Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί Μετρό με τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη επιβατική κίνηση
#18
(04-12-2013, 05:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όλα τα ακόλουθα στοιχεία αφορούν το 2012:
Μεγαλύτερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 2
1. Σύνταγμα (43.020)
2. Άγιος Δημήτριος (28.556)
3. Πανεπιστήμιο (27.103)
4. Άγιος Αντώνιος (22.670)
5. Ομόνοια - ΓΡ. 2 (21.740)

Μικρότερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 2
1. Ακρόπολη (7.233)
2. Άγιος Ιωάννης (8.405)
3. Σεπόλια (9.075)
4. Σταθμός Λαρίσης (9.359)
5. Μεταξουργείο (9.849)

Μεγαλύτερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 3
1. Σύνταγμα (43.020)
2. Μοναστηράκι - ΓΡ. 3 (30.932)
3. Αιγάλεω (25.132)
4. Αμπελόκηποι (24.760)
5. Ευαγγελισμός (21.640)

Μικρότερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 3
1. Ελαιώνας (3.103)
2. Αγία Παρασκευή (5.475)
3. Χαλάνδρι (7.904)
4. Χολαργός (8.425)
5. Νομισματοκοπείο (9.650)

Αναλυτικά ανά σταθμό, αργότερα...

Thanks !!!!

Είχα την εντύπωση ότι ο Αγ. Ιωάννης θα είχε τη χαμηλότερη κίνηση, αλλά Ακρόπολη - λογικό... Υπάρχει άραγε τρόπος να τονωθει η Ακρόπολη με μετεπιβιβασεις; Ποιος ξέρει...

Μεγαλη έκπληξη για μένα ο Σταθμός Λαρίσης να είναι τόσο χαμηλά...

Δεν περίμενα τον Άγιο Δημήτριο να είναι τόσο ψηλά (πιο ψηλά από Αγ. Αντώνιο) και τη Δάφνη να μην είναι 5αδα. Πανεπιστήμιο το περίμενα ότι θα είναι πολύ ψηλά.

Αρνητική έκπληξη μεγάλη η Αγ. Παρασκευή. Απορώ γιατί οι μαγαζατορες της Πλ. Αγ. Παρασκευής εμπόδισαν να γίνει ο σταθμός κανονικά στην Πλατεία που θα τους έφερνε και τόση πελατεία... Ελαιωνας λογικό.

Η γνώμη μου είναι ότι οι σταθμοί με χαμηλή κίνηση πρέπει να τονωθουν με μετεπιβιβασεις από / προς τροφοδοτικές γραμμές...

Πάντως από τους σταθμούς με χαμηλή κίνηση, νομίζω ότι η Αγ. Παρασκευή είναι εκείνος που μπορεί πιο εύκολα απ' άλλους να τονωθει με τροφοδοτικές, καθώς και άπλετο χώρο έχει γύρω για αφετηρίες και ο σχεδιασμός των γραμμών δεν τον εχει λάβει υπόψη. Είχα κάνει μια πρόταση για μικρή προέκταση του 411 από Πλ. Χαλανδρίου στο σταθμό αυτόν. Η θα μπορούσε να μπει ένα λεωφορείο ΣΤ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ...

Για τον Ελαιώνα δεν έχω άποψη, αλλά δεν ισχύει το ίδιο;

Ακρόπολη είναι σε πολύ κακό σημείο για μετεπιβιβασεις. Η πολύ καλή ιδέα που είχε πέσει για μικρή προέκταση 106/126/136/137 σε Μακρυγιάννη θα βοηθούσε.

Αγ. Ιωάννης δύσκολος αλλά όχι σαν Ακρόπολη. Κόψιμο του 856 εκεί και γραμμές όπως Αγ. Ιωάννης - Παν/πολη ή το αγαπημένο μου Αγ. Ιωάννης - Άνω Δάφνη θα βοηθούσαν. Ίσως πρέπει να εξετασθεί και η αναβίωση του 024 Κυνοσάργους ή 057 Αγ. Γεώργιος που τερματίζαν εκεί. Μια άλλη ιδέα είναι το 131 ΣΤ. ΔΆΦΝΗΣ - ΑΜΑΞ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΊΟΥ να γίνει 131 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΜΑΞ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΊΟΥ (αυτή είναι και η πιο εύκολα πραγματοποιησιμη πρόταση). Η το Α4 να τερματίζει εκεί...

Στο Σταθμό Λαρίσης θα μπορούσαν να πάνε κάποιες αφετηρίες λεωφορείων των ΒΔ προαστίων από κέντρο...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σταθμοί Μετρό με τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη επιβατική κίνηση - από ns_ - 05-12-2013, 03:11 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)