Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεταμεσονύχτιες λεωφορειακές γραμμές;
#14
(24-11-2013, 10:51 PM)philip Έγραψε: Απ'ότι έμαθα αυτά τα λεωφορεία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από επιβάτες... Δυστυχώς οι κάτοικοι της δυτικής Θεσ/νίκης αποδεικνύονται για άλλη μια φορά πολίτες Β κατηγορίας για τον οασθ. Υποδουλωμένοι στα ταξί, να μη μπορούμε να μετακινηθούμε το βράδυ, σε αντίθεση με την ανατολική Θεσ/νίκη που όχι μόνο έχει 78Ν, αλλά και ένα σωρό γραμμές που κάνουν δρομολόγια μέχρι και τη 1 το βράδυ...

Κάποια υπηρεσιακά δρομολόγια επιβιβάζουν κοινό. Πρόκειται για αυτά:
http://oasth.gr/#el/eidikes-nyxterines-l...s-grammes/
Ο παλιός άγραφος κανόνας λέει ότι κανείς από το προσωπικό δεν πρόκειται να σε ενημερώσει για το οτιδήποτε για αυτά και για να εξυπηρετηθείς θα πρέπει να γνωρίζεις τη διαδρομή του και τις ώρες διέλευσης από το σημείο που σε εξυπηρετεί. Το 78Ν είναι ένα τροποποιημένο 78 που σκοπό έχει να εξυπηρετεί τα ΚΤΕΛ, τον ΝΣΣ και το αεροδρόμιο. Από σπόντα κάνει και συγκοινωνία (κακώς!). Τα υπόλοιπα μεταμεσονύκτια δρομολόγια εκτελούνται από λεωφορεία τα οποία έχουν μεταβεί στο κέντρο της πόλης διότι ΕΧΟΥΝ μεταφορικό έργο και πρέπει να επιστρέψουν στα αμαξοστάσιά τους. Με εξαίρεση το τελευταίο 31 που πρέπει να επιστρέψει από τη Βούλγαρη στη Σταυρούπολη (αλλα αρχίζει τη βάρδια ιδιαίτερα αργά) όλα τα υπόλοιπα έχουν τέρματα σε πολύ κοντινή απόσταση από το αμαξοστάσιο που εδρεύουν οπότε και λόγω τις περιορισμένης επιβατικής κίνησης εξυπηρετούν την γραμμή τους στην επιστροφή. Μέχρι το πρόσφατο παρελθόν υπήρχαν κι άλλες γραμμές με μεταμεσονύκτια δρομολόγια τόσο στην ανατολική όσο και στη δυτική Θεσσαλονίκη τα οποία είχαν μονοψήφιες ή και καθόλου ακυρώσεις εισιτηρίων. Κόπηκαν λοιπόν και διατηρήθηκαν όσα είχαν μια στοιχειώδη κίνηση. Σήμερα που οι μεταμεσονύκτιες αναχωρήσεις που απέμειναν ακυρώνουν μονοψήφιο αριθμό εισιτηριών πρέπει να κοπούν ΟΛΕΣ! Ακόμη και το 78Ν το οποίο με 13 αναχωρήσεις ανά κατεύθυνση και με τα μισά δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο να είναι τόσο γεμάτο που να αφήνει κόσμο έξω (συχνά με βαλίτσες που επομένως ταξιδεύει) είναι ανεπίτρεπτο να έχει μόλις 600 ακυρώσεις ολόκληρο το βράδυ! Να καλύψει τι με αυτές; Τέσσερις βάρδιες οδηγών (η μία με υπερωρία) νυχτερινές; Τα πετρέλαια; Τους καθημερινούς βανδαλισμούς σε τέσσερα οχήματα; Αφού είναι υποχρέωση του ΟΑΣΘ η 24ωρη εξυπηρέτηση των σταθμών και του αερολιμένα ένα 78 24ωρο με δρομολόγηση ανά ώρα μετά τα μεσάνυκτα και προσαυξημένο εισιτήριο αρκεί να καλύψει τις ανάγκες τους. Συνεπώς το θέμα δεν είναι η "αδικημένη" δυτική Θεσσαλονίκη έναντι της ανατολικής (αλήθεια τα 27, 28 που το ανατολικότερο σημείο της διαδρομής τους είναι η Αγία Φωτεινή που πηγαίνουν; ) αλλά η ύπαρξη η ίδια των νυχτερινών δρομολογίων. Διότι για να ζητάμε είμαστε πρώτοι αλλά να ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας και να υποστηρίζουμε τις υπηρεσίες που μας προσφέρονται ούτε λόγος. Δεν αναφέρομαι βέβαια σε εσένα αλλά στο σύνολο των επιβατών - δεν μεταφέρουν μόνο εσένα κι εμένα τα λεωφορεία...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μεταμεσονύχτιες λεωφορειακές γραμμές; - από garvanitis - 06-12-2013, 10:58 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)