Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
(11-03-2022, 03:29 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Έχω Μια Ερώτηση Σχετικά με όλη την ιστορία των λεωφορείων στο Μενίδι από ποίο δρόμο κατεβεναν Αθήνα από την Δημοκρατίας η από την Αχαρνών Εκτός αν κάποιος μπορεί να μου περιγράψει όλη τους την διαδρομή εννοώ τα τότε δρομολόγια 60/725/726 που έγιναν Α10 Β10
Από Δημοκρατίας πήγαιναν, από την ίδρυση της πρώτης γραμμής "Αθήνα-Αχαρναί" που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του '30 και τερμάτιζε στον Αγ.Βλάσσιο. Τότε δεν υπήρχε ακόμα η σύνδεση Πίνδου/Φιλαδεφείας κι όταν μερικά χρόνια αργότερα ιδρύθηκε η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" (σημερινό 755) τερμάτιζε στο Νεκροταφείο, γιατί απλούστατα πιο πάνω δεν υπήρχε δρόμος! Η γραμμή του Κοκκ.Μύλου δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την Πίνδου (τότε δεν υπήρχε ακόμα το τρόλεϊ 6) και το Νεκροταφείο της Ν.Φιλαδέλφείας, η σύνδεση με Μενίδι προέκυψε αργότερα, οπότε φυσικά και πήγαινε από Αχαρνών. (Ούτε καν, από Πατησίων πήγαινε αρχικά, γιατί ούτε η Αχαρνών είχε ακόμα διανοιχτεί ολόκληρη! Καμμιά δεκαριά χρόνια αργότερα άρχισε να πηγαίνει από Αχαρνών.) Όταν έγινε τελικά η σύνδεση της Φιλαδελφείας με το Κέντρο του Μενιδίου τη δεκαετία του '70, η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" επεκτάθηκε μέχρι τη συμβολή των οδων Ι.Θηβαίου & Ηροδότου στο Μενίδι. (λίγο πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ) Κανείς δε σκέφτηκε τότε να μεταφέρει τις πολλές γραμμές (γιατί φυσικά εως τότε, είχαν προστεθεί αρκετές στην αρχική "Αθήνα-Αχαρναί") που διέρχονταν από Δημοκρατίας/Λιοσίων στη Φιλαδελφείας για τρεις λόγους: 1) Δεν ήθελαν να "πήξουν" τη Ν.Φιλαδέλφεια και την Αχαρνών με λεωφορεία, γιατί ήδη είχαν αρκετές γραμμές και το κυκλοφοριακό πρόβλημα ήταν μεγάλο. 2) Η περιοχή από το Νεκροταφείο Κοκκ.Μύλου μέχρι το Κέντρο του Μενιδίου ήταν αρκετά αραιοκατοικημένη τότε, άρα υπερκαλυπτόταν από την επέκταση της γραμμής του Κοκκ.Μύλου. Και 3) Εκείνη την περίοδο, κάποιες από τις γραμμές του Μενιδίου είχαν ήδη επεκταθεί σε περιοχές όπως η Πάρνηθα και οι Θρακομακεδόνες, άρα ήταν σημαντικό να ακολουθήσουν τη συντομότερη διαδρομή προς την Αθήνα. Κι αυτή φυσικά ήταν μέσω Λιοσίων/Δημοκρατίας.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ - από pvuccino - 15-03-2022, 10:49 AM
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.744 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.432 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.460 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: mercedes1988, 4 Επισκέπτης (ες)