04-12-2013, 04:41 AM
Λοιπόν, κοίτα να δεις ποια είναι η λογική εξήγηση:
Το ότι στον χάρτη σου η γραμμή της Καλλιθέας έχει δύο κλάδους δίνει τη λύση:
* Ο κλάδος που τερματίζει περίπου στη σημερινή στάση Λουτρά είναι η γραμμή *Καλλιθέα* - Άνω Ν. Σμύρνη που αναφέρει το δημοσίευμα! Το τέρμα αυτής στη γωνία Ταταούλων και Χαλδείας είναι ακριβώς στο ύψος της στάσης Λουτρά (2 τετράγωνα δυτικοτερα). Η απόσταση από την Αγχιάλου είναι 3 τετράγωνα. Η "επέκταση" μπορεί απλά να συνιστατο σε 1 στάση πιο πέρα το τέρμα !(από Αγχιαλου δεξιά στην Πισιδιας ή την Ελλησποντου)
* Ο άλλος κλαδος που έχεις με προβληματίζει, αλλά έχω την εξήγηση: Το δημοσίευμα είναι Μαΐου 1965 και λέει ότι οι επεκτάσεις "πραγματοποιηθηκαν". Ο χάρτης σου είναι του 1964, αλλά έχει την επέκταση μέχρι Πλ. Κύπρου, έστω μέσω Αρτάκης. Οπότε έχουμε δύο τινά:
1) Ή ο χάρτης σου αποτυπώνει κάποιο grand plan επεκτάσεων / τροποποιήσεων γραμμών που τέθηκε έτσι "επί χάρτου" το 64 (π.χ. μέσω Αρτάκης ο κλάδος αυτός) αλλά τελικά το 65 υλοποιήθηκε αλλιώς
ή
2) Το τέρμα που βλέπεις στα Λουτρά είναι η γραμμή των Λουτρών (λογικό) και μέσω Πέτρας, Ακρίτα και Αιγαίου επεκτάθηκε την επόμενη χρονιά να πηγαίνει Καλογήρους, φτιάχτηκε δε και παρακλάδι της γραμμής των Λουτρών που την είπαν Άνω Ν. Σμύρνης (για να ξεχωρίζει) και με τέρμα στη Χαλδείας, λίγο δηλ. πιο δυτικά. Σ' αυτήν την περίπτωση ο κλάδος της Αρτάκης που βλέπεις μπορεί κάλλιστα να καταργήθηκε το 1965, όπως προφανώς κάποια στιγμή αργότερα και το "τοπικό" με τέρμα στη Χαλδείας.
Και όντως το άλλο (Μπραχάμι, Ελ. Βενιζέλου) πρέπει να είναι το "μπραχαμιώτικο" της Καλλιθέας, μέλλον 219, και πιο λογικό είναι, το 1969, που είναι η χρονιά του δημοσιεύματος να πηγαινε όχι στην άλλη Πλ. Κύπρου, στο Μπραχάμι, αλλά *και* αυτό στους Καλογήρους, εξ ου και η ανάγκη να γράφει -Μπραχάμι- στην προμετωπιδα, για να ξεχωρίζει από το "αδελφάκι" του με ίδια αφετηρία και τέρμα (Ηλ. Σταθμ. Καλλιθέας, Πλ. Κύπρου) το -Λουτρά-
Το ότι στον χάρτη σου η γραμμή της Καλλιθέας έχει δύο κλάδους δίνει τη λύση:
* Ο κλάδος που τερματίζει περίπου στη σημερινή στάση Λουτρά είναι η γραμμή *Καλλιθέα* - Άνω Ν. Σμύρνη που αναφέρει το δημοσίευμα! Το τέρμα αυτής στη γωνία Ταταούλων και Χαλδείας είναι ακριβώς στο ύψος της στάσης Λουτρά (2 τετράγωνα δυτικοτερα). Η απόσταση από την Αγχιάλου είναι 3 τετράγωνα. Η "επέκταση" μπορεί απλά να συνιστατο σε 1 στάση πιο πέρα το τέρμα !(από Αγχιαλου δεξιά στην Πισιδιας ή την Ελλησποντου)
* Ο άλλος κλαδος που έχεις με προβληματίζει, αλλά έχω την εξήγηση: Το δημοσίευμα είναι Μαΐου 1965 και λέει ότι οι επεκτάσεις "πραγματοποιηθηκαν". Ο χάρτης σου είναι του 1964, αλλά έχει την επέκταση μέχρι Πλ. Κύπρου, έστω μέσω Αρτάκης. Οπότε έχουμε δύο τινά:
1) Ή ο χάρτης σου αποτυπώνει κάποιο grand plan επεκτάσεων / τροποποιήσεων γραμμών που τέθηκε έτσι "επί χάρτου" το 64 (π.χ. μέσω Αρτάκης ο κλάδος αυτός) αλλά τελικά το 65 υλοποιήθηκε αλλιώς
ή
2) Το τέρμα που βλέπεις στα Λουτρά είναι η γραμμή των Λουτρών (λογικό) και μέσω Πέτρας, Ακρίτα και Αιγαίου επεκτάθηκε την επόμενη χρονιά να πηγαίνει Καλογήρους, φτιάχτηκε δε και παρακλάδι της γραμμής των Λουτρών που την είπαν Άνω Ν. Σμύρνης (για να ξεχωρίζει) και με τέρμα στη Χαλδείας, λίγο δηλ. πιο δυτικά. Σ' αυτήν την περίπτωση ο κλάδος της Αρτάκης που βλέπεις μπορεί κάλλιστα να καταργήθηκε το 1965, όπως προφανώς κάποια στιγμή αργότερα και το "τοπικό" με τέρμα στη Χαλδείας.
Και όντως το άλλο (Μπραχάμι, Ελ. Βενιζέλου) πρέπει να είναι το "μπραχαμιώτικο" της Καλλιθέας, μέλλον 219, και πιο λογικό είναι, το 1969, που είναι η χρονιά του δημοσιεύματος να πηγαινε όχι στην άλλη Πλ. Κύπρου, στο Μπραχάμι, αλλά *και* αυτό στους Καλογήρους, εξ ου και η ανάγκη να γράφει -Μπραχάμι- στην προμετωπιδα, για να ξεχωρίζει από το "αδελφάκι" του με ίδια αφετηρία και τέρμα (Ηλ. Σταθμ. Καλλιθέας, Πλ. Κύπρου) το -Λουτρά-