Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ
#31
"... στο τέρμα των Λεωφορείων στην Καισαριανή που ήταν, τότε, στου Κόλλια (10η Στάση σήμερα)."

(από σελίδα στο facebook που την φέρνει το google, αλλά δεν είναι πλέον διαθέσιμη)


"Το πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο

Tο απόσπασμα από το βιβλίο του π. Προέδρου του Δημ. Συμβουλίου κ. Nίκου Σάμιου "H ιστορία του Δήμου Καισαριανής – Μέσα από τα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου – εκδόσεις "Εντός", είναι κατατοπιστικό για την περίοδο αυτή.
«Το πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας συνεδρίασε για πρώτη φορά στις 9 Απριλίου του 1934 στο σπίτι του Δημοτικού Συμβούλου Αρ. Περιμένη (καθηγητή Μαθηματικών), στην οδό Σκοπευτηρίου 55 [...]

[...]

Τα βασικότερα από τα θέματα που ασχολήθηκε το Δ.Σ. - μερικά από τα οποία λύθηκαν σύντομα, άλλα που εκκρεμούσαν γιατί δεν υπήρχαν χρήματα και άλλα που δεν λύθηκαν ποτέ - ήταν:

26 - 4 - 34

[... μεταξύ πολλών άλλων:]

 Προβληματισμός για κατασκευή της λεωφόρου, επέκταση λεωφορειακής γραμμής μέχρι "Κόλλια", για να τονωθεί η τουριστική κίνηση προς τις αρχαιότητες της Καισαριανής."

(από ιστότοπο ΣΠΑΥ - Σύλλογος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού
http://www.spay.gr/el/2009-03-31-10-49-4...-29-37.htm. )

(05-12-2013, 02:25 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτό ήταν το τραμ που αντικαταστάθηκε από το τρόλεϊ 2: Κυψέλη-Παγκράτι. (βλέπε Κεφάλαιο 2) Λεωφορειακή γραμμή παράλληλη δεν ήξερα ότι υπήρχε και δεν το έχεις αναφέρει πιο πάνω. Μήπως ξέχασες να το γράψεις κι αυτό όπως το 48;

Όχι, δεν υπήρχε γραμμή ξεχωριστή 12 στη λίστα - μόνο το διακεντρικό 12/2. Όταν λέω γραμμή 12, δεν εννοώ απαραίτητα λεωφορειακή. Όμως οι αριθμήσεις Α/Β ήταν πάντοτε (διακεντρικές συνήθως) συγκολλήσεις προϋφιστάμενων γραμμών. Όποτε, κάποια στιγμή πρίν από το 1952, σίγουρα θα υπήρχε κάποια γραμμή (λεωφορειακή ή τραμ) που συγκολλήθηκε με τη γραμμή 2, για να σχηματίσει το 12/2... Αυτό που προκύπτει σίγουρα είναι ότι το 12 ήταν γραμμή του Παγκρατίου.

Σύναψη:
Εδώ έχεις κάνει λάθος στον αριθμό. Πρόκειται για τη γραμμή 94 της Αναλήψεως (το 96 πήγαινε Λούτσα-το χεις γράψει και παρακάτω) επί της Φορμίωνος. Η γραμμή επεκτάθηκε στη Ζωοδόχο Πηγή, επί ΕΑΣ έγινε το 214 και σήμερα αποτελεί τμήμα του 732.


96 έγραφε το δημοσίευμα... Έχεις δίκιο - είχαν κάνει λάθος...

Σύναψη:
Κι αυτό είναι λάθος. (ή της εφημερίδας ή δικό σου) Η γραμμή 99 ήταν το Ομόνοια-Αγ.Άννα (επί της Πέτρου Ράλλη) που επεκτάθηκε με τα χρόνια στον Αγ.Ιωάννη Ρέντη κι έγινε το σημερινό 838.

Της εφημερίδας ήταν το λάθος. Και έτσι την έκαναν Αγ. Μαρίνα την Αγ. Άννα...

Σύναψη:Αυτό αποτελούσε την αρχική γραμμή λεωφορείων της ΗΕΜ Β: Μητρόπολη-Βύρων που τελικά επεκτάθηκε Μοναστηράκι και μετά τον Πόλεμο αντικαταστάθηκε από ιδιωτικά λεωφορεία. Τελικά απέκτησε δύο παρακλάδια, το 104: Μοναστηράκι-Ν.Ελβετία και 104Α: Μοναστηράκι-Μεταμόρφωση, που το '81 επί ΕΑΣ έγιναν τα γνωστά μας 209/210.

Και πάλι παράξενο που η γραμμή Β της ΗΕΜ ήταν Μητρόπολη-Βύρων... Δεν φαντάζομαι να υπήρχε ιδιαίτερος λόγος, μάλλον αυθαίρετη επιλογή ή έτυχε να υπάρχει εκεί κάποιος χώρος όταν σχεδιάστηκε η γραμμή...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - από ns_ - 07-12-2013, 01:51 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ magirus deutz 227 189.709 09-02-2024, 07:38 AM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.790 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.485 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)