Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VanHool A507
#1
Τελευταία έγιναν κάποιες δοκιμές με Neoplan midi και Solaris midi στο 060. Αυτό μήπως μας δείχνει ότι υπάρχει η σκέψη να αποσυρθούν τα Vanhool midi εντελώς; Το 100 νομίζω άλλωστε ότι μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα και να χωράνε το νορμάλ midi.
Απάντηση
#2
(30-11-2013, 07:58 PM)ecoj Έγραψε: Τελευταία έγιναν κάποιες δοκιμές με Neoplan midi και Solaris midi στο 060. Αυτό μήπως μας δείχνει ότι υπάρχει η σκέψη να αποσυρθούν τα Vanhool midi εντελώς; Το 100 νομίζω άλλωστε ότι μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα και να χωράνε το νορμάλ midi.

Λογικά αυτό θα γίνει. Δεν έχει νόημα να κρατάνε σχεδόν 23 ετών οχήματα για δύο γραμμές (060/100) που μπορούν να πάρουν και Νeoplan/Solaris με μικροτροποποιήσεις.
Απάντηση
#3
Tο 100 και αύριο να καταργηθεί, δε θ' ανοίξει μύτη. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει τελευταία, οι μόνοι επιβάτες του ήταν κάτι "ξέμπαρκοι" ηλικιωμένοι που περίμεναν στην Ακαδημίας το 022 για Κολωνάκι και τους έσκασε αυτό και μπήκαν. Αντιθέτως υπάρχουν πολλά σημεία του δικτύου που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα, στα οποία λόγω στενότητας οδοστρώματος και μεγάλων κλίσεων δεν περνάει ούτε midi ούτε maxi ούτε τίποτα! Αλλά ο ΟΑΣΑ φυσικά ουδέποτε ασχολήθηκε με αυτές τις περιοχές και αρκέστηκε στο να χρησιμοποιεί τα Vanhool ως "μπαλαντέρ" σε γραμμές όπως το 025 κτλ. και σε "νεκρές" γραμμές όπως το 100. Και τώρα φυσικά είναι πολύ αργά. Πολλά μπράβο στους "υπεύθυνους" λοιπόν να πούμε!
Απάντηση
#4
(01-12-2013, 01:31 PM)pvuccino Έγραψε: Tο 100 και αύριο να καταργηθεί, δε θ' ανοίξει μύτη. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει τελευταία, οι μόνοι επιβάτες του ήταν κάτι "ξέμπαρκοι" ηλικιωμένοι που περίμεναν στην Ακαδημίας το 022 για Κολωνάκι και τους έσκασε αυτό και μπήκαν. Αντιθέτως υπάρχουν πολλά σημεία του δικτύου που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα, στα οποία λόγω στενότητας οδοστρώματος και μεγάλων κλίσεων δεν περνάει ούτε midi ούτε maxi ούτε τίποτα! Αλλά ο ΟΑΣΑ φυσικά ουδέποτε ασχολήθηκε με αυτές τις περιοχές και αρκέστηκε στο να χρησιμοποιεί τα Vanhool ως "μπαλαντέρ" σε γραμμές όπως το 025 κτλ. και σε "νεκρές" γραμμές όπως το 100. Και τώρα φυσικά είναι πολύ αργά. Πολλά μπράβο στους "υπεύθυνους" λοιπόν να πούμε!

Για το 100 συμφωνώ. Άδειο πηγαίνει. Περιοχές όμως που να μην χωράει κανονικό midi ή 12μετρο και να ΄χουν μείνει αποκομμένες δεν νομίζω να υπάρχουν. Άλλωστε πλέον τα κυκλοφορούντα οχήματα διαρκώς μειώνονται συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επεκτάσεων.
Απάντηση
#5
(02-12-2013, 01:25 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 100 συμφωνώ. Άδειο πηγαίνει. Περιοχές όμως που να μην χωράει κανονικό midi ή 12μετρο και να ΄χουν μείνει αποκομμένες δεν νομίζω να υπάρχουν. Άλλωστε πλέον τα κυκλοφορούντα οχήματα διαρκώς μειώνονται συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επεκτάσεων.

Προσωπικά ξέρω μία. Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης και συγκεκριμένα η συνοικία πάνω από τις οδούς Αλ. Παναγούλη και Διγενή. Εξυπηρετείται μόνο από το πρωί έως το μεσημέρι από τη Δημοτική Συγκοινωνία, ανά 60'. Περιοχή με αρκετά μεγάλες κλίσεις (μπορεί να το καταλάβει κανείς από την κλίση που έχει η Ελ. Βενιζέλου μετά τη συμβολή με την Αλ. Παναγούλη), και που ειδικά οι αρκετά ορεινοί (γύρω από το Δ' Αθλητικό Κέντρο) πρέπει να έχουν πολλές αντοχές για να ανέβουν την ανηφόρα.

Πλέον, επειδή έχει ασφαλτοστρωθεί το τελείωμα της Π. Γρηγορίου, μπορεί να φτάσει λεωφορείο μέχρι τουλάχιστον το Δ' Αθλητικό Κέντρο, για να διευκολυνθούν και οι κάτοικοι. Και δε χρειάζεται νέα γραμμή. Αρκεί μία τροποποίηση της 155, που θα της δώσει και κάποιο παραπάνω λόγο ύπαρξης.

Και σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες περιοχές, που με απλές τροποποιήσεις υπαρχουσών γραμμών, θα μπορούσαν (με κατάλληλα οχήματα) να εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά.
Απάντηση
#6
23 χρονών οχήματα είναι αργά να αξιοποιηθούν κατάλληλα δυστυχώς. Ότι ήταν να προσφέρουν το προσέφεραν.
Απάντηση
#7
(02-12-2013, 01:37 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προσωπικά ξέρω μία. Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης και συγκεκριμένα η συνοικία πάνω από τις οδούς Αλ. Παναγούλη και Διγενή. Εξυπηρετείται μόνο από το πρωί έως το μεσημέρι από τη Δημοτική Συγκοινωνία, ανά 60'. Περιοχή με αρκετά μεγάλες κλίσεις (μπορεί να το καταλάβει κανείς από την κλίση που έχει η Ελ. Βενιζέλου μετά τη συμβολή με την Αλ. Παναγούλη), και που ειδικά οι αρκετά ορεινοί (γύρω από το Δ' Αθλητικό Κέντρο) πρέπει να έχουν πολλές αντοχές για να ανέβουν την ανηφόρα.

Πλέον, επειδή έχει ασφαλτοστρωθεί το τελείωμα της Π. Γρηγορίου, μπορεί να φτάσει λεωφορείο μέχρι τουλάχιστον το Δ' Αθλητικό Κέντρο, για να διευκολυνθούν και οι κάτοικοι. Και δε χρειάζεται νέα γραμμή. Αρκεί μία τροποποίηση της 155, που θα της δώσει και κάποιο παραπάνω λόγο ύπαρξης.

Και σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες περιοχές, που με απλές τροποποιήσεις υπαρχουσών γραμμών, θα μπορούσαν (με κατάλληλα οχήματα) να εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά.

Η απόσταση τέρμα Π. Γρηγορίου - Διγενή είναι 450 μέτρα, δηλαδή 1-2 στάσεις το πολύ που δεν διακαιολογεί έξτρα γραμμή. Επιπλέον νομίζω από εκεί πλέον διέρχεται και η Γραμμή 4 του Δήμου Ηλιούπολης.
Απάντηση
#8
(02-12-2013, 02:33 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η απόσταση τέρμα Π. Γρηγορίου - Διγενή είναι 450 μέτρα, δηλαδή 1-2 στάσεις το πολύ που δεν διακαιολογεί έξτρα γραμμή. Επιπλέον νομίζω από εκεί πλέον διέρχεται και η Γραμμή 4 του Δήμου Ηλιούπολης.

Δεν έχει σημασία το πόσες στάσεις θα προστεθούν, αλλά το ότι υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι μιας πυκνοκατοικημένης συνοικίας, που δεν εξυπηρετείται τόσα χρόνια από την αστική συγκοινωνία. Και επαναλαμβάνω, όπως προείπα, ότι πρόκειται για περιοχή που έχει σημαντικές υψομετρικές διαφορές, άρα δεν είναι και ότι το πιο εύκολο για έναν ηλικιωμένο ή ακόμη και για κάποιον νεώτερο, σε περιπτώσεις κακοκαιρίας.

Και δε μίλησα για κάποια έξτρα γραμμή. Είπα τι θα μπορούσε να γίνει, ώστε και μια γραμμή να αποκτήσει κάποιο λόγο ύπαρξης και να εξυπηρετούνται όλη την ημέρα, με πιο συχνά δρομολόγια, οι κάτοικοι. Γιατί δε νομίζω πως μόνο 07:00-12:00 (οι ώρες που λειτουργεί η γραμμή 4) μετακινούνται οι κάτοικοι εκεί.
Απάντηση
#9
Πουλάνε κανα Α507? Θα ενδιαφερόμουν...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#10
Έχω ακούσει ότι τα Α507 πάνε για γενική απόσυρση μιας και έχουν θέμα οι κινητήρες στο στενό δακτύλιο. Δεν ξέρω αν ισχύει.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)