Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
(13-03-2022, 09:27 AM)panos._.photography Έγραψε: Δεν το λέω με κακή πρόθεση απλώς απαντάω στην ερώτηση σου. Ορίστε κάποια μειονεκτήματα. Θεωρώ ότι υπερτερούν αρκετά από τυχών πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει η αλλαγή:

Από άποψη χρόνου δρομολογίου η διέλευση από δημοκρατίας-Λιοσίων είναι πιο γρήγορη από την διέλευση Φιλαδέλφειας-Αχαρνων (Και από άποψη χρόνου καθαρά και από άποψη ότι δεν πατάει ψυχή σε τμήμα της δημοκρατίας). Όποτε δεν συμφέρει τους χρήστες του Α/Β10 που θέλουν να κάνουν μετακίνηση Αχαρναί-Αθήνα και αντίστροφα να αλλάξει η διαδρομή.

Παράλληλα το να τα επαναφέρουμε στο κέντρο από την Αχαρνων είναι αντίθετο στην προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου από λεωφορεία και την  δημιουργία γραμμών τροφοδοτικων σε ΜΣΤ. Επίσης δεν υπαχει κάπου χώρος για Αφετηρία στο κέντρο. 

Με διαδρομή την Αχαρνων χάνει την ανταπόκριση με την γραμμή 2 που αντλεί αρκετό κόσμο από Α/Β10.

Επισης επειδή από τον Σταθμό Λαρισης πολλοί παίρνουν και τον προαστιακό για να πάνε Αχαρναί τους δίνεις και την εναλλακτική του λεωφορείου αν συμβει κάτι στον προαστιακό. Κάτι που θα χαθεί αν αλλάξει διέλευση.

Και τέλος αρκετοί έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της μετεπιβίβασης σε ΜΣΤ και την εφαρμόζουν. Όποτε θα υπάρχει μαζική έξοδος από το Α/Β10 στα κάτω πατησια με αποτέλεσμα η υπόλοιπη διαδρομή να βαράει μύγες ή να γεμίζει με κόσμο του 6/Β9. Άρα η γραμμή ουσιαστικά θα λειτουργεί ως Στ. Κάτω Πατησια - Αχαρναί. Άρα καταλήγουμε ότι θα γίνει 755 (χωρίς την εσωτερική διέλευση στην Φιλαδέλφεια). Άρα δεν χρειάζεται αλλαγή αφού υπάρχει το 755 με πολύ καλές συχνότητες και πληρότητες που δεν απαιτούν αρθρωτά. Δηλαδή αν είναι να σπαταλάμε αρθρωτά ας τα σπαταλήσουμε σε γραμμές που όταν έχουν 12m (καλησπέρα Β5 εσένα κοιτάω) είναι γεμάτα μέχρι αηδίας.
Έχεις Δίκιο τελικά Βολεύει καλητερα από δημοκρατίας-λιοσιων πάρα από Αχαρνών Επισης έχω μια ακόμα ερώτηση είναι επειδή τελευταία ασχολούμε και με της διαδρομές τον παλιών δρομολογίων για πάραδειγμα δεκαετίες του 80 πριν τα λεωφορεια αλλάξουν αρίθμηση τα λεωφορεία 725/726 πριν γίνουν Α10 Β10 είχαν την ίδια διαδρομή όπως τώρα η διαφορετική???? έκτος αν υπάρχει κάποιος χάρτης με τα παλιά δρομολόγια της Αθήνας για να καταλάβω
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM
[split] Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από Kostas vrettos - 14-03-2022, 05:07 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.740 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.416 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.459 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)