Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
Έχω Μια Ερώτηση Σχετικά με όλη την ιστορία των λεωφορείων στο Μενίδι από ποίο δρόμο κατεβεναν Αθήνα από την Δημοκρατίας η από την Αχαρνών Εκτός αν κάποιος μπορεί να μου περιγράψει όλη τους την διαδρομή εννοώ τα τότε δρομολόγια 60/725/726 που έγιναν Α10 Β10
Απάντηση
(13-03-2022, 09:27 AM)panos._.photography Έγραψε: Δεν το λέω με κακή πρόθεση απλώς απαντάω στην ερώτηση σου. Ορίστε κάποια μειονεκτήματα. Θεωρώ ότι υπερτερούν αρκετά από τυχών πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει η αλλαγή:

Από άποψη χρόνου δρομολογίου η διέλευση από δημοκρατίας-Λιοσίων είναι πιο γρήγορη από την διέλευση Φιλαδέλφειας-Αχαρνων (Και από άποψη χρόνου καθαρά και από άποψη ότι δεν πατάει ψυχή σε τμήμα της δημοκρατίας). Όποτε δεν συμφέρει τους χρήστες του Α/Β10 που θέλουν να κάνουν μετακίνηση Αχαρναί-Αθήνα και αντίστροφα να αλλάξει η διαδρομή.

Παράλληλα το να τα επαναφέρουμε στο κέντρο από την Αχαρνων είναι αντίθετο στην προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου από λεωφορεία και την  δημιουργία γραμμών τροφοδοτικων σε ΜΣΤ. Επίσης δεν υπαχει κάπου χώρος για Αφετηρία στο κέντρο. 

Με διαδρομή την Αχαρνων χάνει την ανταπόκριση με την γραμμή 2 που αντλεί αρκετό κόσμο από Α/Β10.

Επισης επειδή από τον Σταθμό Λαρισης πολλοί παίρνουν και τον προαστιακό για να πάνε Αχαρναί τους δίνεις και την εναλλακτική του λεωφορείου αν συμβει κάτι στον προαστιακό. Κάτι που θα χαθεί αν αλλάξει διέλευση.

Και τέλος αρκετοί έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της μετεπιβίβασης σε ΜΣΤ και την εφαρμόζουν. Όποτε θα υπάρχει μαζική έξοδος από το Α/Β10 στα κάτω πατησια με αποτέλεσμα η υπόλοιπη διαδρομή να βαράει μύγες ή να γεμίζει με κόσμο του 6/Β9. Άρα η γραμμή ουσιαστικά θα λειτουργεί ως Στ. Κάτω Πατησια - Αχαρναί. Άρα καταλήγουμε ότι θα γίνει 755 (χωρίς την εσωτερική διέλευση στην Φιλαδέλφεια). Άρα δεν χρειάζεται αλλαγή αφού υπάρχει το 755 με πολύ καλές συχνότητες και πληρότητες που δεν απαιτούν αρθρωτά. Δηλαδή αν είναι να σπαταλάμε αρθρωτά ας τα σπαταλήσουμε σε γραμμές που όταν έχουν 12m (καλησπέρα Β5 εσένα κοιτάω) είναι γεμάτα μέχρι αηδίας.
Έχεις Δίκιο τελικά Βολεύει καλητερα από δημοκρατίας-λιοσιων πάρα από Αχαρνών Επισης έχω μια ακόμα ερώτηση είναι επειδή τελευταία ασχολούμε και με της διαδρομές τον παλιών δρομολογίων για πάραδειγμα δεκαετίες του 80 πριν τα λεωφορεια αλλάξουν αρίθμηση τα λεωφορεία 725/726 πριν γίνουν Α10 Β10 είχαν την ίδια διαδρομή όπως τώρα η διαφορετική???? έκτος αν υπάρχει κάποιος χάρτης με τα παλιά δρομολόγια της Αθήνας για να καταλάβω
Απάντηση
(14-03-2022, 05:07 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Έχεις Δίκιο τελικά Βολεύει καλητερα από δημοκρατίας-λιοσιων πάρα από Αχαρνών Επισης έχω μια ακόμα ερώτηση είναι επειδή τελευταία ασχολούμε και με της διαδρομές τον παλιών δρομολογίων για πάραδειγμα δεκαετίες του 80 πριν τα λεωφορεια αλλάξουν αρίθμηση τα λεωφορεία 725/726 πριν γίνουν Α10 Β10 είχαν την ίδια διαδρομή όπως τώρα η διαφορετική???? έκτος αν υπάρχει κάποιος χάρτης με τα παλιά δρομολόγια της Αθήνας για να καταλάβω
Για τέτοιες πληροφορίες πρέπει να ανατρέξεις στα ιστορικά γιατί εδώ είναι εκτός θέματος. Σου παραθέτω όμως την απάντηση που είχε δώσει ένας χρήστης σε αντίστοιχη ερώτηση

pvuccino:
«[..] απ' ό,τι γνωρίζω όμως ο αρχικός κορμός του 1986 ήταν το 726 και είχε τέρμα στον Κάραβο, μαζί με τα τοπικά. Αργότερα και λόγω (μάλλον) έλλειψης χώρου, ανέβηκε το τέρμα του κορμού στο Μεσονύχι και τότε δημιουργήθηκε και το 725 που πήγαινε μέσω Αριστοτέλους. Γι' αυτό είχαν και "ανάποδη" αρίθμηση. (αν είχαν δημιουργηθεί ταυτόχρονα, το πιο λογικό θα ήταν να ήταν το 725 από Πάρνηθος και το 726 από Αριστοτέλους) Το δε 726 επιλέχτηκε ως αριθμός γιατί είχε ήδη δρομολόγιο Αθήνα-Αχαρναί ως "τοπικό" των 724/725 που πήγαιναν Θρακομακεδόνες και το τέρμα του ήταν στη συμβολή Πάρνηθος και Θρακομακεδόνων.

Η διαδρομή των 724/725/726 αλλά και των υπολοίπων γραμμών εντός Μενιδίου προ του 1986 ήταν από Αθηνών ευθεία, αριστερά στη Φιλαδελφείας, διέλευση από την κεντρική πλατεία(Αγ.Βλάσιος) που αποτέλεσε και το αρχικό τέρμα της γραμμής του Μενιδίου, δεξιά στη Δεκελείας, αριστερά στην Πάρνηθος κι απο 'κει ευθεία. Στην επιστροφή έστριβαν δεξιά στην Αριστοτέλους, αριστερά στην Ηρ.Πολυτεχνείου, ευθεία στην κεντρική πλατεία και στη Φιλαδελφείας και δεξιά στην Αθηνών. Όλο αυτό το κομμάτι είναι σήμερα πεζοδρομημένο. Η οδός Αριστοτέλους αρχικά εξυπηρετείτο από τη γραμμή 727: Αθήνα-Νεκρ.Αχαρνών που είχε αυτή τη διέλευση από το κέντρο του Μενιδίου και έστριβε μετά από Πάρνηθος αριστερά στην Αριστοτέλους και αριστερά πάλι στην Εθν.Αντιστάσεως όπου και τερμάτιζε μπροστά στο Νεκροταφείο.

Με την πεζοδρόμηση του κέντρου και την ίδρυση του τέρματος στον Κάραβο, η γραμμή 727 καταργήθηκε (επανιδρύθηκε ως Αχαρναί-Μεσονύχι με αφετηρία στον Κάραβο) και η Αριστοτέλους εξυπηρετήθηκε από τη νέα γραμμή 733: Περιμετρική Αριστοτέλους, που μάλλον διερχόταν από όλο το μήκος της οδού κυκλικά. Τελικά, το τέρμα των κορμών μεταφέρθηκε στο Μεσονύχι, η 733 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Α/Σ Άνω Λιοσίων και δημιουργήθηκε και το 725 ως "αδερφάκι" του 726 μέσω Αριστοτέλους. Μαζί με τα 725/726 στο Μεσονύχι πήγαν και τα 724/727, αλλά τα υπόλοιπα τοπικά παρέμειναν στον Κάραβο. Το 1995 με τους κορμούς, το 725 έγινε Β10, το 726 έγινε Α10 και το 724 επεκτάθηκε από το Μεσονύχι στη Ν.Ιωνία.»
Απάντηση
(13-03-2022, 09:22 PM)abc Έγραψε: Οι κορμί '9 (Α9/Β9/Γ9) πάνε/πήγαιναν από Αχαρνών και οι 10 (Α10/Β10/Γ10) από Λιοσίων.
Η κανονική Χάραξη των κορμών έπρεπε να ήταν 
Α9/Β9/Γ9....Α10/Β10/Γ10 Αχαρνών και Α11/Β11
Α12/Β12/Γ12 από Λιοσίων Για να εξυπηρετεί Καλύτερα των κόσμο Και για να εξυπηρετήθει η δημοκρατίας έπρεπε να υπήρχε το 714
Απάντηση
*Ξέρει κανείς που Μπορώ Να βρω Αυτούς Τους Χάρτες Γιατί το site έχει κλήσει*


Pvuccino
Λοιπόν η άδεια εδώθη! Το μέλος του forum είναι ο Mercedes O405N2 και η διεύθνση του site με τους χάρτες και τα φυλλάδια είναι η εξής: dimnioras.wordpress.com. Θα πάτε στην επιλογή Athens Public Transport History κι απο 'κεί θα επιλέξετε αν θέλετε να δείτε τους χάρτες ή τα φυλλάδια. Οι χάρτες του '79 (επειδή το αρχείο ήταν πολύ μεγάλο έχει χωριστεί σε 5 κομμάτια) είναι φυσικά στους χάρτες και το φυλλάδιο με τις διαδρομές είναι στα φυλλάδια με τον τίτλο "Επανασχεδιασμός 1979." Ειδικά αυτό το φυλλάδιο επειδή είναι πολύ μεγάλο, θα χρειαστεί λίγη ώρα μέχρι να σας ανοίξει ολόκληρο. Αλλά μην απογοητευτείτε όπως εγώ που στην αρχή νόμιζα ότι έβαλε μόνο την πρώτη σελίδα! Φορτώνουν και οι υπόλοιπες, αλλά θέλουν υπομονή! Καλό χάσιμο!
Προσωπικό Μήνυμα (ΠΜ)
Απάντηση
(11-03-2022, 03:29 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Έχω Μια Ερώτηση Σχετικά με όλη την ιστορία των λεωφορείων στο Μενίδι από ποίο δρόμο κατεβεναν Αθήνα από την Δημοκρατίας η από την Αχαρνών Εκτός αν κάποιος μπορεί να μου περιγράψει όλη τους την διαδρομή εννοώ τα τότε δρομολόγια 60/725/726 που έγιναν Α10 Β10
Από Δημοκρατίας πήγαιναν, από την ίδρυση της πρώτης γραμμής "Αθήνα-Αχαρναί" που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του '30 και τερμάτιζε στον Αγ.Βλάσσιο. Τότε δεν υπήρχε ακόμα η σύνδεση Πίνδου/Φιλαδεφείας κι όταν μερικά χρόνια αργότερα ιδρύθηκε η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" (σημερινό 755) τερμάτιζε στο Νεκροταφείο, γιατί απλούστατα πιο πάνω δεν υπήρχε δρόμος! Η γραμμή του Κοκκ.Μύλου δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την Πίνδου (τότε δεν υπήρχε ακόμα το τρόλεϊ 6) και το Νεκροταφείο της Ν.Φιλαδέλφείας, η σύνδεση με Μενίδι προέκυψε αργότερα, οπότε φυσικά και πήγαινε από Αχαρνών. (Ούτε καν, από Πατησίων πήγαινε αρχικά, γιατί ούτε η Αχαρνών είχε ακόμα διανοιχτεί ολόκληρη! Καμμιά δεκαριά χρόνια αργότερα άρχισε να πηγαίνει από Αχαρνών.) Όταν έγινε τελικά η σύνδεση της Φιλαδελφείας με το Κέντρο του Μενιδίου τη δεκαετία του '70, η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" επεκτάθηκε μέχρι τη συμβολή των οδων Ι.Θηβαίου & Ηροδότου στο Μενίδι. (λίγο πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ) Κανείς δε σκέφτηκε τότε να μεταφέρει τις πολλές γραμμές (γιατί φυσικά εως τότε, είχαν προστεθεί αρκετές στην αρχική "Αθήνα-Αχαρναί") που διέρχονταν από Δημοκρατίας/Λιοσίων στη Φιλαδελφείας για τρεις λόγους: 1) Δεν ήθελαν να "πήξουν" τη Ν.Φιλαδέλφεια και την Αχαρνών με λεωφορεία, γιατί ήδη είχαν αρκετές γραμμές και το κυκλοφοριακό πρόβλημα ήταν μεγάλο. 2) Η περιοχή από το Νεκροταφείο Κοκκ.Μύλου μέχρι το Κέντρο του Μενιδίου ήταν αρκετά αραιοκατοικημένη τότε, άρα υπερκαλυπτόταν από την επέκταση της γραμμής του Κοκκ.Μύλου. Και 3) Εκείνη την περίοδο, κάποιες από τις γραμμές του Μενιδίου είχαν ήδη επεκταθεί σε περιοχές όπως η Πάρνηθα και οι Θρακομακεδόνες, άρα ήταν σημαντικό να ακολουθήσουν τη συντομότερη διαδρομή προς την Αθήνα. Κι αυτή φυσικά ήταν μέσω Λιοσίων/Δημοκρατίας.
Απάντηση
(15-03-2022, 01:23 AM)Kostas vrettos Έγραψε: *Ξέρει κανείς που Μπορώ Να βρω Αυτούς Τους Χάρτες Γιατί το site έχει κλήσει*


Pvuccino
Λοιπόν η άδεια εδώθη! Το μέλος του forum είναι ο Mercedes O405N2 και η διεύθνση του site με τους χάρτες και τα φυλλάδια είναι η εξής: dimnioras.wordpress.com. Θα πάτε στην επιλογή Athens Public Transport History κι απο 'κεί θα επιλέξετε αν θέλετε να δείτε τους χάρτες ή τα φυλλάδια. Οι χάρτες του '79 (επειδή το αρχείο ήταν πολύ μεγάλο έχει χωριστεί σε 5 κομμάτια) είναι φυσικά στους χάρτες και το φυλλάδιο με τις διαδρομές είναι στα φυλλάδια με τον τίτλο "Επανασχεδιασμός 1979." Ειδικά αυτό το φυλλάδιο επειδή είναι πολύ μεγάλο, θα χρειαστεί λίγη ώρα μέχρι να σας ανοίξει ολόκληρο. Αλλά μην απογοητευτείτε όπως εγώ που στην αρχή νόμιζα ότι έβαλε μόνο την πρώτη σελίδα! Φορτώνουν και οι υπόλοιπες, αλλά θέλουν υπομονή! Καλό χάσιμο!
Προσωπικό Μήνυμα (ΠΜ)
Το site μεταφέρθηκε εδώ: dimnioras.com. Επίσης έχει προστεθεί ένας χάρτης του '62, που δεν υπήρχε στο προηγούμενο. Αν όμως δεν έχεις έστω στοιχειώδη γνώση της ιστορίας των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, το υλικό είναι τόσο πολύ που μπορεί να χαθείς.
Απάντηση
(14-03-2022, 05:25 PM)panos._.photography Έγραψε: Για τέτοιες πληροφορίες πρέπει να ανατρέξεις στα ιστορικά γιατί εδώ είναι εκτός θέματος. Σου παραθέτω όμως την απάντηση που είχε δώσει ένας χρήστης σε αντίστοιχη ερώτηση

pvuccino:
«[..] απ' ό,τι γνωρίζω όμως ο αρχικός κορμός του 1986 ήταν το 726 και είχε τέρμα στον Κάραβο, μαζί με τα τοπικά. Αργότερα και λόγω (μάλλον) έλλειψης χώρου, ανέβηκε το τέρμα του κορμού στο Μεσονύχι και τότε δημιουργήθηκε και το 725 που πήγαινε μέσω Αριστοτέλους. Γι' αυτό είχαν και "ανάποδη" αρίθμηση. (αν είχαν δημιουργηθεί ταυτόχρονα, το πιο λογικό θα ήταν να ήταν το 725 από Πάρνηθος και το 726 από Αριστοτέλους) Το δε 726 επιλέχτηκε ως αριθμός γιατί είχε ήδη δρομολόγιο Αθήνα-Αχαρναί ως "τοπικό" των 724/725 που πήγαιναν Θρακομακεδόνες και το τέρμα του ήταν στη συμβολή Πάρνηθος και Θρακομακεδόνων.

Η διαδρομή των 724/725/726 αλλά και των υπολοίπων γραμμών εντός Μενιδίου προ του 1986 ήταν από Αθηνών ευθεία, αριστερά στη Φιλαδελφείας, διέλευση από την κεντρική πλατεία(Αγ.Βλάσιος) που αποτέλεσε και το αρχικό τέρμα της γραμμής του Μενιδίου, δεξιά στη Δεκελείας, αριστερά στην Πάρνηθος κι απο 'κει ευθεία. Στην επιστροφή έστριβαν δεξιά στην Αριστοτέλους, αριστερά στην Ηρ.Πολυτεχνείου, ευθεία στην κεντρική πλατεία και στη Φιλαδελφείας και δεξιά στην Αθηνών. Όλο αυτό το κομμάτι είναι σήμερα πεζοδρομημένο. Η οδός Αριστοτέλους αρχικά εξυπηρετείτο από τη γραμμή 727: Αθήνα-Νεκρ.Αχαρνών που είχε αυτή τη διέλευση από το κέντρο του Μενιδίου και έστριβε μετά από Πάρνηθος αριστερά στην Αριστοτέλους και αριστερά πάλι στην Εθν.Αντιστάσεως όπου και τερμάτιζε μπροστά στο Νεκροταφείο.

Με την πεζοδρόμηση του κέντρου και την ίδρυση του τέρματος στον Κάραβο, η γραμμή 727 καταργήθηκε (επανιδρύθηκε ως Αχαρναί-Μεσονύχι με αφετηρία στον Κάραβο) και η Αριστοτέλους εξυπηρετήθηκε από τη νέα γραμμή 733: Περιμετρική Αριστοτέλους, που μάλλον διερχόταν από όλο το μήκος της οδού κυκλικά. Τελικά, το τέρμα των κορμών μεταφέρθηκε στο Μεσονύχι, η 733 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Α/Σ Άνω Λιοσίων και δημιουργήθηκε και το 725 ως "αδερφάκι" του 726 μέσω Αριστοτέλους. Μαζί με τα 725/726 στο Μεσονύχι πήγαν και τα 724/727, αλλά τα υπόλοιπα τοπικά παρέμειναν στον Κάραβο. Το 1995 με τους κορμούς, το 725 έγινε Β10, το 726 έγινε Α10 και το 724 επεκτάθηκε από το Μεσονύχι στη Ν.Ιωνία.»
Ο κορμός 725 και 726 δημιουργήθηκαν μαζί. Το 727 ήταν άλλη γραμμή οπότε χρησιμοποίησαν το 725 που παλαιότερα είχε χρησιμοποιηθεί στην καταργημένη Β διαδρομή των Θρακομακεδόνων και συνεπώς δεν υπήρχε κίνδυνος να μπλεχτεί οι επιβάτες.
Απάντηση
(16-03-2022, 11:19 AM)abc Έγραψε: Ο κορμός 725 και 726 δημιουργήθηκαν μαζί. Το 727 ήταν άλλη γραμμή οπότε χρησιμοποίησαν το 725 που παλαιότερα είχε χρησιμοποιηθεί στην καταργημένη Β διαδρομή των Θρακομακεδόνων και συνεπώς δεν υπήρχε κίνδυνος να μπλεχτεί οι επιβάτες.
Όπως αναφέρω το απόσπασμα δεν το έγραψα εγώ αλλά ο χρήστης που αναφέρω απο πανω
Απάντηση
(16-03-2022, 11:19 AM)abc Έγραψε: Ο κορμός 725 και 726 δημιουργήθηκαν μαζί. Το 727 ήταν άλλη γραμμή οπότε χρησιμοποίησαν το 725 που παλαιότερα είχε χρησιμοποιηθεί στην καταργημένη Β διαδρομή των Θρακομακεδόνων και συνεπώς δεν υπήρχε κίνδυνος να μπλεχτεί οι επιβάτες.
Ο χάρτης του '87 πάντως έχει μόνο το 726. Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος, μιας και τις θυμάμαι πάντα δύο τις γραμμές. Απλά πιστεύω ότι είναι ο μόνος τρόπος να εξηγηθεί το γεγονός ότι το 726 πήρε την Α' διαδρομή (Πάρνηθος) και το 725 τη Β' (Αριστοτέλους), όταν όλοι γνωρίζουμε ότι το αντίθετο συνηθίζεται. Το 726 ήταν η μόνη γραμμή εκείνη την περίοδο, που ως ακτινική είχε την ονομασία "Αθήνα-Αχαρναί." Επίσης διερχόταν από Πάρνηθος (όπως και όλες οι γραμμές) και τερμάτιζε στη συμβολή Πάρνηθος & Θρακομακεδόνων. (ήταν τοπική της γραμμής 724: Αθήνα-Θρακομακεδόνες Α') Οπότε θα τους ήταν εύκολο απλά να το επεκτείνουν εως το Μεσονύχι και να το κάνουν κορμό, διατηρώντας την ίδια διαδρομή και ονομασία. Αργότερα πιθανώς συνειδητοποίησαν ότι χρειάζονται και νέα παραλλαγή μέσω Αριστοτέλους, άρα αναγκαστικά χρησιμοποίησαν το 725, που ήταν το μόνο διαθέσιμο γειτονικό νούμερο μετά την κατάργηση του "Αθήνα-Θρακομακεδόνες Β"
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.730 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.363 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.450 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)