που η γραμμή αυτή δεν έχει επιβατικό κοινό, είναι οι εξής :
- Η φύση της περιοχής που εξυπηρετεί. Το πιό πλούσιο προάστιο της Αθήνας, μαζί με τη Φιλοθέη. Δεν θα το χρησιμοποιήσει ο κάτοικος του Ψυχικού, αλλά η υπηρέτριά του. Κατά συνέπεια, οι "ώρες αιχμής" του είναι συγκεκριμένες.
- Η κακή θέση της αφετηρίας του και η (αψυχολόγητη) αποκοπή του από το κέντρο της Αθήνας. Σε αντίθεση με το 036/601/651, όπου εξ΄αρχής ο κόσμος στράφηκε προς το σταθμό "Πανόρμου", το παλιό 603 εξυπηρετούσε κάποιες χρήσεις, οι οποίες πλέον δεν "βγαίνουν". Παράδειγμα : Το μαιευτήριο "Λητω" . Κάποιος που ερχόταν από Αθήνα/Βασ. Σοφιας, το χρησιμοποιούσε για να πάει προς τα εκεί. Σήμερα, κανείς δεν θα κάνει μετεπιβίβαση για να πάει μια στάση πέραν της Κηφισίας. Άλλο παράδειγμα : Τα ιδιωτικά σχολεία "Αρσάκειο" και "Κολλέγιο". Το μέν πρώτο προσεγγίζεται απευθείας, το δεύτερο θέλει 200 μέτρα περπάτημα προς την "πίσω" πύλη. Σίγουρα θα ήταν χρήσμιο το παλιό 603 στο προσωπικό των σχολείων αυτών, που προερχόταν από Βασ. Σοφίας. Σήμερα, δεν μετεπιβιβάζεται κανείς, απλώς κατεβαίνει στην Κηφισίας και συνεχίζει με τα πόδια.
Το ίδιο και διάφορες πρεσβείες που είναι κατά μήκος του 653. Όσοι τις επισκέπτονται, έρχονται πλέον με τις γραμμές της Κηφισίας.

Όπως και να το κάνουμε, όταν "τοπικοποιείται" μια γραμμή, χάνει επιβατικό κοινό, και ειδικά αυτό που τη χρησιμοποιούσε για σημεία κοντινά μεν στον κύριο άξονα (Κηφισίας), πλην όμως δύσκολα προσεγγίσιμα (φανάρια, κίνηση, αναμονή, ανηφόρα κλπ.) Ποιός να μπεί στον κόπο σήμερα, να πάρει μετρό/ λεωφορείο άξονα, να βγεί στον Ερυθρό/Πανόρμου, να περιμένει άλλο τόσο για να πάει πέντε στάσεις με το 653 , δυό παράλληλους πιό μέσα από την Κηφισίας

Εν πάσει περιπτώσει όμως, το 653 αποτελεί την μία και μοναδική σύνδεση ολόκληρου προαστίου και δεν μπορεί να καταργηθεί, ας είναι και άγονη γραμμή (όπως το 610 της Φιλοθέης)
Απάντηση
#9
(24-01-2014, 11:43 AM)Citaro Έγραψε: Για το 653, τώρα, αν πρότεινα επαναφορά του στην Ακαδημία μέσω Ιπποκράτους, θα με κράξετε;
Οι λόγοι που η γραμμή αυτή δεν έχει επιβατικό κοινό, είναι οι εξής :
- Η φύση της περιοχής που εξυπηρετεί. Το πιό πλούσιο προάστιο της Αθήνας, μαζί με τη Φιλοθέη. Δεν θα το χρησιμοποιήσει ο κάτοικος του Ψυχικού, αλλά η υπηρέτριά του. Κατά συνέπεια, οι "ώρες αιχμής" του είναι συγκεκριμένες.
- Η κακή θέση της αφετηρίας του και η (αψυχολόγητη) αποκοπή του από το κέντρο της Αθήνας. Σε αντίθεση με το 036/601/651, όπου εξ΄αρχής ο κόσμος στράφηκε προς το σταθμό "Πανόρμου", το παλιό 603 εξυπηρετούσε κάποιες χρήσεις, οι οποίες πλέον δεν "βγαίνουν". Παράδειγμα : Το μαιευτήριο "Λητω" . Κάποιος που ερχόταν από Αθήνα/Βασ. Σοφιας, το χρησιμοποιούσε για να πάει προς τα εκεί. Σήμερα, κανείς δεν θα κάνει μετεπιβίβαση για να πάει μια στάση πέραν της Κηφισίας. Άλλο παράδειγμα : Τα ιδιωτικά σχολεία "Αρσάκειο" και "Κολλέγιο". Το μέν πρώτο προσεγγίζεται απευθείας, το δεύτερο θέλει 200 μέτρα περπάτημα προς την "πίσω" πύλη. Σίγουρα θα ήταν χρήσμιο το παλιό 603 στο προσωπικό των σχολείων αυτών, που προερχόταν από Βασ. Σοφίας. Σήμερα, δεν μετεπιβιβάζεται κανείς, απλώς κατεβαίνει στην Κηφισίας και συνεχίζει με τα πόδια.
Το ίδιο και διάφορες πρεσβείες που είναι κατά μήκος του 653. Όσοι τις επισκέπτονται, έρχονται πλέον με τις γραμμές της Κηφισίας.

Όπως και να το κάνουμε, όταν "τοπικοποιείται" μια γραμμή, χάνει επιβατικό κοινό, και ειδικά αυτό που τη χρησιμοποιούσε για σημεία κοντινά μεν στον κύριο άξονα (Κηφισίας), πλην όμως δύσκολα προσεγγίσιμα (φανάρια, κίνηση, αναμονή, ανηφόρα κλπ.) Ποιός να μπεί στον κόπο σήμερα, να πάρει μετρό/ λεωφορείο άξονα, να βγεί στον Ερυθρό/Πανόρμου, να περιμένει άλλο τόσο για να πάει πέντε στάσεις με το 653 , δυό παράλληλους πιό μέσα από την Κηφισίας

Εν πάσει περιπτώσει όμως, το 653 αποτελεί την μία και μοναδική σύνδεση ολόκληρου προαστίου και δεν μπορεί να καταργηθεί, ας είναι και άγονη γραμμή (όπως το 610 της Φιλοθέης)

To 653 όταν κόπηκε το 603 είχε 10'-15' στην αιχμή ενώ τώρα 30'. Βέβαια αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι η σταδιακή αύξηση του χρόνου διαδρομής κατά 20' με συνέπεια να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των δρομολογίων. Μάλιστα κάποιοι πανηγυρίζουν τη διάλυση της γραμμής... http://etheldrivers.blogspot.com/2013/12..._3502.html

Όσον αφορά την επιβατική του κίνηση από Β. Σοφίας όντως παρείχε σύνδεση για πολλούς προορισμούς κοντά στην Κηφισίας αλλά πιστεύω ότι τυχαίως μάζευε αυτούς του επιβάτες από άλλες γραμμές π.χ. Ε14/Χ14.

Το 610 αν δεν κάνω λάθος γεμίζει το midi.
Απάντηση
#10
(24-01-2014, 05:26 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 610 αν δεν κάνω λάθος γεμίζει το midi.

Εξαρτάται από την ώρα - το έχω δει και εντελώς γεμάτο (πρωί, περί τις 9), το έχω δει και εντελώς άδειο (βράδυ κατά τις 8).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)