Leoforeia.gr | Forum
Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Συζήτηση: Ιστορικά - Συγκοινωνιες Αττικης (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+----- Συζήτηση: Λεωφορεία (ΣΕΠ - ΕΑΣ - ΕΚΤΕΛ - ΑΣΠΑ) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=35)
+----- Θέμα: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ (/showthread.php?tid=7859)

Σελίδες: 1 2 3 4 5


Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - ns_ - 01-12-2013

Τα χειμερινά δρομολόγια "των λεωφορείων των διαφόρων γραμμών Αθηνών και Πειραιώς" ήταν τα παρακάτω (έτος 1954-55, ώρες ενάρξεως και λήξεως):

* Αχαρνών, Ερυθρού, Βεΐκου και Φιλοπάππου: 6-1
* Σεπολίων, Αμπελοκήπων, Πατησίων, Παγκρατίου και Κυψέλης: 5:30-1
* Ιπποκράτους-Βοτανικού, Ομονοίας-Βοτανικού, Θων-Θησείου καί Καστέλλας: 6-0:30
* Ρουφ, Ιπποκράτους-Κολοκυνθού, Άνω Πετραλώνων, Αγίου Βασιλείου-Παλαμηδίου και Φαλήρου: 5:30-0:30
* Μαρασλείου: 6:30-0:30
* Κάτω Κηφισίας [sic]: 5:30-10:30
* Φιλοθέης: 6:30-12
* Αμαρουσίου: 7-10
* Άνω Μαγκουφάνας: 6:30-9
* Χαλανδρίου 5-0:30
* Νέας Κηφισιάς: 6:15-10:45
* Μπογιατίου: 6-10
* Νέας Φιλαδελφείας: 5:30-1
* Δροσιάς: 5:45-12
* Ψυχικού: 7-11
* Κεφαλαρίου: 6-0:30
* Κηφισιάς: 6-0:30
* Πειραιώς-Δροσιάς: 5:45-10
* Μπαφίου: 6-9:15
* Κάτω Πετραλώνων: 5:30-0:10
* Ελληνορώσων: 6-11:10
* Χολαργού: 6:50-9
* Καισαριανής: 5:15-0:10
* Αγίας Παρασκευής (Αγ. Ιωάννης): 6-12
* Αγίας Παρασκευής: 5:15-0:30
* Περιστερίου: 5:15-1
* Αναλήψεως: 5:45-11:30
* Λόφου Αξιωματικών: 5-12
* Κορωπίου: 5:20-11
* Γουδί: 5:30-11:30
* Παιανίας: 6-10
* Κουπονίων [???]: 5:30-11:30
* Ζωγράφου: 5:30-0:30
* Σπάτων: 5:30-11
* Πεντέλης: 5:30-10:30
* Αθηνών-Περάματος 5:30-10:40
* Νέων Σφαγείων: 5:30-12
* Γκύζη: 5:45-0:30
* Ακαδημίας Πλάτωνος: 5:30-12
* Φραγκοκλησιάς: 6:30-11:20
* Αιγάλεω: 4:30-0:30 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Αιγάλεω ξεκινούσε τόσο νωρίς...]
* Δαφνί: 5:30-11:30
* Μοναστηράκι - Βύρωνος: 5:30-11
* Νέας Ελβετίας: 5:15-11:30
* Αθηνών-Άνω Νικαίας: 5:15-11
* Αθηνών-Ελευσίνος: 5:15-11:30
* Αθηνών-Νικαίας: 5-1
* Πολυγώνου: 5:45-2 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Πολυγώνου ξεκινούσε τόσο αργά...]
* Μελισσίων: 6-11
* Γαλατσίου: 5:30-12
* Καλογρέζης: 5:40-11
* Ηλιουπόλεως: 5:40-11
* Νέου Ηρακλείου: 6-11:30
* Αμφιθέας: 6-11:40
* Γλυφάδας, Άνω Βούλας: 6-12
* Βουλιαγμένης: 6:15-12
* Μπραχαμίου: 5:40-1:40 [κι αυτό πολύ αργά, όπως του Πολυγώνου...]
* Μαγκουφάνας: 5:45-11
* Ανδριανουπόλεως [sic]: 5:45-11
* Λόφου Σκουζέ: 5:50-12
* Περισσού: 5:40-12
* Νέας Ιωνίας: 5:30-1
* Υμηττού-Χαραυγής: 5:40-12
* Άνω Δάφνη: 5:40-11
* Κυνοσάργους: 5:45-12
* Νέων Λιοσίων: 5:45-11
* Πετρουπόλεως: 6-11
* Αγίου Ιωάννου (Δάφνης): 5:30-0:10
* Αγίου Γεωργίου (Κυνοσάργους): 5:45-11:20
* Μενιδίου: 5-12
* Αγίου Αρτεμίου: 5:45-12
* Γέφυρες: 5-12 [όχι ακόμα "Τρεις Γέφυρες"]
* Αγίων Αναργύρων: 5:45-12
* Άνω Νέας Σμύρνης: 5:30-12
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς: 5-12
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου: 6-0:30
* Ελληνικού: 6:25-10:10
* Σουρμένων: 6:15-10:20
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών: 5:30-1
* Νέας Σμύρνης: 5:45-1
* Άνω Γλυφάδας: 6-11
* Βαρκίζης: 6:15-10

(Πηγή: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ", 28/10/1954, σελ. 380 - "ΗΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ" - επί τη βάσει σχετικής αποφάσεως του τότε υφυπουργού Συγκοινωνιών)


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - pvuccino - 01-12-2013

(01-12-2013, 03:02 AM)ns_ Έγραψε: Τα χειμερινά δρομολόγια "των λεωφορείων των διαφόρων γραμμών Αθηνών και Πειραιώς" ήταν τα παρακάτω (έτος 1954-55, ώρες ενάρξεως και λήξεως):

* Αχαρνών, Ερυθρού, Βεΐκου και Φιλοπάππου: 6-1
* Σεπολίων, Αμπελοκήπων, Πατησίων, Παγκρατίου και Κυψέλης: 5:30-1
* Ιπποκράτους-Βοτανικού, Ομονοίας-Βοτανικού, Θων-Θησείου καί Καστέλλας: 6-0:30
* Ρουφ, Ιπποκράτους-Κολοκυνθού, Άνω Πετραλώνων, Αγίου Βασιλείου-Παλαμηδίου και Φαλήρου: 5:30-0:30
* Μαρασλείου: 6:30-0:30
* Κάτω Κηφισίας [sic]: 5:30-10:30
* Φιλοθέης: 6:30-12
* Αμαρουσίου: 7-10
* Άνω Μαγκουφάνας: 6:30-9
* Χαλανδρίου 5-0:30
* Νέας Κηφισιάς: 6:15-10:45
* Μπογιατίου: 6-10
* Νέας Φιλαδελφείας: 5:30-1
* Δροσιάς: 5:45-12
* Ψυχικού: 7-11
* Κεφαλαρίου: 6-0:30
* Κηφισιάς: 6-0:30
* Πειραιώς-Δροσιάς: 5:45-10
* Μπαφίου: 6-9:15
* Κάτω Πετραλώνων: 5:30-0:10
* Ελληνορώσων: 6-11:10
* Χολαργού: 6:50-9
* Καισαριανής: 5:15-0:10
* Αγίας Παρασκευής (Αγ. Ιωάννης): 6-12
* Αγίας Παρασκευής: 5:15-0:30
* Περιστερίου: 5:15-1
* Αναλήψεως: 5:45-11:30
* Λόφου Αξιωματικών: 5-12
* Κορωπίου: 5:20-11
* Γουδί: 5:30-11:30
* Παιανίας: 6-10
* Κουπονίων [???]: 5:30-11:30
* Ζωγράφου: 5:30-0:30
* Σπάτων: 5:30-11
* Πεντέλης: 5:30-10:30
* Αθηνών-Περάματος 5:30-10:40
* Νέων Σφαγείων: 5:30-12
* Γκύζη: 5:45-0:30
* Ακαδημίας Πλάτωνος: 5:30-12
* Φραγκοκλησιάς: 6:30-11:20
* Αιγάλεω: 4:30-0:30 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Αιγάλεω ξεκινούσε τόσο νωρίς...]
* Δαφνί: 5:30-11:30
* Μοναστηράκι - Βύρωνος: 5:30-11
* Νέας Ελβετίας: 5:15-11:30
* Αθηνών-Άνω Νικαίας: 5:15-11
* Αθηνών-Ελευσίνος: 5:15-11:30
* Αθηνών-Νικαίας: 5-1
* Πολυγώνου: 5:45-2 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Πολυγώνου ξεκινούσε τόσο αργά...]
* Μελισσίων: 6-11
* Γαλατσίου: 5:30-12
* Καλογρέζης: 5:40-11
* Ηλιουπόλεως: 5:40-11
* Νέου Ηρακλείου: 6-11:30
* Αμφιθέας: 6-11:40
* Γλυφάδας, Άνω Βούλας: 6-12
* Βουλιαγμένης: 6:15-12
* Μπραχαμίου: 5:40-1:40 [κι αυτό πολύ αργά, όπως του Πολυγώνου...]
* Μαγκουφάνας: 5:45-11
* Ανδριανουπόλεως [sic]: 5:45-11
* Λόφου Σκουζέ: 5:50-12
* Περισσού: 5:40-12
* Νέας Ιωνίας: 5:30-1
* Υμηττού-Χαραυγής: 5:40-12
* Άνω Δάφνη: 5:40-11
* Κυνοσάργους: 5:45-12
* Νέων Λιοσίων: 5:45-11
* Πετρουπόλεως: 6-11
* Αγίου Ιωάννου (Δάφνης): 5:30-0:10
* Αγίου Γεωργίου (Κυνοσάργους): 5:45-11:20
* Μενιδίου: 5-12
* Αγίου Αρτεμίου: 5:45-12
* Γέφυρες: 5-12 [όχι ακόμα "Τρεις Γέφυρες"]
* Αγίων Αναργύρων: 5:45-12
* Άνω Νέας Σμύρνης: 5:30-12
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς: 5-12
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου: 6-0:30
* Ελληνικού: 6:25-10:10
* Σουρμένων: 6:15-10:20
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών: 5:30-1
* Νέας Σμύρνης: 5:45-1
* Άνω Γλυφάδας: 6-11
* Βαρκίζης: 6:15-10

(Πηγή: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ", 28/10/1954, σελ. 380 - "ΗΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ" - επί τη βάσει σχετικής αποφάσεως του τότε υφυπουργού Συγκοινωνιών)

Απίστευτο ντοκουμέντο!!! Εκτός των άλλων, μαθαίνουμε ακριβώς πόσες (και ποιες) γραμμές λειτουργούσαν το 1954 στην Αθήνα! Ελπίζω βέβαια τα δημοσιεύματα του τότε για τις συγκοινωνίες να ήταν πιο έγκυρα από τα αντίστοιχα του σήμερα! Big Grin Τέσσερα πράγματα έχω να πω:
1) Μα που πας και τα βρίσκεις;;; Tongue
2) Τα "Κουπόνια" ήταν τα Άνω Ιλίσια
3) Τα λεωφορεία του Αιγάλεω ξεκινούσαν τόσο νωρίς γιατί εξυπηρετούσαν τους εργάτες του "Πυριτιδοποιίου" (κοινώς Μπαρουτάδικο) εκεί που είναι σήμερα το ομώνυμο άλσος.
4) Ένα μεγάλο μπράβο που τα ανεβάζεις εδώ και τα μοιράζεσαι μαζί μας! Οι περισσότεροι που έχουν στα χέρια τους τέτοια ντοκουμέντα, τα φυλάνε καλά κρυμμένα στα "μπαούλα" τους...


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - marios.ilioupoli - 01-12-2013

(01-12-2013, 03:02 AM)ns_ Έγραψε: * Κουπονίων [???]: 5:30-11:30

"Κουπόνια" (ή "Καπόνια"), ονομάζονται παλιά τα Άνω Ιλίσια.

ΥΓ: Με πρόλαβε ο pvuccino! Tongue


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - N1Ellinikou - 01-12-2013

Να φανταστώ πως στα fifties Γλυφάδα, Σούρμενα, Βάρκιζα, Βούλα ήταν τέρμα εξοχη, έτσι δεν είναι?


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - marios.ilioupoli - 01-12-2013

(01-12-2013, 02:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Να φανταστώ πως στα fifties Γλυφάδα, Σούρμενα, Βάρκιζα, Βούλα ήταν τέρμα εξοχη, έτσι δεν είναι?

Εδώ ήταν η Ηλιούπολη ακόμη κοινότητα (το '64 γίναμε Δήμος). Τα Σούρμενα, λόγω προσφύγων, ίσως να μην ήταν τελείως εξοχή, αλλά σίγουρα όχι όπως σήμερα. Γλυφάδα, Βάρκιζα και Βούλα, σίγουρα ήταν εξοχή!

Η γραμμή της Ηλιούπολης προφανώς θα είχε τέρμα στην Κοίμηση (κοντά στην κεντρική), όπου τελείωνε η ασφαλτόστρωση.


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - nikos1991 - 01-12-2013

(01-12-2013, 02:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Να φανταστώ πως στα fifties Γλυφάδα, Σούρμενα, Βάρκιζα, Βούλα ήταν τέρμα εξοχη, έτσι δεν είναι?

Τέλος 50s που γεννήθηκαν οι γονείς μου, η Ηλιούπολη ήταν χωράφια με μικρές συνοικίες 5-6 σπιτιών ανά χιλιόμετρο η μία από την άλλη και πολλά πρόβατα.
Το λεωφορείο του Γουδή (νομίζω 32) πήγαινε μέχρι την πλ. Ελευθερίας περνώντας μια ξύλινη γέφυρα, εκεί που είναι σήμερα η Παπανδρέου, ενώ πιο πάνω βόσκανε αγελάδες. Πάνω κάτω τα ίδια και στου Ζωγράφου, το "608-235" πήγαιναν μέχρι τη στάση Άνοιξη, επειδή δεν υπήρχε άνθρωπος πιο πάνω (εννοώ κάτοικος, γιατί πιο πάνω υπήρχαν μόνο στάνες με βοσκούς)...
Φαντάζεσαι τώρα τί γινόταν στη Γλυφάδα.. Wink


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - ns_ - 01-12-2013

(01-12-2013, 03:35 PM)nikos1991 Έγραψε: Τέλος 50s που γεννήθηκαν οι γονείς μου, η Ηλιούπολη ήταν χωράφια με μικρές συνοικίες 5-6 σπιτιών ανά χιλιόμετρο η μία από την άλλη και πολλά πρόβατα.
Το λεωφορείο του Γουδή (νομίζω 32) πήγαινε μέχρι την πλ. Ελευθερίας περνώντας μια ξύλινη γέφυρα, εκεί που είναι σήμερα η Παπανδρέου, ενώ πιο πάνω βόσκανε αγελάδες. Πάνω κάτω τα ίδια και στου Ζωγράφου, το "608-235" πήγαιναν μέχρι τη στάση Άνοιξη, επειδή δεν υπήρχε άνθρωπος πιο πάνω (εννοώ κάτοικος, γιατί πιο πάνω υπήρχαν μόνο στάνες με βοσκούς)...
Φαντάζεσαι τώρα τί γινόταν στη Γλυφάδα.. Wink

Εδώ υπήρχε βοσκός στην Πλατεία Φάρου (σύνορα Δάφνης / Νέας Σμύρνης) μέχρι τα mid-60s...

Αυτό εξηγεί και γιατί τα "αστικά" ΚΤΕΛ της Αθήνας πήγαιναν Μπάφι, Σπάτα, Παιανία, Κορωπί κ.λπ. : Όσο "αστικό" ήταν τότε το Μπάφι τόσο ήταν και η Ηλιούπολη ή το Ελληνικό... Είναι σαν κάτι αστικά ΚΤΕΛ της περιφέρειας που εκτός από τα εντός της πόλεως δρομολόγια έχουν και συνδέσεις με τα κοντινά χωριά / κωμοπόλεις που είναι σε απόσταση λίγων χλμ. και δεν δικαιολογούν υπεραστικό...

Προφανώς η αστική σύνδεση με Παλλήνη, Παιανία κ.λπ. είναι ιστορικό κατάλοιπο της παλαιάς εκείνης σύνδεσης του αστικού ΚΤΕΛ Αθηνών με τις περιοχές αυτές.

Τα δρομολόγια της Βάρκιζας, Γλυφάδας κ.τ.τ. ήταν και "εκδρομικά". Τότε οι πιο πολλοί (ιδίως δε οι "εσωτερικοί μετανάστες" από την επαρχία) δεν είχαν αυτοκίνητο - εξ ου και τα θερινά δρομολόγια για Καλαμάκι κ.λπ. Ειδικά στη Βάρκιζα η πιο παλιά εγκατάσταση "γηγενών" κατοίκων είναι ψαράδες - η Βάρκιζα ήταν ψαροχώρι. Και είχε λίγο κόσμο στην Ευρυάλη, και μετά το '22 στα Σούρμενα...

(01-12-2013, 01:59 PM)pvuccino Έγραψε: Απίστευτο ντοκουμέντο!!! Εκτός των άλλων, μαθαίνουμε ακριβώς πόσες (και ποιες) γραμμές λειτουργούσαν το 1954 στην Αθήνα! Ελπίζω βέβαια τα δημοσιεύματα του τότε για τις συγκοινωνίες να ήταν πιο έγκυρα από τα αντίστοιχα του σήμερα! Big Grin Τέσσερα πράγματα έχω να πω:
1) Μα που πας και τα βρίσκεις;;; Tongue
2) Τα "Κουπόνια" ήταν τα Άνω Ιλίσια
3) Τα λεωφορεία του Αιγάλεω ξεκινούσαν τόσο νωρίς γιατί εξυπηρετούσαν τους εργάτες του "Πυριτιδοποιίου" (κοινώς Μπαρουτάδικο) εκεί που είναι σήμερα το ομώνυμο άλσος.
4) Ένα μεγάλο μπράβο που τα ανεβάζεις εδώ και τα μοιράζεσαι μαζί μας! Οι περισσότεροι που έχουν στα χέρια τους τέτοια ντοκουμέντα, τα φυλάνε καλά κρυμμένα στα "μπαούλα" τους...

Σ' ευχαριστώ πολύ.

Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία περί μπαρουτάδικου - δεν το γνώριζα...

Περιοχές με αλλαγή ονομασίας:

* Άνω Μαγκουφάνα --> Άνω Πεύκη
* Μπογιάτι --> Άνοιξη (το παλαιό), Άγιος Στέφανος (το νέο)
* Μπάφι --> Κρυονέρι
* Κουπόνια --> Άνω Ιλίσια [Thx pvuccino ! ]
* Νέα Σφαγεία --> Ταύρος
* Μπραχάμι --> Άγιος Δημήτριος [όμως η ονομασία Μπραχάμι επιβιώνει στην καθομιλουμένη, αλλά και ως δημωνυμικό - "μπραχαμιώτης"]
* Μαγκουφάνα --> Πεύκη [η Άνω Μαγκουφάνα ανωτέρω ήταν ο προσφυγικός συνοικισμός]
* Νέα Λιόσια --> Ίλιον [πρόσφατη μετονομασία]
* Μενίδι --> Αχαρναί/Αχαρνές [στην καθομιλουμένη χρησιμοποιείται πάντοτε η ονομασία "Μενίδι"]
* Γέφυρες --> Τρεις Γέφυρες

Μπογιάτι, Μπάφι, Λιόσια είναι τοπωνύμια αλβανικά (πριν από την απελευθέρωση από τους Τούρκους και την επιλογή των Αθηνών από τους Βαυαρούς ως πρωτεύουσας, κυρίαρχο πληθυσμιακά στην Αττική ήταν το αρβανίτικο στοιχείο)

Φοβερό είναι επίσης ότι υπήρχε μόνον *μία* λεωφορειακή γραμμή που δεν είχε αφετηρία στο κέντρο, και ήταν η Πειραιεύς-Δροσιά. (Όμως έχω απορία σχετικά με τον εάν οι γραμμές Καστέλλας και Φαλήρου που αναφέρονται ήταν πειραιώτικες, και απλά επειδή ήταν γνωστό τοις πάσι αυτό παραλειπόταν η ρητή αναφορά...)

Επίσης ενδιαφέρον ότι είχε θεωρηθεί σκόπιμο σε ορισμένες (λίγες) περιπτώσεις να αναφερθεί ρητώς ότι αφετηρία είναι η Αθήνα, προφανώς για να μη προκληθεί σύγχυση με τις αντίστοιχες γραμμές σταθερής τροχιάς (τραμ, ή στην περίπτωση του Περάματος το τρενάκι) του Πειραιά:

* Αθηνών-Περάματος
* Αθηνών-Άνω Νικαίας
* Αθηνών-Νικαίας
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών

Τέλος, με παραξενεύει γιατί "Αθηνών-Ελευσίνος" και όχι σκέτο "Ελευσίνος". Αν υπήρχε και γραμμή από τον Πειραιά, θα αναφερόταν (εκτός αν ήταν μόνο θερινή...). Μήπως επειδή πήγαινε και το τραίνο της Πελοποννήσου εκεί; Ίσως βέβαια και να είναι όλως εκ περισσού...


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - nikos1991 - 01-12-2013

(01-12-2013, 03:50 PM)ns_ Έγραψε: * Νέα Λιόσια --> Ίλιον [πρόσφατη μετονομασία]
* Γέφυρες --> Τρεις Γέφυρες

Κάτω Αχαρναί ή Κάτω Λιόσια στην καθομιλουμένη -> Αγ. Ανάργυροι
Χώρίς να είμαι σίγουρος, οι 3 Γέφυρες ονομάζονταν τότε "Γέφυρα". Η μετονομασία πρέπει να έγινε γύρω στο 1960-62 με την κατασκευή της ΠΑΘΕ που σχηματίστηκε αυτό το σύμπλεγμα γεφυρών.


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - magirus deutz - 01-12-2013

(01-12-2013, 01:59 PM)pvuccino Έγραψε: Απίστευτο ντοκουμέντο!!! Εκτός των άλλων, μαθαίνουμε ακριβώς πόσες (και ποιες) γραμμές λειτουργούσαν το 1954 στην Αθήνα! Ελπίζω βέβαια τα δημοσιεύματα του τότε για τις συγκοινωνίες να ήταν πιο έγκυρα από τα αντίστοιχα του σήμερα! Big Grin Τέσσερα πράγματα έχω να πω:
1) Μα που πας και τα βρίσκεις;;; Tongue
2) Τα "Κουπόνια" ήταν τα Άνω Ιλίσια
3) Τα λεωφορεία του Αιγάλεω ξεκινούσαν τόσο νωρίς γιατί εξυπηρετούσαν τους εργάτες του "Πυριτιδοποιίου" (κοινώς Μπαρουτάδικο) εκεί που είναι σήμερα το ομώνυμο άλσος.
4) Ένα μεγάλο μπράβο που τα ανεβάζεις εδώ και τα μοιράζεσαι μαζί μας! Οι περισσότεροι που έχουν στα χέρια τους τέτοια ντοκουμέντα, τα φυλάνε καλά κρυμμένα στα "μπαούλα" τους...
4) Καλά κάνουμε! Smile

(01-12-2013, 03:02 AM)ns_ Έγραψε: Τα χειμερινά δρομολόγια "των λεωφορείων των διαφόρων γραμμών Αθηνών και Πειραιώς" ήταν τα παρακάτω (έτος 1954-55, ώρες ενάρξεως και λήξεως):

* Αχαρνών, Ερυθρού, Βεΐκου και Φιλοπάππου: 6-1
* Σεπολίων, Αμπελοκήπων, Πατησίων, Παγκρατίου και Κυψέλης: 5:30-1
* Ιπποκράτους-Βοτανικού, Ομονοίας-Βοτανικού, Θων-Θησείου καί Καστέλλας: 6-0:30
* Ρουφ, Ιπποκράτους-Κολοκυνθού, Άνω Πετραλώνων, Αγίου Βασιλείου-Παλαμηδίου και Φαλήρου: 5:30-0:30
* Μαρασλείου: 6:30-0:30
* Κάτω Κηφισίας [sic]: 5:30-10:30
* Φιλοθέης: 6:30-12
* Αμαρουσίου: 7-10
* Άνω Μαγκουφάνας: 6:30-9
* Χαλανδρίου 5-0:30
* Νέας Κηφισιάς: 6:15-10:45
* Μπογιατίου: 6-10
* Νέας Φιλαδελφείας: 5:30-1
* Δροσιάς: 5:45-12
* Ψυχικού: 7-11
* Κεφαλαρίου: 6-0:30
* Κηφισιάς: 6-0:30
* Πειραιώς-Δροσιάς: 5:45-10
* Μπαφίου: 6-9:15
* Κάτω Πετραλώνων: 5:30-0:10
* Ελληνορώσων: 6-11:10
* Χολαργού: 6:50-9
* Καισαριανής: 5:15-0:10
* Αγίας Παρασκευής (Αγ. Ιωάννης): 6-12
* Αγίας Παρασκευής: 5:15-0:30
* Περιστερίου: 5:15-1
* Αναλήψεως: 5:45-11:30
* Λόφου Αξιωματικών: 5-12
* Κορωπίου: 5:20-11
* Γουδί: 5:30-11:30
* Παιανίας: 6-10
* Κουπονίων [???]: 5:30-11:30
* Ζωγράφου: 5:30-0:30
* Σπάτων: 5:30-11
* Πεντέλης: 5:30-10:30
* Αθηνών-Περάματος 5:30-10:40
* Νέων Σφαγείων: 5:30-12
* Γκύζη: 5:45-0:30
* Ακαδημίας Πλάτωνος: 5:30-12
* Φραγκοκλησιάς: 6:30-11:20
* Αιγάλεω: 4:30-0:30 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Αιγάλεω ξεκινούσε τόσο νωρίς...]
* Δαφνί: 5:30-11:30
* Μοναστηράκι - Βύρωνος: 5:30-11
* Νέας Ελβετίας: 5:15-11:30
* Αθηνών-Άνω Νικαίας: 5:15-11
* Αθηνών-Ελευσίνος: 5:15-11:30
* Αθηνών-Νικαίας: 5-1
* Πολυγώνου: 5:45-2 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Πολυγώνου ξεκινούσε τόσο αργά...]
* Μελισσίων: 6-11
* Γαλατσίου: 5:30-12
* Καλογρέζης: 5:40-11
* Ηλιουπόλεως: 5:40-11
* Νέου Ηρακλείου: 6-11:30
* Αμφιθέας: 6-11:40
* Γλυφάδας, Άνω Βούλας: 6-12
* Βουλιαγμένης: 6:15-12
* Μπραχαμίου: 5:40-1:40 [κι αυτό πολύ αργά, όπως του Πολυγώνου...]
* Μαγκουφάνας: 5:45-11
* Ανδριανουπόλεως [sic]: 5:45-11
* Λόφου Σκουζέ: 5:50-12
* Περισσού: 5:40-12
* Νέας Ιωνίας: 5:30-1
* Υμηττού-Χαραυγής: 5:40-12
* Άνω Δάφνη: 5:40-11
* Κυνοσάργους: 5:45-12
* Νέων Λιοσίων: 5:45-11
* Πετρουπόλεως: 6-11
* Αγίου Ιωάννου (Δάφνης): 5:30-0:10
* Αγίου Γεωργίου (Κυνοσάργους): 5:45-11:20
* Μενιδίου: 5-12
* Αγίου Αρτεμίου: 5:45-12
* Γέφυρες: 5-12 [όχι ακόμα "Τρεις Γέφυρες"]
* Αγίων Αναργύρων: 5:45-12
* Άνω Νέας Σμύρνης: 5:30-12
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς: 5-12
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου: 6-0:30
* Ελληνικού: 6:25-10:10
* Σουρμένων: 6:15-10:20
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών: 5:30-1
* Νέας Σμύρνης: 5:45-1
* Άνω Γλυφάδας: 6-11
* Βαρκίζης: 6:15-10

(Πηγή: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ", 28/10/1954, σελ. 380 - "ΗΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ" - επί τη βάσει σχετικής αποφάσεως του τότε υφυπουργού Συγκοινωνιών)
Ελευσίνα-Χαιδάρι-Σκαραμαγκάς;;


RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - ns_ - 01-12-2013

(01-12-2013, 05:44 PM)magirus deutz Έγραψε: Ελευσίνα-Χαιδάρι-Σκαραμαγκάς;;

Υπήρχε τέτοια γραμμή; Ίσως να εξηγείται από το ότι η υπουργική απόφαση (σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο) αναφερόταν μόνο στις γραμμές "Αθηνών και Πειραιώς"