Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#51
(18-02-2015, 09:49 AM)mercedes1988 Έγραψε: Η 725 και 726 έκαναν τέρμα στο Μεσονύχι ή μαζί με τα τοπικά στο κέντρο του Μενιδίου?

Eδώ δεν έχω προσωπική εμπειρία, μια και ανέβηκα Μενίδι μετά το '95, απ' ό,τι γνωρίζω όμως ο αρχικός κορμός του 1986 ήταν το 726 και είχε τέρμα στον Κάραβο, μαζί με τα τοπικά. Αργότερα και λόγω (μάλλον) έλλειψης χώρου, ανέβηκε το τέρμα του κορμού στο Μεσονύχι και τότε δημιουργήθηκε και το 725 που πήγαινε μέσω Αριστοτέλους. Γι' αυτό είχαν και "ανάποδη" αρίθμηση. (αν είχαν δημιουργηθεί ταυτόχρονα, το πιο λογικό θα ήταν να ήταν το 725 από Πάρνηθος και το 726 από Αριστοτέλους) Το δε 726 επιλέχτηκε ως αριθμός γιατί είχε ήδη δρομολόγιο Αθήνα-Αχαρναί ως "τοπικό" των 724/725 που πήγαιναν Θρακομακεδόνες και το τέρμα του ήταν στη συμβολή Πάρνηθος και Θρακομακεδόνων.

Η διαδρομή των 724/725/726 αλλά και των υπολοίπων γραμμών εντός Μενιδίου προ του 1986 ήταν από Αθηνών ευθεία, αριστερά στη Φιλαδελφείας, διέλευση από την κεντρική πλατεία(Αγ.Βλάσιος) που αποτέλεσε και το αρχικό τέρμα της γραμμής του Μενιδίου, δεξιά στη Δεκελείας, αριστερά στην Πάρνηθος κι απο 'κει ευθεία. Στην επιστροφή έστριβαν δεξιά στην Αριστοτέλους, αριστερά στην Ηρ.Πολυτεχνείου, ευθεία στην κεντρική πλατεία και στη Φιλαδελφείας και δεξιά στην Αθηνών. Όλο αυτό το κομμάτι είναι σήμερα πεζοδρομημένο. Η οδός Αριστοτέλους αρχικά εξυπηρετείτο από τη γραμμή 727: Αθήνα-Νεκρ.Αχαρνών που είχε αυτή τη διέλευση από το κέντρο του Μενιδίου και έστριβε μετά από Πάρνηθος αριστερά στην Αριστοτέλους και αριστερά πάλι στην Εθν.Αντιστάσεως όπου και τερμάτιζε μπροστά στο Νεκροταφείο.

Με την πεζοδρόμηση του κέντρου και την ίδρυση του τέρματος στον Κάραβο, η γραμμή 727 καταργήθηκε (επανιδρύθηκε ως Αχαρναί-Μεσονύχι με αφετηρία στον Κάραβο) και η Αριστοτέλους εξυπηρετήθηκε από τη νέα γραμμή 733: Περιμετρική Αριστοτέλους, που μάλλον διερχόταν από όλο το μήκος της οδού κυκλικά. Τελικά, το τέρμα των κορμών μεταφέρθηκε στο Μεσονύχι, η 733 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Α/Σ Άνω Λιοσίων και δημιουργήθηκε και το 725 ως "αδερφάκι" του 726 μέσω Αριστοτέλους. Μαζί με τα 725/726 στο Μεσονύχι πήγαν και τα 724/727, αλλά τα υπόλοιπα τοπικά παρέμειναν στον Κάραβο. Το 1995 με τους κορμούς, το 725 έγινε Β10, το 726 έγινε Α10 και το 724 επεκτάθηκε από το Μεσονύχι στη Ν.Ιωνία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ - από pvuccino - 18-02-2015, 12:42 PM
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.737 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.410 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.458 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)