29-11-2021, 03:29 PM
(28-11-2021, 08:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν θυμάμαι να σου πω με σιγουριά, πρέπει να ιδρύθηκε μέσα στην δεκαετία του '60,Στην Αθήνα επίσης είχε αφετηρία στην Πλατεία Βάθη.
σίγουρα ως παρακλάδι του Κορμού Μενιδίου (Γραμμή 60) και στην επαναρυθμιση του 1981 δημιουργήθηκαν 2 γραμμές, το 714 Αθήνα - Πάρνηθα (έως το Καζίνο) και το 736 Αθήνα - Πάρνηθα - Τελεφερίκ.
Πριν τις ΣΕΠ, το 736 έγινε Τοπικό στον Καραβο και λίγο μετά καταργήθηκε.
Έτσι, έμεινε το 714, τις Καθημερινές με αρθρωτα έως το Τελεφερίκ (με 2 δρομολόγια την ημέρα ένα πρωί και ένα το μεσημέρι) και τα ΣΚ με 12μετρα έως το Καζίνο (αν θυμάμαι καλά, 4 δρομολόγια τα Σάββατα και 5 τις Κυριακές).
Απο το Μεσονυχι είχε αναχώρηση σαν Α10.
Καταργήθηκε με τις μαζικές καταργήσεις στις 24/7/2011. Η διαδρομή με το Ν2 στις στροφές της Πάρνηθας ήταν άλλο πράγμα. Φυσικά, πλέον είναι απαγορευτικό, όπως και το Τέρμα που τουλάχιστον 6-7 χρόνια πριν κοπεί είχε μεταφερθεί λίγο πιο κάτω (η στάση του Τέρματος ήταν στην αλάνα του Καζίνου, το τελευταίο τερματιζε δεξιά πριν το πάρκινγκ)
Παλιά θυμάμαι πως είχα δει κάπου ένα αυτοκόλλητο στην Λεωφόρο Δημοκρατίας με το 714. Και επίσης κάποιος άμα πάει μία βόλτα στην Πάρνηθα θα δει πολλές ''νεκρές'' στάσεις οι οποίες ήταν του 714 και έχουν και αυτοκόλλητα πάνω.
Πραγματικά θα ήταν ωραίο να υπήρχε και σήμερα.