Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#67
Κατάλαβα...Μετά το 95-2000 έχω εικόνα - ως θαυμαστής από τα 9 μου Tongue - αλλά πέρα απ΄τις πρόσφατες προσπάθειες που γίνονται για προφανείς λόγους εξοικονόμησης χρημάτων και αποσυμφόρησης του κέντρου και τις αλλαγές του' 30, που έγιναν λόγω κορεσμού, οι αλλαγές που έγιναν επί δικτατορίας τείνω να πιστεύω ότι περισσότερο στόχευαν (έμμεσα) στην ενθάρρυνση της χρήσης και κτήσης ΙΧ, αυξάνοντας τη δυσκολία προσέγγισης του λεωφορείου απ΄το κοινό παρά σε οτιδήποτε άλλο. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα πολεοδομικά/οικονομικά/συγκοινωνιακά στοιχεία της Αθήνας εκείνη την περίοδο αλλά η διάδοση του ΙΧ από τη δεκαεία ο 60 και μετά (1962: 20 ΙΧ/κάτοικο, 1973: 97 ΙΧ/κάτοικο, 1983: 172 ΙΧ/κάτοικο) σε συνδασμό με το - ηλίου φαεινότερο - ότι αυτή υποστηρίχθηκε από τη πολιτική σκηνή στο σύνολό της νομίζω συνηγορούν αρκετά σ΄αυτό το συμπέρασμα.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ - από Desiro - 09-12-2015, 09:26 PM
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.740 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.426 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.460 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)